To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

4 koła - silnik fiat 126p

mareczek - 2010-01-26, 16:44
Temat postu: silnik fiat 126p
Witam wszystkich!
Mam pytanie,mianowicie:
znalazłem silnik od malucha(z calym osprzętem),jest on oczywiście wymontowany z samochodu.
Chciałbym go odpalić w takim stanie-jak się za to zabrać.?Na pewno podłączę wężyk i butelkę z benzyną pod pompkę paliwa.Niestety nie wiem do końca co z akumulatorem:minus na masę a + pod cewkę zapłonową?No i oczywiscie osobny kabel od + na rozrusznik?

Błądzę?
Proszę o pomoc:)
Proszę wybaczyć jeśli poziom pytania was obraża,ale przyznaję się bez bicia że jestem zielony w temacie

Magic - 2010-01-26, 17:06

ja bym zaczął od zamocowania go dobrze gdzieś bo jak wiadomo gładko to on nie pracuje :mrgreen:
saska251 - 2010-01-26, 17:21

podłączasz + pod cewkę

dodatkowym kablem z plusem wysterujesz rozrusznik

+ do cewki najlepiej puść przez przełącznik, którym będziesz mógł łatwo wyłaączyć silnik w razie "W"

i koniecznie zamontuj kamerę :cool:

[ Dodano: 2010-01-26, 17:21 ]
minus na mase oczywiście

ETZ_PRORIDER - 2010-01-26, 17:23

i paliwo zasilanie i powrot koniecznie wiem co to znaczy bo sam mam taki silnik i zbudowalem gokarta
mareczek - 2010-01-26, 17:25

saska251, dzieki bardzo o to chodziło
a takie pytanie poboczne:taki schemat podłaczenia na szybko,mogę dostosować też do innego silnika np od 125P?

ETZ_PRORIDER - 2010-01-26, 17:57

tam jest juz wiecej technologi z zaplonem i rozrusznikiem ale mysle ze tez da rade i wlacz do tego jeszcze uklad chlodzenia ;P
kosior30 - 2010-01-27, 01:33