To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Usługi, części, allegro - opinie - Tłok - jakiego producenta wybrać? - ETZ 251

Wawiak - 2012-04-07, 17:11

mam 200km po szlifie więc długo nie jechałem, może z 1km, na almotowskim tłoku było to całkowicie nierealne. Przy 120km/h silnik momentalnie grzechotał i następowało zablokowanie tłoka w cylindrze.
ETZ_PRORIDER - 2012-04-07, 20:00

Jak ktoś byłby zainteresowany to w sklepie w mojej okolicy posiadają oryginalne pierścienie na 1,3 i 4 szlif DDR do 250-tek :)
stachu272 - 2012-04-07, 20:07

Podłączę się do tematu. Jakiś czas temu robiłem szlif cylindra . Kupiłem tłok na 3 szlif o rozmiarze 70,43. Mój majster niestety musiał zrobić większy luz niż te 0,05, ponieważ już kiedyś ktoś majstrował z tym cylindrem. Przez to że mam za duży luz między tłokiem a cylindrem i dźwięk nie jest przez to miły dla ucha.

Potrzebuję tłok o rozmiarze 70,47, ale obecnie jak na złość nie mogę go nigdzie dostać. Albo 70,50 lub 70,45. Może ktoś pomoże?

mczmok - 2012-04-08, 08:47

Wawiak napisał/a:
Jeżeli jest ktoś zainteresowany mogę podesłać link do sprzedawcy z allegro jak również namiar na dobry zakład szlifierski w Warszawie.

Podaj liniki na forum zarówno do tłoka jak i pierścieni !

hektor - 2012-04-09, 01:23

Wawiak, Jeśli możesz to podaj namiary na dostawców. Nie chodzi mi tylko o linki sprzedarzy... podaj całe nazwy urzytkownika (po tym zawsze ktoś znajdzie sprzedawce) :piwo:
Wawiak - 2012-04-09, 12:10

podaję link do sklepu allegro http://allegro.pl/sklep/2...ika-motocyklowa

[ Dodano: 2012-04-12, 21:30 ]
tak wygląda węgierski tłok po 350km, od 150km ostro go piłowałem włącznie z prędkościami maksymalnymi. Zdecydowałem się na zdjęcie cylindra ponieważ myślałem że przeholowałem i zatarłem go. Nie wiem dlaczego silnik po bardzo ostrej jeździe traci moc a później gaśnie. Po około minucie chodzi już normalnie dopóki znowu nie zacznę go mocno kręcić.

Dukee - 2012-04-16, 20:19

Wawiak Bo puchnie! Widocznie w zakładzie w którym robiłeś szlif zły luz montażowy Ci dobrali. Jaki ten luz masz?

Z tego co mi wiadomo to KAŻDY tłok (a przynajmniej producent) ma zróżnicowane te wymiary luzu. Wynika to za zastosowania innych materiałów i obróbki cieplnej. Wymiar 0.05mm dla silnika EM250 jest przewidziany dla ORYGINALNYCH niemieckich tłoków które były od nowości w MZ. Teraz inne tłoki są. Jeżeli luz montażowy będzie dobrze dobrany - producent tłoka określa go przy produkcji po serii testów, to tłok spuchnie bo zawsze coś tam się powiększy ale nie aż tak żeby się blokował. Tyle wiem od mistrza z zakładu w którym będe robił szlif niedługo. Planuję również na węgierskim tłoku które rzekomo są przez nich z Rzeszowa pozyskiwane. Firma Auto-Szlif Kraków ;)

Wawiak - 2012-04-18, 09:29

Dukee, ten tłok nie puchnie. wygląda tak samo jak w momencie kiedy wyjąłem go z opakowania. Przyczyną był źle ustawiony gaźnik. W tej chwili jeżdźę ile fabryka dała i wszystko jest ok. Luż montażowy jest 0,06.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group