To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Motocykle inne - Problem z NSR - zawór wydechu

czarek51 - 2009-06-17, 11:35
Temat postu: Problem z NSR - zawór wydechu
Witam - mój problem prezentuje się tak:

Przy NSR mam wątpliwości co do zaworu wydechu.....
W innych NSR po przekręceniu kluczyka silniczek od otwierania zaworu robi takie "zzzyt zzzyt" miesza coś linkami i wiadomo chodzi.....
U mnie zaś tego nie ma.... dopiero jak ręcznie cofnąłem linke - to po przekręceniu kluczyka się cofnęły.....
Na luzie gdy dam w gaz pod czerwone pole z linkami nic się nie dzieje.....

Dodam tylko że przy 7-8krpm czuć przypływ mocy i idzie ładnie ale te linki w bez ruchu od zaworu mnie martwią..... do 7krpm jest dość mułowata..... pali raczej mało.....

Powiedzcie koledzy co myślicie - co poszło nie tak?? :twisted: czekam na wypowiedzi

napiorek123 - 2009-06-17, 14:19

raczej jest w porządku
mój kupel ma dt 125 i po przekręceniu kluczyka słychać te zzzyt zzzzyt ale terz dobrze ciągnie dopiero od 6 tyś obrotów bo do 6 to licho wiec raczej u ciebie jest w porządku lepiej nie ruszaj nie reguluj linkami bo potem będziesz miał problem z ich regulacją i prawidłowym ustawieniem

bugietz251 - 2009-06-17, 15:30

mi sie wydaje ze zawór powinien sie otwierac a skoro sie nie otwiera tzn ze silniczek masz zjebany
jedrek1000f - 2009-06-17, 17:37

jesli ten zaworek ma sie otwierac lub zamykac (a napewno tak jest) :grin: tylko musisz sie zorientowac dokladnie do czego on sluzy :razz: bo moze byc zrypany ale niekoniecznie :klnie: jezli silnik odpala bez problemu i wkreca sie na obroty to moim zdaniem jest ok :mrgreen: a z moca to tak juz raczej jest w 125 ze musisz trzymac ja na obrotach zeby miala kopa :piwo: to nie 1000 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bugietz251 - 2009-06-17, 17:48

przy około 8tys obrotów otwiera sie i daje tzw kopa otwierajac na maxa otwor wydechowy na nizszych obrotach jest przymkniety zeby zyskac troche na elastycznosci ,

jezeli sie myle nich ktos mnie poprawi

czarek51 - 2009-06-17, 21:37

no Panowie wporządku..... kop przy 8krpm jest - tylko dlaczego jak przekręce kluczyk nie ma zzyt zzzyt i jak na jałowym zakręce pod czerwone pole to też nic się z linkami nie dzieje...... :???:

dziwnaż to sprawa..... :twisted:

bugietz251 - 2009-06-17, 21:44

kop powiadasz... widocznie jeszcze nie wiesz jak dobra nera z dobrze wyregulowanym zaworem chodzi :twisted: zawor powinien sie otwierac jezeli sie nie otwiera zobacz czy masz do wogole podlaczonego jak tak to pewnie silniczek sie zjebał
czarek51 - 2009-06-18, 09:34

ale teraz pytanie dlaczego jak cofnąłem linki ręcznie to silniczek je cofnął spowrotem.....???? niechodzący silniczek by coś takiego uczynił??

i jeszcze jedno na luzie też zawór powinien się otwierać przy 8krpm????

Kurde XXI wiek trochę techniki i sie człowiek gubi......się gubi :razz:

hubertbaran - 2009-06-18, 10:40

XXI wiek a ludzie i tak nie czytaja ksiazek. Weź serwisówke w łape i przeczytaj jak powinno być ;] Niesadzisz ze to najlepsze wyjscie?
bugietz251 - 2009-06-18, 12:13

http://www.youtube.com/wa...feature=related tak to powinno wygladac ;] jak wywalisz zawor zmiejszy ci sie moc motocykla i do 6 tysi ciezko bedzie nim jechac... dodatkowo wzrosnie spalanie.
czarek51 - 2009-06-18, 12:58

hubertbaran, skąd ja do tego sprzęta wezmnę serwisówkę???

bugietz251, dzięki za tego linka daje on jakiś pogląd na to.......

I powiem co już zrobiłem:

wszystkie kable sprawdzone sam silniczek chodzi

potem rozkreciłem silniczek.... na trybikach strasznie ciężko chodzi to wszystko.... ładuje teraz aku bo był słaby... potem się zobaczy co będzie......

dzięki za zainteresowanie.... proszę o więcej :twisted:

Magic - 2009-06-18, 13:12

czarek51, na forum motocyklistów jest temat z serwisówkami, nawet jeśli nikt tam takiej jeszcze nie wrzucił to jest spora szansa że jednak ktoś ma, wystarczy zapytać :P poza tym może jakieś forum o NSR jest?
czarek51 - 2009-06-18, 13:17

oczywiście szukałem już i są w jakiś egzotycznych językach a po angielsku nie znalazłem działających linków...... już o PL nie wspominając a przy tego typu problemie bardziej chodzić będzie o opis a nie o obrazki :razz:

mówcie jeszcze co Wam tam do głów przychodzi..... bo mnie narazie już nic :evil:

hubertbaran - 2009-06-20, 09:37

http://raven.qsurf.org/raven/NSR150SP.zip

tylko to do NSR 150ccm. szukałem 5minut;] Nie dostaniesz manuala do zadnego japońskiego motocykla po polsku.

sIaj - 2009-06-20, 11:31

Z tego co czytałem zaworem steruje moduł, w wersjach otwartych jest on otwierany na maks a wersjach zdławionych do 70%. Tu masz instrukcję do 125:
http://www.tanga-moteurs....vice_manual.pdf

czarek51 - 2009-06-21, 11:31

O właśnie takich odpowiedzi oczekiwałem :piwo:

Dzięki Panowie.... muszę znaleźć nowy silniczek do sprzęta - nie ma siły.....

hubertbaran - 2009-06-21, 12:09

nastepnym razem użyj głowy i google.
tomeklol - 2009-06-21, 12:44

Nie ucz się bo i tak nie będziesz mądżejszy niż google :P
czarek51 - 2009-06-21, 17:05

hubertbaran napisał/a:
nastepnym razem użyj głowy i google


Nie obrażaj Pan dobra :razz:

Jakbym coś znajdł ciekawego to bym nie pytał na forum.....

pozdraw :piwo:

hubertbaran - 2009-06-22, 11:20

Przecież wpisałem fraze w google i znalazłem odpowiedź w ciagu góra 20sekund link do serwisówki był w 1 odnośniku!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group