Usługi, części, allegro - opinie - nowy kranik ... też padłeś jego ofiarą???
rwc95 - 2012-07-11, 08:11 Temat postu: nowy kranik ... też padłeś jego ofiarą??? witam! wczoraj do swojej EMerytki (mz ts 250) zakupiłem nowy kranik. Zakładam , odpalam ,jade ...
po ok. 2km jest coś takiego jak by nie było ciśnienia w baku i paliwo nie jest zasysane przez gaźnik. Ja mam na to dwie metody które skutkują ale nie na długo :
1. dmucham w wężyk , dmuchając w strone baku (dmucham do oporu , dopóki mi gęby nie rozsadzi ) to działa na kilka km ale potem znów to samo ...
2. odłączam wężyk paliwa, nic nie robiąc i dosłownie po chwilii leci paliwo ale to metoda sprawdza się na dość krótko i potem to samo ...
miał ktoś podobny problem i udało mu się go uporać ???
(dodam iż kolega zakupił taki sam kranik do swojej ETZ i u niego to samo ma miejsce)
Seba_830 - 2012-07-11, 08:14
Może masz zatkany odpowietrznik w korku, odkręć korek i zobacz.
mostasz - 2012-07-11, 08:55
puchnie uszczelka - wymieńcie uszczelkę na porządną, najlepiej z korka, albo jakąś dobrą ze sklepu np. stazet albo innego który takie rzeczy posiada
mczmok - 2012-07-12, 10:41
Możeliwe że mostasz napisał/a: | puchnie uszczelka |
Dodatkowo te kraniki mają mniejsze otwory przepływu paliwa niz w oryginale - osobiście je rozwierciłem.
[ Dodano: 2012-07-12, 10:43 ]
Najlepiej sprawdzić czas w jakim napełnia się butelka 1l.
Kranik powinien przepuszczać powyżej 10 l na godzinę.
rwc95 - 2012-07-12, 15:02
jak i co rozwierciłeś bo jeśli pomogło to też spróbuję. Z tego co zauważyłem ten przełączniczek otwrte/zamknięte po jego zdjęciu zauważyłem iż po drugiej stronie , ten kanalik jest nieco mniejszy od orginału myślałem jakoś go powiększyć ale nia ma jak i czym podejść. Uszczelkę z poprzedniego kranika (orginał) mam nieco uszkodzoną ale założe ją do nowego kranika i zobaczymy co będzie.
wojtek.mz - 2012-07-12, 15:11
Ten temat to chyba powinien być w dziale przedszkole
Dukee - 2012-07-20, 17:59
rwc95 ja mam oryginalny korpus kranika do MZ Przełożysz sobie reszte i bedzie gites. Swoją drogą nie wiem dlaczego mówicie ze "dziurki" są za małe. Mierzyliście kiedyś jaka ilość paliwa przepływa przez taki chiński kranik? U mnie wyszło pół litra na 90 sekund przy stanie zbiornika 4l. Poprawna wartość wg książki to około 3minut i 45 sekund na litr paliwa. Mniej paliwa w zbiorniku - dłużej będzie płynąć, więcej paliwa szybciej popłynie. Warto to sprawdzić
B-e-t-c-h-e-r - 2012-12-25, 22:04
Powodów kilka - oprócz tych wymienionych została jeszcze rdza w zbiorniku ale to oczywista oczywistość. Co do kranika, to na rynku są 2 rodzaje zamienników: ta druga jest identyczna jak oryginał i z tego co wiem, nie ma z nią żadnych problemów (to w kwestii średnic i uszczelek). Estetcznie też dużo lepiej wygląda niż kranik z foto. Można też dostać uszczelki z fluorokauczuku nawet lepsze od oryginału.
mczmok - 2012-12-27, 13:00
Cytat: | uszczelki z fluorokauczuku nawet lepsze od oryginału. |
A gdzie je mozna kupić?
Nie chce mi się kupować calej maty żeby zrobić "ręcznie" coś takiego w 1 sztuce...
Hvil - 2012-12-27, 17:39
Ja na początku kupiłem kranik za 13zł i tam nawet plastik odstojnika nie był odporny na chemie i popękał od benzyny (przezroczysty), poza tym wogole nie chciał trzymać.
Kupiłem za 25 zł i o dziwo w pełni działa.
[ Dodano: 2012-12-27, 17:40 ]
Koleś twierdził, że to taki jak oryginał.
B-e-t-c-h-e-r - 2012-12-29, 15:48
mczmok napisał/a: | Cytat: | uszczelki z fluorokauczuku nawet lepsze od oryginału. |
A gdzie je mozna kupić?
Nie chce mi się kupować calej maty żeby zrobić "ręcznie" coś takiego w 1 sztuce... |
O ile się nie mylę takie drobiazgi są wycinane wodą (?). Niestety nie mogę napisać Ci jednoznacznie skąd to wziąć bo mnie zbanują moderatorzy .
buli_87 - 2012-12-29, 22:03
Dobra, to ja napiszę kup u kolegi (.........) ma w ofercie świetnej jakości zamienniki, jakich wiele na rynku. Na szczęście ma dobre ceny
almar - 2012-12-30, 10:13
U mnie było podobnie (a objawy identyczne) ale winny był papierowy filtr paliwa pomiędzy kranikiem a gaznikiem, kupiłem z metalowym wkładem i problem z "podcisnieniem" się skończ ył.
mczmok - 2013-01-14, 23:19
Kupiłem w końcu kranik (KRANIK PALIWA MZ z odstojnikiem EHR org), który jest wierną kopią DDR-owskiego. Jest ok 2x droższy niż badziew, który widnieje na początku postu.
Polecam - warto dokupić metalową końcówkę na wężyk.
Marcin W. - 2016-10-04, 20:49
Kupiłem dwie sztuki kraników EHR zobaczymy co są warte... ( przyjdą po jutrze) Nie wiem czy w komplecie jest ta czerwona uszczelka mieliście ją w zestawie?
Hvil - 2016-10-05, 08:17
Potwierdzam, szlag by te kraniki wszystkie inne tanie i drogie... EHR kupiłem i działa bez problemów. Te z czarnym odstojnikiem ddr podobne no name to loteria w jaskółce mam od kiedy ją zreanimowałem i nadal działa. A w tsce... dwa mi padły co sezon, a ostatnio 3 razy odmieniałem i każdy nowy ciekł!
Teraz mam EHR i od założenia spokój!
Marcin W. - 2016-10-05, 08:26
Mając ten kranik stosujecie jakiś zewnętrzny dodatkowy filtr paliwa?
Kupiłem włoskiej firmy OMG taki rozkręcany za 10zł wraz zresztą jak Mariusz radził metalowe końcówki do tych kraników za niecałe 3zł.
Hvil - 2016-10-05, 10:32
Marcin W., taki włoski z czarnym odstojnikiem? i metalową wajchą?
Mi on się w jaskółce sprawdza, w TS kilka pod rząd nowych ciekło.
Ja nie stosuję nic bo na kraniku jest miedziane sitko i mam sitko na wlewie wiec chyba starczy:-)
czochu - 2016-10-05, 12:31
Juz lepiej oryginalny zregenerować, wymienić uszczelkę i dorobić metalowy odstojnik i założyć metalową końcówkę wężyka paliwa i wieczny spokój
Hvil - 2016-10-05, 13:29
czochu, te uszczelki pod wajchę samemu dorabiasz? dość drobnicowe to... trudne do wykonania, bo te z allegro wszystko co są do kupienia mi jakoś nie podchodziły, a testowałem różne.
|
|
|