To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Narzędzia, sprzęt warsztatowy, chemia - Narzędzia specjalne MZ

Adax - 2011-07-12, 17:06

Sławuch, jestem zainteresowany całym zestawem do ETZ 250 tylko kwestia ceny. Najlepiej podaj co wchodzi w skład zestawu i ceny poszczególnych przyżądów.
Wietrzanin - 2011-07-12, 18:53
Temat postu: sf
ile cenisz za ta belke???? sama
kiwak - 2011-07-14, 13:18

Też jestem zainteresowany - jak cenowo ?
Sławuch - 2011-07-14, 14:51

Na dzień dzisiejszy nie podejmuję się wykonania żadnych narzędzi.
Ponad rok temu jak je robiłem to wszyscy chcieli, a jeden tylko Wadmed był konkretny i ma jedyny z dwóch w Polsce mostków montażowych :mrgreen:

wadmed - 2011-07-14, 20:51

Sławuch napisał/a:
a jeden tylko Wadmed był konkretny i ma jedyny z dwóch w Polsce mostków montażowych :mrgreen:
:yeah:
właśnie skończyłem remont MZ TS, rozkładanie składanie silnika na narzędziach poezja :mrgreen:

mictom - 2011-07-22, 00:35

Panowie, posiada ktoś rysunek techniczny mostka montażowego do ETZ 150?
intr - 2011-07-22, 07:14

Jest taki sam jak do 250'tki
Sławuch - 2011-07-22, 10:18

intr, with all respect, mylisz się, bo jest inny.
Link do 150 jest podany na początku tego tematu.

intr - 2011-07-22, 10:35

o ile idziesz, że jest taki sam ? ;) Te dodatkowe małe otwory nie mają zastosowania w 150'tce gdzie mostek używa się tylko do rozpołowienia bloku, więc tymbardziej w 250'tce, skoro na starszym rysunku ich nie ma. Nie wiem po co one są, prawdę mówiąc (ale po coś na pewno ;) ). Pozostałe wymiary są identico. Mostki są zamienne.

Mictom, dla 150'tki w ceowniku musisz wyciąć dwa duże otwory na wał i tryb zdawczy, które w nie wchodzą, oraz 3 dziury na śruby mocujące mostek do karteru. Finito, pozostałe elementy jak pręty blokujące koło talerzowe, oraz spawanie nakrętki która licuje z trybem zdawczym 250'tek nie są potrzebne.

[ Dodano: 2011-07-22, 11:08 ]
Nie ma również konieczności spawania blachy jak pokazuje rysunek na obu wersjach. Ma to zastosowanie do 250'tek gdzie nie ma jak przykręcić mostka bo otwory na śruby nie idą w linii. Do 150'tki wystarczy najzwyklejszy ceownik z 5 otworami. (2 duże i 3 na linii śrub)

mictom - 2011-07-22, 11:51

dziękuje za informacje, zacznę szukać ceownika i trzeba będzie zrobić, najlepiej by zacząć chyba na złomie?, bo w domu na pewno takiego nie posiadam
Sławuch - 2011-07-27, 11:55
Temat postu: nie są w 100% takie same
a więc mogę się założyć, ale co to za zakład jak wiem że wygram :razz:
intr - 2011-07-27, 13:04

Rysunki są nieznaczącymi nic detalami inne, ale kluczowe wymiary są dokładnie takie same. Nie wiem gdzie widzisz znaczące różnice. Rysunek w instrukcji od 150'tki jest nowszy, więc może dodatkowe otwory służyły do zupełnie czego innego. Na pewno nie jest to związane z żadnym z silników serii EM. Co tu dużo gadać ;)

http://video.google.com/v...522324325429327

minuta trzynasta, sekunda jedenasta. Widać jak byk mostek i można zobaczyć, że koleś używa tego z rysunku od ETZ 150 na silniku 250'tki. Zresztą numery katalogowe są takie same. Zobacz w instrukcji do której dałeś link i porównaj z tym co jest w instrukcji od 250.

Sławuch - 2011-07-27, 17:26

intr, są TAKIE SAME czy nie? :piwo:
intr - 2011-07-27, 17:48

Ale co rysunki czy mostki ? Rysunki nie mostki tak ;)
mictom - 2011-08-14, 13:40

Ja puki co posiadam rozpaławiacz(z ceownika) myślę go jeszcze ulepszyć, trzymak koła łańcuchowego oraz blokadę zabieraka i kosza sprzęgłowego, oraz tulejki odpowiadające wymiarom wszystkich łożysk. Blokada do kosza sprzęgłowego zrobiona jest ze starej przekładki,tulejki która musi wejść pomiędzy zabierak a kosz, uchwyty z rurki i wzmocnienia z 4-ro kantki,za blokadę kosza sprzęgłowego odpowiadają 2 śruby m6 z 2nakrętkami każda(wchodzą na styk w wycięcia na koszu)
wojtekania1972 - 2011-08-14, 15:36

Sławuch, Sławuch, Hej masz jeszcze te narzędzia do mz 250??? Daj jakiś znak na meila wojtekania712@wp.pl Pozdrawiam Wojtek.
krzysiek920707 - 2011-09-15, 18:46

Witam,odświeżam temat czy wiecie jak wyciągnąć łożysko które na zdjęciu zaznaczyłem? http://www.fotosik.pl/pok...bf2af3303d.html nie mam do tego specjalnego przyrządu,ale z chęcią kupiłbym jakieś narzędzia specjalne do ETZ 250.Czy da się wyciągnąć te łożysko ,,garażowym'' sposobem? Oczywiście to nie są te kartery z których chcę wyciągnąć łożysko wrzuciłem takie zdjęcie jakie miałem.
mictom - 2011-09-15, 19:28

Możesz utoczyć sobie trzpień, lub rurkę o zewnętrznym wymiarze łożyska i to łożysko się wybija, tu coś powinno być widać http://www.youtube.com/wa...feature=related
czochu - 2011-09-15, 20:30

nagrzej w tej okolicy porządnie karter i po pukaj powinno wyskoczyć było o tym na forum. można się bawić w ściągacze jeśli ten patent nie pomoże
herrq666 - 2011-09-15, 21:03

Dokładnie jak mówi czochu, ja odwracam karter i grzeję opalarką, łożysko zawsze samo wypada.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group