To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Motocykle inne - Opinia o junaku

jannex - 2009-05-14, 18:03

Ja nie jadę po Junaku. Uważam, że jest to zajebiste moto i zawsze na zlotach patrzę na nie z podziwem. Niestety uprzedzam, że osoba która chce nim pojeździć będzie srogo zawiedzina - to moto dla ludzi z kasą i zapałem do kluczy :D
bugietz251 - 2009-05-14, 18:05

jak się dba tak sie ma ;] tyle ode mnie
hubertbaran - 2009-05-14, 18:37

Niestety w przypadku janka hasło "jak sie dba tak sie ma" nie ma najmniejszego sensu bo ten dyliżans potrafi stanac zewzgledu na słabe materiały wykoanania. Tego nikt nie przeskoczy chyba ze ktos chce to moze silnik sobie odlać nowy :P
bugietz251 - 2009-05-15, 07:17

Mój wujek jeździ i jakoś specjalnie nie narzeka... nieraz nawet na zloty jezdzi wiec raczej ma do niego zaufanie :twisted:
hubertbaran - 2009-05-15, 23:13

No bo ludzie jeż○dza ale nie jest to maszyna na codzienne smiganie;] Już ES/1 nie jest taka maszyną a sporo łatwiej doprowadzić ja do stanu uzywalnosci.
Biper - 2009-05-16, 07:30

wiec tak ;)

mam junaka z 63 roku m10
no i cóż mogę powiedzieć

dobry na jeden dwa wypady
po to właśnie kupiłem sobie tropika,junakiem się nie dało jeździć
wymieniając co tylko mi się zwaliło
ładowanie-prądnica wyleciała,wstawiłem alternator od jakiegoś datsuna
iskra nie iskrzyła wywaliłem iskrownik,wstawiłem aparat z malucha
posypały się biegi,wyjąłem i wsadziłem od nowa
posypał się kopniak,wsadzałem i wkładałem od nowa
gaźnik rozpadający się przy odpalaniu,
zrywany gwint na nakrętce gaźnika przez przepustnice
sam silnik jest przewaloną konstrukcją już przy odlewaniu
gdyz silnik połówki silnika i i kapy były odlewane grawitacyjnie
co powodowało ze po prostu olej sie przesączał przez kawał odlewu!
po to w m07 silniki były malowane od środka,aby zatrzymać olej

silnik MUSI być z jednego numeru!
obie połówki,"kółko" biegów i kopniaka,mocowania rozrządu,i kapy
muszą być z jednego numeru,
"dziury" na wszystkie elementy ,typu rozrząd,sprzęgło,biegi,kopniak
były wiercone wraz ze wszystkimi częściami,
czyli np silnik nr.76543 mógł mieć przesunięte osie skrzyni o jakieś 2 mm względem silnika nr.76544

nie hamuje to wcale
jeździć z osłoną łańcucha się nie da,zaraz ją roztrzaska

łatwo go zatrzeć w naszych korkach

ciężki,straszny do miasta

jak to powiedział jeden koleś

junak nie leje olejem
junak zaznacza teren

dwa mandaty za "zaślinienie"chodnika

przednie zawieszenie,stuka na wybojach jak karabin

trzeba bardzo uważać na olej
strasznie cieka magistrala oleju..wystarczy mała ilość syfu i wsio zatkane

no i cena junaka..
dobra dla sprzedającego,zła dla kupującego





no ale co mogę powiedzieć,
kurna chce jeździć junakiem !!!
niedługo niestety będę musiał sprzedać tropika,aby mieć na remont junaka

niedługo będę mieć jeszcze do mojego Janka kosz wb3i może..jeszcze jednego junaka m10 :) stoi u znajomego w 1000000% oryginał

i ostatnie..
to co tygrysy lubią najbardziej..zdjęcia





(mój na 2 planie)



no i zapraszam do mojego profilu na polskiej jeździe
tam jeszcze trochę zdjęć

http://www.polskajazda.pl...insk,K-55/19385

no dobra dodam jeszcze filmiki :)

http://www.youtube.com/watch?v=Y0AP-EI-LtI

http://www.youtube.com/wa...re=channel_page

Gustlik - 2009-05-16, 12:51

Biper, Fajnie go odpalasz w 2-gim filmiku ;) a junaczek cudo. pzdr :piwo:
Biper - 2009-05-16, 17:17

ten 2 filmik to jeden z ostatnich jeżdżącego junaka
już odprężnik nie działał wiec trzeba było kombinować,aby nie odbijał



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group