To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Usprawnienia/modyfikacje & akcesoria - Sportowy filtr i wydech.

Erni - 2005-10-17, 22:12

Allu napisał/a:
a stozek to szajs - muli czasem moto bo dostaje za duzo powietrza .


Jeśli wszystko ustawisz jak trzeba to nic nie muli !!!

Allu - 2005-10-18, 15:50

ja mam zwykly i jestem zadowolony , juz nie maja co wymyslac tylko jakies stozki :/
hubertbaran - 2005-10-18, 17:41

skraca dolot obiniża moc w silniku 2T :) Amen :/ Jeszcze jakieś swietne pomysły ?


Zmiana wydechu musi sie łączycz zmianą długosci ukłądu dolotowego oraz zmianą kąta otwacia okien :)

Silnik to jest jedna całość! nie można sobie zmieniać jednego elementu na drugi i liczycna to ze będzie wszystko zgrane z sobą idealnie tak jak w oryginale:/

shalashaska - 2006-01-15, 19:41

[quote="hubertbaran"]skraca dolot obiniża moc w silniku 2T :) Amen :/ Jeszcze jakieś swietne pomysły ?


Zmiana wydechu musi sie łączycz zmianą długosci ukłądu dolotowego oraz zmianą kąta otwacia okien :)

Silnik to jest jedna całość! nie można sobie zmieniać jednego elementu na drugi i liczycna to ze będzie wszystko zgrane z sobą idealnie tak jak w oryginale:/[/quote]

Skad to wiesz?Robiles experymenty,czy ktos Ci to powiedzial?
Z wlasnego doswiadczenia wiem,ze im mniejsze są opory (spalin) to tym większa moc.Proponuje zrobić experyment.Zapchać w jakis sposób tłumik i zrobić test na 200m.Nastepnie zciagnąc tłumik i powtorzyć test na 200m.Mozna powtorzyć tą czynność z orginalnym tłumikiem i sportowym.Aha z czego wywodzi sie nazwa "TŁUMIK"?Chyba ma coś tłumić :wink:

bohen - 2006-01-15, 21:25

Ja powiem tak: co do tłumika to ten z ag-motu (tak mi sie wydaje) jest uniwersalny do każdej MZ. Jak wiadomo każda np. MZ ETZ 150, 250, 251, ma inny wydech (który jak już wspomniano był projektowany razem z silnikiem). Bodajże różnią sie one długością. A ten tłumik ma jedną długość i ma byc do wszystkich MZ?? Nie wydaje mi się!! Nie jest wyraźnie powiedziane do którego modelu MZ jest przeznaczony. Nie to że jestem do niego negatywnie nastawiony ale jakbym miał wybór to bym kupił oryginał.
Pytałem sie sprzedawce co ten tłumik daje, to mi szczerze odpowiedział że tylko głośniej chodzi - tyle. Natomiast wygląda fajnie.
Co do filtra to jak chcesz skończyć silnik to go załóż. Ciągnie wszystkie śmiecie jak głupi. Osobiście nie polecam.
Pozdro

Mistrzu999 - 2006-01-15, 21:38

ja tez jakbym miał kupowac to bym ybrał orginał
matisl - 2006-01-15, 22:00

Wkońcu jak projektowali MZ to chyba myśleli też nie? Jak by było dobrze to by zastosowali tłumik na "przestrzał", a nie zrobili tak, dali przegrody, bo przecierz jakieś opory w ukl. wylotowym muszą być.
shalashaska - 2006-01-16, 07:33

No nie powiem bo jak Ci z agamotu czy jakos tam zrobili bubla to fakt.Ale jeżeli jest dobrze wykonany to dlczego nie.Czytając nie ktore wypowiedzi na forum,dochodze do wniosku że co nie którzy stukają grosiki by kupić jakiś zestaw naprawczy to do pompy i takie podobne pierdoły.Nie ukrywajmy że tłumik to juz większy wydatek.Mnie jeżeli nie stać to poprostu sobie odmawiam i kropka,a nie bede pisał że mi sie nie podoba i jest zły.Żeby coś powiedzieć to należy sprawdzić,a dam sobie głowę uciąć że w 90% nikt z was nie miał założonego tego tłumika.Więc skąd jest takie wasze zdanie?Bo słyszałem od kolegi,a on od innego znajomego itd?
A ja mam taki tłumik http://img379.imageshack....810606741rn.jpg

PS.Aha mam pytanko,po co tuningujecie np.zegary jak Ci co projektowali MZ chyba myśleli,no nie? :lol:

Coś o mnie.
Mam 29 lat.W wieku 14 lat po raz pierwszy miałem do czynnienia z motoryzacją,gdzie już w pierwszych minutach poznawałem mechanike.Miałem kilka maluchów,komarki,wsk-i,MZtrophy,Etz250,ładę,peugota.Zawsze sam robiłem sobie w nich remonty silników.Łada do tej pory zadziwia nie jednego swoimi osiągami.A dotego dochodzą moję częste wizyty u kolgów w warsztach(prawie tam mieszkałem :lol: ),sam posiadam jako taki i jestem w stanie sam wiele rzeczy zrobić min.blacharkę,lakiernictwo,mechanike,elektryke.Zawsze sam wszystko sobie naprawiam i modyfikuję.Jestem osobą szczerą aż za dobitnie z czego mogą czasami wywodzić sie małe kłopoty.zawsze piszę szczerze,a jak czegoś nie wiem to nie piszę.

Mistrzu999 - 2006-01-16, 08:43

Mam sportowy tłumik w simsonie nic nie daje jeste powiedział bym gorzej bo sie zbiera w nim nie spaone poliwo i wybucha :( a przy etz kumpel ma załozony i tez zadna rewelacja brzydiki dzwiek i wogóle . A co do zmiany tarcz na białe w zegarach to ta zmianaa niczego nie zmienia w pracy silnika . Poprawia wyglad :d :P :twisted: :mrgreen: :| :arrow: :arrow: :arrow: ©
shalashaska - 2006-01-16, 10:34

widocznie macie bubla
hubertbaran - 2006-01-16, 15:36

a ty widocznie cośmylisz.. wiesz jaka jest dokładna zasada działania wydechu w 2T. Pozatym troche przerabiam silniki 2T ... nie można tego nazwać "dorosłym rasowaniem" ale jednak coś tam wiem;] Pozatym chodze do technikum i cyztam mądre ksiażki;]
matisl - 2006-01-16, 16:23

shalashaska, Ja tez iałem sportowy i zmieniłem na oryginał, lepiej chodzi na nim, ale wole mieć sprawniejsze moto niż jego wygląd. Załóż oryginał(pozycz od kogos) i zobaczysz jak wtedy będzie chodziła MZ :wink:

[ Dodano: 2006-01-16, 16:25 ]
hubertbaran, A wiesz cośmoże o strumienicach do samochodów? np. oplaca sie ją zakladac do Mondeo? Nie będzie silnik wariował? Bo tam jest Lambda itp do katalizatora. Jeśli mozesz to odpisz mi :wink:

hubertbaran - 2006-01-16, 16:39

strumienice to jest ściema :D do końca nikt niewie po co one są:D nie stwierdzono zadnej rożnicy ... w badniach na hamowni.. uwaga.. wyrzucenie katalizatora.. w autach z rocznikó powyżej 2000. obniza drastycznie moc auta;] Niewyżucamy też katalizatora jeśli mamy wtrysk... Ogulnie jestem przeciewnikiem wywalania katalizatorów i twierdze ze za to powinny być mandaty;] Środowisko mamy tylko 1...
SAke - 2006-01-16, 16:52

[quote="shalashaska"]Skad to wiesz?Robiles experymenty,czy ktos Ci to powiedzial?
Z wlasnego doswiadczenia wiem,ze im mniejsze są opory (spalin) to tym większa moc.Proponuje zrobić experyment.Zapchać w jakis sposób tłumik i zrobić test na 200m.Nastepnie zciagnąc tłumik i powtorzyć test na 200m.Mozna powtorzyć tą czynność z orginalnym tłumikiem i sportowym.Aha z czego wywodzi sie nazwa "TŁUMIK"?Chyba ma coś tłumić[/quote]
A słyszałes o czyms takim jak podcisnienie? :?: :?:

Allu - 2006-01-16, 16:55

O Boże , każdy chwali to co ma , przecież nie powie że ejst do du** ...
hubertbaran - 2006-01-16, 17:06

no to jest prawda Allu;) Popierał bym taki tlumik gdyby.. był skonstrułowanypod silnik MZ 250 a nie MZ 250/150;]
SAke - 2006-01-16, 17:16

Cytat:
O Boże , każdy chwali to co ma , przecież nie powie że ejst do du** ...


Jesli sie nie myle to ty te tumiki sprzedawałes na allegro :mrgreen: i teraz mowisz ze jest do dupy...
W aukcji pisało tez ze po zalicytowaniu prosisz o napisanie do jakiej to ma byc mz... mozna wiedziec po co skoro to i tak takie same tumiki? :mrgreen: nieładnie... :lol:

Allu - 2006-01-16, 17:20

Bo 150tka różni się średnicą kolanka niż 250/251 . Tylko tym się różnią :lol: , nie mówie że są złe , ale każdy chwali to co ma ! :twisted:
shalashaska - 2006-01-16, 18:49

Oo trafiłem na wrażliwy punkt :lol: ,Posiadam równiez orginalny tłumik,Ktoś napisał że czyta mądre książki i że chodzi do technikum lool.Ja skończyłem przedszkole :mrgreen: .na nic książki i technikum jeżeli nie ma się doświadczenia.Aha ja mam pełno tłumików,słonia w karafce itp:P
hubertbaran - 2006-01-16, 19:39

ja ci nie ublizam.. (jeszcze) wiec prosze o to samo... Jesli zacznie sie wojna .. to kleska kosztuje;]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group