To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Nadwozie/podwozie - Przednie zawieszenie - stuki / wymiana oleju - MZ ETZ 251

romanETZ - 2017-03-06, 14:15

W nazwie -,, Niemcy" dotyczy ETZ ,bo zestaw jest jak wszystko ,,dalekowschodni". To jest zestaw na jedną lagę. Uszczelniacze z zestawu bardzo słabe - zastosuj ,,ARI". Zobacz w sklepie u Intra - ma zestaw na dwie lagi i pojedyńcze elementy. Najpierw rozbierz i zobaczysz co trzeba wymienić - zostaw jak najwięcej części DDR. Zużywają się pierścienie i dławiki, czasem pęknie sprężynka.
mistrzuwdz - 2017-03-08, 12:02

Sprężyny i uszczelniacze u mnie są ok - ARI. Intr ma u siebie tylko pierścień tłoczka i dławik .

Ma ktoś może z Was zdjęcia lub jakis porządny schemat amortyzatora ze wszystkimi częściami, aby było widać ewentualnie po rozbiórce czego brakuje i jak to potem poskładać? Patrzyłem w katalogu części ale tam niezbyt zrozumiana jest kolejność montażu.

Seba_830 - 2017-03-08, 13:14

http://hoth.amu.edu.pl/%7Eintr/pliki/lagi/lagi.htm powinno pomóc
mistrzuwdz - 2017-03-08, 14:57

Niestety widać tu tylko niektóre elementy układanki :)
Seba_830 - 2017-03-08, 19:28

Ściągnij sobie katalog części, tam jest dobrze wyjaśnione.
intr - 2017-03-09, 14:58

po kolei jest. seger 30, podkładka, spreżyna, podkładka, dławik, zabezpieczenie drutowe,
boaooooo - 2019-03-30, 23:24

chyba najpierw podkladka potem seger sprezynka podkladka dlawik drut. tak bylo u mnie i tak jest z katalogu opisane


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group