To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Renowacja/specyfikacja modeli - Jakie są różnice miedzy MZ ETZ 250 a 251? Która jest lepsza

krzych_mz150 - 2006-03-15, 20:24

hehe Toma, ale twoja cb ma 4 suwy a etka o 2 mniej i przez to pali dwa razy więcej :mrgreen:
Plonek - 2006-03-15, 20:28

[quote="Toma"]deliktanie wiec spalanie jest ok, ale ponad 5l/100 to nie jest mało[/quote]
nie wiem cośty zrobił tej tropie że tak Cię nie lubi ... u mnie wychodziło po 4,3 l w trasie w dwie osóbki. :mrgreen: Może czas na regenerację gaźnika :?:

Toma - 2006-03-15, 20:30

[quote="krzych_mz150"]hehe Toma, ale twoja cb ma 4 suwy a etka o 2 mniej i przez to pali dwa razy więcej :mrgreen: [/quote]

i ma 4 gary etka o 3 mniej
io 2/3 mniej pojemności
prędkość max o 1/2 mniejszą
sumując to wszystko może masz racje :lol: :lol: :lol: :lol: ma prwo wiecej palić

[ Dodano: 2006-03-15, 20:32 ]
Plonczek pisałem o spalaniu ETZ :) mój Trop ma sie dobrze i nawet z wózkiem spalanie ma w normie :)

Plonek - 2006-03-15, 20:37

a to zwracam honor jeśli naruszyłem :) dobrze wyregulowana tropa przy ekonomicznej jeździe nie wiwija żadnych przegięć powyżej 5 litr :D
tomasz102 - 2006-03-16, 17:06

nie wiem o co wam chodzi z tym że, komary, simsony itd. sa wieśniacke moim zdaniem to jest brak szacunku dla tych sprzętów, ja zaczynałem od WSKi a później ogara 205 i jak go miałem to byłem tak szcześliwy z posoadania własnego spalinowego silnika i skryni biegów że masakra :D
A poza tym to myśle że wiekszosć z nas tak zaczynała. I co jak się kiedyś dorobicie japończyka to będizcie się smiać z MZ? Ja nie mam szacunku tylko do gównianych korańskich skuterków i ludzi któży się nimi zachwycają. (ble silniki z przetapianych puszek a palstik od samego spojżenia pęka :| )

Plonek - 2006-03-16, 17:43

[quote="tomasz102"]I co jak się kiedyś dorobicie japończyka to będizcie się smiać z MZ? [/quote]
Niektórzy już mieli japończyka, bądź go mają. :mrgreen: Zauważyłęś żebym śmiał się kiedy z MZ :?: Nigdy z oryginału bądź sensownej przeróbki. Ale jak widzę jakieś patenty to trochę mnie to krzywi albo przywołuje uśmiech :lol:

tomasz102 - 2006-03-16, 18:17

plonczek, nie nie żle mnie zrozumiałęś chodzi o to że wyzej jest dyskusja że simki itd to wiocha...i że siara jeździć takim ja uważam przeciwnie :)
krzych_mz150 - 2006-03-16, 19:05

największa siarą jest jeździć motocyklem który wygląda jakby miał się zaraz rozsypać, jeżeli jest zadbany to jest wporzo :D
Radko - 2006-03-16, 20:50

uja jeździłem simkiem i wsk i to nie była żadna wiocha, ludzie sie tylko oglądali i wąchali spaliny...
SOVIETVW - 2006-03-16, 23:46

miketof ta Twoja Mz po remoncie ładnie wyglada nawet ale to jakis niezły szczepan jest,przed remontem widzialem ze miałes cylinder z kompletnym wydechem od 250,po remoncie widze ze jest juz od 251 razem z kolankiem ok,ale co najgorsze sie zuca w oczy??masz wachacz od etz 250,wiec albo ona była rozbita jakas ,albo nie wiem skladana z dwu róznych,ta rama tez jakas dziwna nie jestem przekonany czy to od 251,przed remontem niby 251 ale jakas pokraczna,cylinder od 250,bak i boczki od 251,wydech tez od 250,uchwyt pasazera tez typowy dla 250,wiec do oryginalu to troche jej brakuje...
bert41 - 2006-03-17, 09:59

a co do tego spalania.....Moglibyscie powiedzieć ile wam potrafi łyknąć etka przy bardzo energicznej jezdzie na 100km :mrgreen: Pamietam,ze w wakacje zatankowałem sobie z 10l i pozbylem sie tego baaaardzo szybko :D Troszke sie zdziwiłem....ale coż....To nie motoryna :wink:
miketof - 2006-03-18, 09:04

A kto powiedziłał że to oryginał?? Cała rama jest od ETZ 250. Cylinder miałem drugi od 251 (oryginał, dlatego teraz jest wydech 251). Przeczytaj dokładnie co napisałem wcześniej :wink: Wcześniej wyglądała tak pokracznie, bo rama pochodziła od ES 250, czy nic tam nie pasowało, przerubka maksymalna..... poprostu masakra.

[ Dodano: 2006-03-18, 09:07 ]
Chciałem własnie połączyć dwa plusy tych moto. wygląd 251 i prowadzenie 250 i mi sie udało

edwin.sk - 2006-03-18, 10:43

miketof, nie maięłś ramy z es!! najprawdopodobniej chodziło ci o mz ts!! bo właśnie od tego modelu zaczeyly się podwieszane silniki w mz... wcześniej byly lezace.....
miketof - 2006-03-18, 17:54

Być może, sam niewiem. Z tą ramą to było tak namieszane, ze niewiadomobyło co to jest... w dowodzie miałe MZ ES 251 z roku 1974 :lol: Straszna kaszanka...
SOVIETVW - 2006-03-20, 17:36

wiem bo swego czasu tez sie w to bawiłem,miałem 250 z bakiem i pokrywkami od 251,rama na koncu troche skrocona i podgieta,koło 16' oczywiscie :D sidzenie tez od 251 i wygladałe fajnie,jak ktos sie nieznał to myslał ze to 251 ale jak ktos zna sie na zeczy to wi odrazu ze to przerobka :D ...,jak na taki szczep to i tak ladnie ci wyszła :wink:
miketof - 2006-03-22, 21:00

Thx.... Postarałem sie... wpakowałem w nią całe serce... i kase zresztą też... narazie troche źle wyszła nba zdjęciach, bo jerst jeszcze zakurzona i brudna, brak polerki elementów itd.... bo jest dopiero po remoncie, takzę jeszce nie zdążyłem jej nawet porządnie umyć
SOVIETVW - 2006-03-25, 20:29

i tak widac ze sie przyłozyłes do tego,no fotki z przed remontu a po mowia same za siebie... :wink:
Pansio - 2006-03-26, 19:45

251 lepsza i koniec ładnie wyglada jak masz kupować kupuj 251 tak sie składa ze ja mam jedna własnie do sprzedania :mrgreen:
SOVIETVW - 2006-03-26, 20:52

ze ładniejsza to nie znaczy lepsza,251 otrzymała ladnieszy wyglad i smuklejsza sylwetke ale nie ma co ukrywac kosztem i tak nienajlepszych wlasciwosci jezdnych ktore w 251 sa chyba najgorsze ze wszytskich MZ
maeko - 2006-03-26, 20:54

Pansio, to Twoja opinia więc nie mów :

Cytat:
251 lepsza i koniec ładnie wyglada jak masz kupować kupuj 25


bo niektórym się bardziej podoba 250 ....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group