To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

4 koła - Sprzęt Audio. Co kupić?

Więckoś_102 - 2011-07-26, 17:09
Temat postu: Sprzęt Audio. Co kupić?
Cześć... chce kupic sobie pierwszy zestaw do auta. Planuje kupić wzmacniacz + skrzynke basową.. ale powiem wam że jestem w tym zupełnie zielony! Mógł by mi ktoś poradzić jaki zestaw jakiej firmy jakiej mocy? peniądze hm.. myśle że wzmacniacz do 400 i skrzynka rownież. Gdzieś wyczytałem że lepiej kupić sam głośnik i oddzielnie obudowe.. Radio mam jakieś JVC na płyty xD (4x50) z tyłu jest podpięcie pod wzmacniacz (jedno czerwone jedno białe), jak by było nie takie to zawsze można zmienić;) Ktoś sie bawi w to? Dzięki z góry
herrq666 - 2011-07-26, 17:16

Jak do wzmacniacza dorzucisz 60 zł to kupuj SONY XM-ZR604, mam i powiem że jestem całkowicie zadowolony.
Fuga - 2011-07-26, 18:40

Proponuję zajrzeć tutaj na pewno coś się dowiesz http://www.strefacaraudio.pl/
:piwo:

kosiarzwlkp - 2011-08-04, 06:57
Temat postu: sprzecior
ja osobiscie bym polecal Blaupunkta z seri THA :smile: .O drzwiach nie pomyslales :smile: helix bark blue odseparowane ze zwrotnicami seria o ile pamietam 62 .Do bagaznika jak ma byc dobre bumm to cos z lanzara jak ma byc spokojnie to helix blaupunkt itp
emsi - 2011-08-05, 15:35

O maaaatko... Blaupunkt to marka coraz gorsza, miałem 2 wzmacniacze do skrzynek i oba się spaliły, czemu nikt nie wie.
Helix Dark Blue to przeżytek, mimo, że dobry zestaw.

Chcesz mieć komplet [skrzynia + wzmak] za 400 czy skrzynia za 400 i wzmak za 400?

kosiarzwlkp - 2011-08-07, 20:08

emsi napisał/a:
O maaaatko... Blaupunkt to marka coraz gorsza, miałem 2 wzmacniacze do skrzynek i oba się spaliły, czemu nikt nie wie.