Nadwozie/podwozie - Przednie zawieszenie - stuki / wymiana oleju - MZ ETZ 251
romanETZ - 2017-03-06, 14:15
W nazwie -,, Niemcy" dotyczy ETZ ,bo zestaw jest jak wszystko ,,dalekowschodni". To jest zestaw na jedną lagę. Uszczelniacze z zestawu bardzo słabe - zastosuj ,,ARI". Zobacz w sklepie u Intra - ma zestaw na dwie lagi i pojedyńcze elementy. Najpierw rozbierz i zobaczysz co trzeba wymienić - zostaw jak najwięcej części DDR. Zużywają się pierścienie i dławiki, czasem pęknie sprężynka.
mistrzuwdz - 2017-03-08, 12:02
Sprężyny i uszczelniacze u mnie są ok - ARI. Intr ma u siebie tylko pierścień tłoczka i dławik .
Ma ktoś może z Was zdjęcia lub jakis porządny schemat amortyzatora ze wszystkimi częściami, aby było widać ewentualnie po rozbiórce czego brakuje i jak to potem poskładać? Patrzyłem w katalogu części ale tam niezbyt zrozumiana jest kolejność montażu.
Seba_830 - 2017-03-08, 13:14
http://hoth.amu.edu.pl/%7Eintr/pliki/lagi/lagi.htm powinno pomóc
mistrzuwdz - 2017-03-08, 14:57
Niestety widać tu tylko niektóre elementy układanki
Seba_830 - 2017-03-08, 19:28
Ściągnij sobie katalog części, tam jest dobrze wyjaśnione.
intr - 2017-03-09, 14:58
po kolei jest. seger 30, podkładka, spreżyna, podkładka, dławik, zabezpieczenie drutowe,
boaooooo - 2019-03-30, 23:24
chyba najpierw podkladka potem seger sprezynka podkladka dlawik drut. tak bylo u mnie i tak jest z katalogu opisane
|
|
|