To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

4 koła - Golf vr6

peres2911 - 2010-01-17, 14:58

Plonek co za błyskotliwa opinia własnie panowie to temat o vw
SOVIETVW - 2010-01-18, 00:03

cichondo napisał/a:
3.0 w bmw z tyłu za tobą buachacha chyba po cepie na lawecie to może tak


Chcesz sie scigać? Nie ma problemu,spotykamy sie w połowie drogi i sprawdzimy co jest mocniejsze,Ja mieszkam w Międzyrzeczu woj. Lubuskie, Bede golfem III GTI silnik 1.9 TDI w zaleznosci od temperatury otoczenia ok 180-185 KM i 400 NM momentu,moge sie załozyc o wszytsko ze do 220 nie masz szans,umnie przy tej predkosci jest zamkniety obrotomirz na V biegu wiec u mnie na tym temat sie zamyka,na V-max mozesz byc lepszy nie spieram sie o to, u mnie szybsza skrzynia dopiero w perwspektywie na lato.

[ Dodano: 2010-01-18, 00:05 ]
cichondo napisał/a:
na razie jest 323 vanos na chipie 186 kM


samych chipsem w wolnossacym motorze to sobie mozesz zwiekszyc ale vardziej spalanie niz osiagi :mrgreen:

[ Dodano: 2010-01-18, 00:12 ]
peres2911 napisał/a:
nie ma takiej opcji zby beta przegrała z vrem kurde biorac na logike bmw bedzie mialo chyba ok 280-300 km a vr 174 badź 190


Ja sie nie opieram na logice tylko na własnej wiedzy i doswiadczeniu.Pozatym i wierz mi ze samymi końmi nie poszalejesz,moc to nie wszytsko,potrzebna jest jeszcze siła a to zupełnie co innego niz moc.Poczytaj sobie o silnikach spalinowych doładowanych i wolnosacych gdzies na GOOGLACH czy co zanim bedziesz oceniał wszystko suchymi liczbami koni mechanicznych. :wink:

peres2911 - 2010-01-18, 14:11

wiem ze profesorku że Km to nie wszystko liczy sie jeszcze moent obrotwy siła viąśgu ped opływania wiatru i jeszcze wiele innych pier...
saska251 - 2010-01-18, 14:43

SOVIETVW napisał/a:
Bede golfem III GTI silnik 1.9 TDI w zaleznosci od temperatury otoczenia ok 180-185 KM i 400 NM momentu


no to pozamiatane :lol:

kamilETZ - 2010-01-18, 14:53

diesel jest dobry do ciagania przczep z racji duzego momentu obrotowego. druga sprawa to to ze diesel ma mały wachlarz obrotów uzytecznych coż z tego ze ma 400Nm ale zobacz w jakom zakresie obrotów osiagami mu dorówna benzyna z 200Nm która ma ogromny wachlarz obrotów. racja konie to nie wszystko konie sa potrzebne tylko do prędkości maksymalnej a moment odpowiada za przyspieszenie np wystawiająć takiego golfa 1.9tdi po tuningu i np honde czy nissana z benzyniakami to diesel siada bo mu brakuje obrotów. kiedys w top gear mówili ze diesel byłby idealny gdyby miał obroty benzyny... bo co diesel zaczyna sie krecic a tu juz trzeba zmieniac bieg na wyzszy...
cichondo - 2010-01-18, 16:43

no problem
mozemy się pościgać
Sniatowo lotnisko będzie zlot to sprawdzimy( dla mnie na plus jak będzie sucho)
zapraszam :piwo:

peres2911 - 2010-01-18, 17:03

hmmmm ale wyzwania sie sypią
kamilETZ - 2010-01-18, 17:11

cichondo mówisz o swojej becie? :piwo:
SOVIETVW - 2010-01-18, 17:50

kamilETZ napisał/a:
diesel jest dobry do ciagania przczep z racji duzego momentu obrotowego. druga sprawa to to ze diesel ma mały wachlarz obrotów uzytecznych coż z tego ze ma 400Nm


zapomniales jeszcze o przebiegu momentu obrotowego,fakt diesla krecisz max do 4.5 tys ale za to jego wysoki moment jest dostepny juz od badzo niskich obrotów i a jego wykres idzie płasciutko praktycznie az do osiagniecia max obr.W benzynie za to do 4 tys to wiele sie nie dzieje i wiecej hałasu niz jazdy, zaczyna dopiero rogi pokazywac w wyzszym zakresie obrotów bo wtedy osiaga max moment .

[ Dodano: 2010-01-18, 18:10 ]
kamilETZ napisał/a:
coż z tego ze ma 400Nm


fakt chyba nic,pozatym ze ma na koncie juz dwa spalone sprzegła z 2.9 VR6 :mrgreen:


cichondo napisał/a:
( dla mnie na plus jak będzie sucho)


no z napędem na tył jak mokro to jest dramat,ale w moim przypadku nie jest lepiej tyle tylko ze dupa nie tańczy,ale nie ma jazdy wtedy,totalny brak trakcji.
Lotnisko Sniatowo co to za zlot ?

muflonek - 2010-01-18, 18:23

głupie jest w ogóle rozróżnianie parametrów takich jak moc i moment. Wykres mocy opracowuje się na wykresie momentu. Jak ktoś ma pojęcie o tym to jest w stanie w przybliżeniu na podstawie jednego wykresu sporządzić drugi. A o tym które auto przyspiesza lepiej dowiemy się patrząc na charakterystykę dynamiczną pojazdu, opartej na wskaźniku dynamicznym. Przebieg momentu obrotowego na wiele nam się nie zda, jeżeli nie uwzględnimy masy pojazdu, oporów aerodynamicznych, przełożenia przekładni głównej, przełożenia konkretnych biegów oraz promienia dynamicznego kół jezdnych.
peres2911 - 2010-01-18, 19:25

to chłopaki kiedyy ustawka !!!!!GOLF TDI VS BMW!!!!Tylko tak poznamy prawde
cichondo - 2010-01-18, 19:54

jakoś w maju będzie pewnie zlot na śniatowie( trasa Golczewo-Kamień Pomorski)
możemy się pościgać a i mz można by polatać
Po zlocie mógłbym zalatwić nocleg w domkach w niechorzu mam tam znajomego
Są chętni na majówkę ze smrodem palonej gumy i dużą ilością browara wieczorem? :piwo:

peres2911 - 2010-01-18, 20:10

fajna opcja mogłby wpaśc z ziomkami mam paska 1.t kumpel polo g 40 mogłoby byc ciekawie

[ Dodano: 2010-01-18, 20:11 ]
1.8t

jebohim - 2010-01-18, 20:20

Niekompetencji technicznej niektórych użytkowników tego forum, nie mam siły już komentować... : ). Ustawka czemu nie, chętnie trochę przegonię swoje 4.4 ; ).
Przy okazji pozdrawiam wszystkich wierzących w "Niutonometra Wielkiego" i ich "dizle", kręcące do odcięcia.. ; ).
Trzeba skończyć nieco to offtopowanie, bo fakt temat o Golfie VR6.

peres2911 - 2010-01-18, 21:38

nawiazując do golfa vra powiem wam jedno poszukujac ideału nie znajdziemy go niestety w Polce może u sąsiadów za płota ale u nas vr w dobrym stanie to brylat dosłownie brylant zjezdziłem poł Polski i nie znalazlem wszystkie a;lbo czapke miały podnoszona albo zwiejszczone albo po prostu zagrzane do granic możliwości!!!!Predzej znajdzie sie wersje 2.0 16v gti 115psi w dobrym stanie

[ Dodano: 2010-01-18, 21:39 ]
także zaczynam watpić w klasycznego potforka zmiatającego inne fury z podswiateł!!!!

kamilETZ - 2010-01-18, 22:33

japońskie potworki zwijają spod świateł ;P
toffic - 2010-01-18, 23:20

VAGowskie silniczki chyba jak żadne inne znoszą wzrost mocy nawet ~200% serii na praktycznie oryginalnych częściach (ew z lepszych modeli) i to jest ich duży plus (co niektórzy uważają, że jedyny:P)
SOVIETVW - 2010-01-19, 00:24

cichondo napisał/a:
jakoś w maju będzie pewnie zlot na śniatowie( trasa Golczewo-Kamień Pomorski)
możemy się pościgać a i mz można by polatać
Po zlocie mógłbym zalatwić nocleg w domkach w niechorzu mam tam znajomego
Są chętni na majówkę ze smrodem palonej gumy i dużą ilością browara wieczorem?

peres2911 napisał/a:
fajna opcja mogłby wpaśc z ziomkami mam paska 1.t kumpel polo g 40 mogłoby byc ciekawie


mi pasuje i chetnie sie pisze na taka ustawke z piwkiem na koniec dnia :piwo:

[ Dodano: 2010-01-19, 00:39 ]
muflonek napisał/a:
Przebieg momentu obrotowego na wiele nam się nie zda, jeżeli nie uwzględnimy masy pojazdu, oporów aerodynamicznych, przełożenia przekładni głównej, przełożenia konkretnych biegów oraz promienia dynamicznego kół jezdnych.


tutaj akurat nie ma wielkich róznic,masy pojazdow sa mniejwiecej te same,roztrzasanie aerodynamiki bety czy golfa to juz przesada,przełozenia chyba oczywiste ze diesel ma sporo mniejsze niz benzyna z uwagi na mniejszy zakres obrotów uzytecznych i wyzszy moment,pierwsza setke zamykam w ok 7 sek i przy 215-220 jest zamkniety obrotomierz na V begu i wiecej nie wycisne chodzbym sie zes...na szybszej skrzyni 240 jest do osiagniecia bez problemu jak na poj 1.9 w dieslu to juz chyba dobrze(w codziennej jezdzie uprzyjemnia życie :mrgreen: ),a beta 3.0 jak dobra to 250 powinna pociagnać moze wiecej nawet,ale na to wpływa juz wiele czynników.

hubertbaran - 2010-01-19, 10:52

Na prostej golf bez problemu wygra, na torze BMW. BMW lepiej się prowadzi ma lepiej niestopniowane przełożenia i zdolny kierowca nawet mała 320 może skopać dupsko nie jednemu.
Gieniu - 2010-01-20, 15:15

SOVIETVW, a powiesz co masz zrobione w tym golfie???


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group