Narzędzia, sprzęt warsztatowy, chemia - Narzędzia specjalne MZ
Adax - 2011-07-12, 17:06
Sławuch, jestem zainteresowany całym zestawem do ETZ 250 tylko kwestia ceny. Najlepiej podaj co wchodzi w skład zestawu i ceny poszczególnych przyżądów.
Wietrzanin - 2011-07-12, 18:53 Temat postu: sf ile cenisz za ta belke???? sama
kiwak - 2011-07-14, 13:18
Też jestem zainteresowany - jak cenowo ?
Sławuch - 2011-07-14, 14:51
Na dzień dzisiejszy nie podejmuję się wykonania żadnych narzędzi.
Ponad rok temu jak je robiłem to wszyscy chcieli, a jeden tylko Wadmed był konkretny i ma jedyny z dwóch w Polsce mostków montażowych
wadmed - 2011-07-14, 20:51
Sławuch napisał/a: | a jeden tylko Wadmed był konkretny i ma jedyny z dwóch w Polsce mostków montażowych |
właśnie skończyłem remont MZ TS, rozkładanie składanie silnika na narzędziach poezja
mictom - 2011-07-22, 00:35
Panowie, posiada ktoś rysunek techniczny mostka montażowego do ETZ 150?
intr - 2011-07-22, 07:14
Jest taki sam jak do 250'tki
Sławuch - 2011-07-22, 10:18
intr, with all respect, mylisz się, bo jest inny.
Link do 150 jest podany na początku tego tematu.
intr - 2011-07-22, 10:35
o ile idziesz, że jest taki sam ? Te dodatkowe małe otwory nie mają zastosowania w 150'tce gdzie mostek używa się tylko do rozpołowienia bloku, więc tymbardziej w 250'tce, skoro na starszym rysunku ich nie ma. Nie wiem po co one są, prawdę mówiąc (ale po coś na pewno ). Pozostałe wymiary są identico. Mostki są zamienne.
Mictom, dla 150'tki w ceowniku musisz wyciąć dwa duże otwory na wał i tryb zdawczy, które w nie wchodzą, oraz 3 dziury na śruby mocujące mostek do karteru. Finito, pozostałe elementy jak pręty blokujące koło talerzowe, oraz spawanie nakrętki która licuje z trybem zdawczym 250'tek nie są potrzebne.
[ Dodano: 2011-07-22, 11:08 ]
Nie ma również konieczności spawania blachy jak pokazuje rysunek na obu wersjach. Ma to zastosowanie do 250'tek gdzie nie ma jak przykręcić mostka bo otwory na śruby nie idą w linii. Do 150'tki wystarczy najzwyklejszy ceownik z 5 otworami. (2 duże i 3 na linii śrub)
mictom - 2011-07-22, 11:51
dziękuje za informacje, zacznę szukać ceownika i trzeba będzie zrobić, najlepiej by zacząć chyba na złomie?, bo w domu na pewno takiego nie posiadam
Sławuch - 2011-07-27, 11:55 Temat postu: nie są w 100% takie same a więc mogę się założyć, ale co to za zakład jak wiem że wygram
intr - 2011-07-27, 13:04
Rysunki są nieznaczącymi nic detalami inne, ale kluczowe wymiary są dokładnie takie same. Nie wiem gdzie widzisz znaczące różnice. Rysunek w instrukcji od 150'tki jest nowszy, więc może dodatkowe otwory służyły do zupełnie czego innego. Na pewno nie jest to związane z żadnym z silników serii EM. Co tu dużo gadać
http://video.google.com/v...522324325429327
minuta trzynasta, sekunda jedenasta. Widać jak byk mostek i można zobaczyć, że koleś używa tego z rysunku od ETZ 150 na silniku 250'tki. Zresztą numery katalogowe są takie same. Zobacz w instrukcji do której dałeś link i porównaj z tym co jest w instrukcji od 250.
Sławuch - 2011-07-27, 17:26
intr, są TAKIE SAME czy nie?
intr - 2011-07-27, 17:48
Ale co rysunki czy mostki ? Rysunki nie mostki tak
mictom - 2011-08-14, 13:40
Ja puki co posiadam rozpaławiacz(z ceownika) myślę go jeszcze ulepszyć, trzymak koła łańcuchowego oraz blokadę zabieraka i kosza sprzęgłowego, oraz tulejki odpowiadające wymiarom wszystkich łożysk. Blokada do kosza sprzęgłowego zrobiona jest ze starej przekładki,tulejki która musi wejść pomiędzy zabierak a kosz, uchwyty z rurki i wzmocnienia z 4-ro kantki,za blokadę kosza sprzęgłowego odpowiadają 2 śruby m6 z 2nakrętkami każda(wchodzą na styk w wycięcia na koszu)
wojtekania1972 - 2011-08-14, 15:36
Sławuch, Sławuch, Hej masz jeszcze te narzędzia do mz 250??? Daj jakiś znak na meila wojtekania712@wp.pl Pozdrawiam Wojtek.
krzysiek920707 - 2011-09-15, 18:46
Witam,odświeżam temat czy wiecie jak wyciągnąć łożysko które na zdjęciu zaznaczyłem? http://www.fotosik.pl/pok...bf2af3303d.html nie mam do tego specjalnego przyrządu,ale z chęcią kupiłbym jakieś narzędzia specjalne do ETZ 250.Czy da się wyciągnąć te łożysko ,,garażowym'' sposobem? Oczywiście to nie są te kartery z których chcę wyciągnąć łożysko wrzuciłem takie zdjęcie jakie miałem.
mictom - 2011-09-15, 19:28
Możesz utoczyć sobie trzpień, lub rurkę o zewnętrznym wymiarze łożyska i to łożysko się wybija, tu coś powinno być widać http://www.youtube.com/wa...feature=related
czochu - 2011-09-15, 20:30
nagrzej w tej okolicy porządnie karter i po pukaj powinno wyskoczyć było o tym na forum. można się bawić w ściągacze jeśli ten patent nie pomoże
herrq666 - 2011-09-15, 21:03
Dokładnie jak mówi czochu, ja odwracam karter i grzeję opalarką, łożysko zawsze samo wypada.
|
|
|