To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Usprawnienia/modyfikacje & akcesoria - Sportowy filtr i wydech.

Miaziu - 2005-10-16, 14:59
Temat postu: Sportowy filtr i wydech.
zastanawiam się nad zainstalowaniem w Mz sprtowego wydechu ( i filtra ) . Chciałem zapytać czy ktoś z was ma takie coś u Siebie w motorze ? Jak z dzwiękiem ? Czy wyczuwalna jest zmiana ( większa moc , moment obr ? )
Allu - 2005-10-16, 15:39

ja osobiscie nie mam , ale slyszalem ze moc nie jest wieksza , a glos - troszke "pierdzi" :P
misio - 2005-10-16, 17:01

totalna kicha- mój kolega kupił i teraz moto w ogóle nie chodzi....
i tak jak mówią pierdziawka z tego jest, a nawet ładnie nie wygląda- lepiej daj se spokój

maeko - 2005-10-16, 19:13

żeczywiście, nawet kiedyś byuł tutajproblem na forum że moto zachowywało się nie tak jak powino i rozminiali czego to wina, Po jakimś czsie pkoleś doszedł że wina lezała w tuningowanym tłumiku :) Pozdro Orginalny tłumik moim zdaniem jest Ok. Możesz s4e najwyżej kupić taki tłumik sportowy przeznaczony do MZ jest wtedy troche bardziej żwawa etka na wolnych obrotach, a co do filtra to chodzi Ci o filtr powietrza stożkowy czy o co?
Miaziu - 2005-10-16, 19:44

alechodzi mi o ten sportowy wydech z Agmotu za 115 zł , bo nie wiem czy warto :| . A co do filtra to chodzi mi o stożkowy .
Allu - 2005-10-16, 19:48

no to my mowimy o tym z agmotu , a stozek to szajs - muli czasem moto bo dostaje za duzo powietrza .
maeko - 2005-10-16, 19:54

Więc, co do wydechu, to nie daje on znacznych rezultatów poza głosem (tak poprostu głośniej pracuje, no i lekko żwawsza etka od wolniejszych obrotów, ale jesli będziesz miał czyściutki orginalny tłumik to żadnych zmin nie będzie, Pozdro
ady 150 - 2005-10-16, 20:10

:shock: Ale te stozki to natrawde takie szajsy bo miałem sobie kupić własnie?Bo ja słyszałem że na stożku lepiej chodzi. :?:
SAke - 2005-10-16, 20:19

był temat juz taki o stozkach i doszli wszyscy do wniosku ze moze i niewielka róznice czuc ale nie czysci on powietrza tak jak powinien przez co silnik sie szybciej zuzywa. :mrgreen:
Allu - 2005-10-16, 20:20

no wlasnie !
hubertbaran - 2005-10-16, 20:20

silnik stanowi jedną całość :/ Zakłądając sobie wydech i inny filtr mozna tylko obniżyć moc a nie zwiększyc:)
Allu - 2005-10-16, 20:40

racja , o widze ze jestes z okolic rzeszowa :P
luqasss - 2005-10-16, 21:06

Witam ja zakładałem posta o filtrze !! i Powiem ci tak !! z moich odczuc motorek lepiej chodził tzn nie wiadomo jakiej róznicy nie było ale odczówalnie !! Lepiej wrecał sie na obroty i az garnał sie to przyśpieszania :) Ale mialem ten filterek dzien i oddałęmbo po rzemysleniu sprawy dzoszedłem do wniosku ze słabiej czyści powietrze (mniejsza powierzchnia filtracyjna, materiał filtracyjny bardzej przepuszczalny)i dałem sobie spokoj !! Podsumowujac + fajnie "buczy" ładnie wyglada, lepiej wchodzi na wyzsze obroty - gorsze czyszczenie powietrza, szybciejsze zuycie silmika (oczywiście nie mowimy ty o tym ze jak ząłozysz to po miesiacu ci sie silnik gładź porysuje to idze z czasem ) :) :)

Jesli chodzi o wydech to z tego co słyszałem to tłumnik taki jest jakby bardzej dziurawy !! przez co leiej odprowadza spaliny ale równcześnie bardzej "pierdzi" :) :) Ja osobiście nie załozył bym takiego bo dziwiek mojego misie podoba !! Zauwazyłem ze jesttaki inny jak w pozostalych etkach i to mi pasi !! JEDNAK TO CO KTO LUBI I CO KOMU SIE PODOBA MOZEMY ROZWARZAC TYLKO INDYWIDUALNIE pozdro !!

Nycha - 2005-10-16, 21:25

w dwusuwach silniki są projektowane razem z wydechem. Zmieniasz kolanko na inne lub tłumik i już zakłócasz proces przepłukiwania cylindra co wpływa negatywnie na jego pracę, zużycie paliwa itp. Skoro te tłumiki są jednakowe do 250 i 251 to były projektowane niezbyt dokłądnie . Wybór jest Twój
ady 150 - 2005-10-16, 22:51

:( czyli pozostać przy zwykłym filtrze :? a ja juz miałem pomysły jak przerobić puszke od filtra.dzienki pozdro
maeko - 2005-10-16, 22:55

heh jak chcesz to możesz se założyć ten stozkowy, może dla Ciebie będzie pasował.
SAke - 2005-10-17, 13:25

Nycha napisał/a:
Skoro te tłumiki są jednakowe do 250 i 251 to były projektowane niezbyt dokłądnie . Wybór jest Twój

Ale przeciez 250 i 251 maja taki sam silnik wiec w czym problem?

hubertbaran - 2005-10-17, 14:19

nie jeste to takie proste:/ To 2T tu długość wydechu tez ma znaczenie !! 251 rozni sie cylidrem od 250 :) Pomysł kuipienia filtra stożkowego i tego wydechu jest beznadziejny :/ Tłuimiki w wszystkich 2T były dokładnie obliczane !! maja one tylko inny kształt komory rozprężnej :/

ogulnie jak niewiesz co i jak to sie nie zabieraj bo łatwo popsuć a gorzej naprawić :/

Nycha - 2005-10-17, 14:28

kolega wyżej odpowiedział na Twoje pytanie Sake ja ze swojej strony dodam że wystarczy popatrzeć na tłumik od 250 i od 251 rónią się długością a jak w śroidku to nie iwem
hubertbaran - 2005-10-17, 15:48

W srodku jest zawsze to samo :) stożek wydechu a potem tłumik :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group