Napęd - [ETZ 250] Wkładka gumowa rozdzielająca kanały olejowe
Strugu - 2008-12-31, 19:09 Temat postu: [ETZ 250] Wkładka gumowa rozdzielająca kanały olejowe W serwisówce stworzonej przez intra pisze:
Nie wolno zapomnieć o gumowej wkładce rozdzielającej kanały olejowe (1)
Moje pytanie brzmi, co to za wkładka?!
Magic - 2008-12-31, 20:02
to jest taki prawie krążek gumowy (nie wiem jak to inaczej określić, to trzeba mieć foto albo zobaczyć) który ma za zadanie rozdzielić te kanały olejowe obu karterów, jak jest z jego niezbędnością to nie wiem, chociaż jeśli Intr pisze że nie wolno zapomnieć to widocznie powinna tam być ;P
adams - 2008-12-31, 20:54
Strugu .... nie wsadzaj tej gumki tam.... zobaczymy co sie stanie jak poganiasz bedziemy pewni czy Intr prawde gada
Strugu - 2008-12-31, 20:58
Wole nie ryzykować, robie remont i nie mam pojęcia o co z tą gumką chodzi. Poza tym nie chce ryzykować szlag wie czego przez jakąś gumke. Jakbym sam silnik rozbierał to bym wiedział co gdzie i jak, zresztą zapraszam na moje konto na PJ. Taki sam nick jak na forum i tam wszystko opisałem
adams - 2008-12-31, 21:05
nie jestem pewny ale pewnie ona jest po to tam ze by podac z miesanki restki oleju co sie nie spali na lozyska...a jak sie myle to uswiadomcie i mnie...
Strugu - 2009-01-01, 03:15
ale jak to wygląda i gdzie to wepchać?
Ptasiek - 2009-01-01, 11:08
mieszanka w komorze korbowej sie nie spala bo ciagle jest swieza a ta gumka rozdziela kanaly po to aby smarowanie lozysk bylo rownomierne gumowy krazek o srednicy od 8 do 10mm z gumy olejoodpornej i to wszystko
adams - 2009-01-01, 11:36
Strugu napisał/a: | ale jak to wygląda i gdzie to wepchać? |
tak jak jest zaznaczone na rysunku zalaczonym przez ciebie .... tam w te wydrazenie w karterze zaznaczone 1
hubertbaran - 2009-01-01, 18:12
Tu chodzi o smarowanie łożyska. Mozesz te korki sobie zrobić z plastiku.
Wietrzanin - 2009-01-02, 15:44
ptasiek ma racje ze na oba lozyska to smarowanei bylo rownomierne takei same moze niektorzy tego niedaja i dlatego tak szybko leca lozyska
zawsze sie tzreba stosowac do instrukcji i zalecen ludzi ktorzy to wymysleli
Ogar - 2012-02-07, 10:33
odgrzewam kotleta
panowie czy ten krążek może być wykonany z blaszki o grubosci 1mm i uszczelniony sylikonem? bo w domu raczej nie posiadam odpowiedniej do tego celu gumy.
hektor - 2012-02-07, 10:41
Nie bardzo, bo paliwo Ci zeżre silikon. Ta gumka była zrobiona z gumy olejoodpornej.
Dodek - 2012-02-07, 10:41
Ogar, masz gdzies w okolicy warsztat samochodowy - przjedz tam i popros o starą gumowa poduszke silnika/skrzyni z jakiegokolwiek auta - te poduszki sa zrobione z gumy olejoodpornej
Ogar - 2012-02-07, 10:45
no ok cos bede myslal w tym kierunku dzieki
intr - 2012-02-07, 10:45
Guma między gaźnikiem a filtrem powietrza od ogara z silnikiem jawki też była olejoodporna. Jest tania i gumy starczy na parę krążków
kosior30 - 2012-02-07, 11:16
Większość glanów ma podeszwę olejoodporną, więc możesz wyciąć sobie kawałek zelówki z glana
Ogar - 2012-02-07, 13:09
intr, to chyba będzie najlepsze rozwiązanie... zaraz pomolestuje młodych bikerów z okolicy, moze któryś ma taką gumę
hektor - 2012-02-07, 13:14
A gumy łączące gaźnik z filtrem powietrza np. w ETZ to nie są czasem też olejoodporne?
jaroquest - 2018-03-03, 17:50
z czego jeszcze byście polecali dorobić te gumke
Marcin W. - 2018-03-03, 18:56
jaroquest, Jak wcześniej było to pisane z gumy olejoodpornej.
Gdybyś zapytał gdzie można kupić taką to powiem że u Betchera:
http://betcher.com.pl/pl/...cza-gumowa/2105
Mi ktoś z forum przy okazji innych zakupów dorabiał ( za co mu dziękuje) ale nie wiem czy mu się będzie chciało latać na pocztę z jedną gumką wiec nie napisze kto wyjątkowo...
|
|
|