To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Śmietnik - trollolol - offtop wydzielony z różnych tematów

karol 123 - 2016-03-29, 20:24

Bez przesady dwie dziesiatki nie spowodują wypadania biegów to nie Japonczyk ze wszystko jest pasowane na setki po za tym uszczelka juz była tyko miało byc wedle orginału niestety kartery nie sa pierwszej swieżości
Seba_830 - 2016-03-29, 20:36

karol 123 napisał/a:
to nie Japonczyk ze wszystko jest pasowane na setki


I tutaj byś się zdziwił :razz: , Niemcy przykładali się do jakości swoich wyrobów i dlatego przy składaniu silnika z zachowaniem fabrycznych wartości są bezawaryjne. Pojeździsz trochę to się przekonasz, że od tak sobie wartości w książce nie są podane.

karol 123 - 2016-03-29, 21:33

No wiadomo że niemcy słyną z precyzji wykonania ale czy to coś zmieni zobaczymy.Jedno jest pewne niezle sie jedzie jest miekko jak na tapczanie
borgi - 2016-03-30, 09:26

karol 123 napisał/a:
Problem rozwiązany

No i jest gitara! Teraz jeździć bo wiosna przyszła :mrgreen:
Uszczelką będziesz się martwił jak będziesz miał problem z biegami. Jak nie masz problemu to zapindżalaj z bananem na twarzy :mrgreen:
Mógłbyś podmienić gaźnik na ten z płaską przepustnicą a okrąglaka wysłać do Puszczykowa. Zabielenie gardzieli i dorobienie przepustnicy to nie problem. Więcej z nim nic nie rób.
Jak u ciebie z Vmaxem? Wiem że to nie ścigant ale parametry swoje musi mieć :razz:

Bajbus16 - 2016-03-30, 15:34

Seba_830, Ja społawiam zawsze każdy silnik na uszczelkę. dobieram odpowiedni papier i po wycięciu smaruję normalnym towotem ŁT4 do łożysk tocznych. Mam tak zrobione i w MZ ES 250/1. Przejechałem w ubiegłym roku około 7 000km. Nic nie cieknie biegi wchodzą luźno i nic się nie dzieje a przecież ten silnik ma ponad 50 lat. Jak znajdę trochę czasu to swoje racje podeślę Ci na PW.
kosior30 - 2016-03-30, 15:47

Dobra panowie, koniec z bujdami - uszczelka powoduje złe dystansowanie głównie trzeciego biegu. Objawy niekoniecznie będą natychmiastowe, dłuższa eksploatacja powoduje zużycie sprzęgieł kłowych. Czym to się objawia? Zapraszam do zagłebienia się w serwisówki. Dodam tylko, że z oryginalnymi trybami w dobrym stanie nie jest łatwo, a chinole są z gównolitu, więc warto szanować to, co się posiada w jeszcze jezdnym stanie.

Stosować możecie uszczelki, to Wasze silniki. Ale za polecanie tego innym użytkownikom będę sypał warnami.

Hvil - 2016-03-30, 15:59

kosior30, dobrze Prawi! Mi padła po 2 latach skrzynka na uszczelce.
artpla1978 - 2016-08-03, 18:54

rastuch dzieki na to nie wpadłem - zamówiłem tutaj
http://www.tw-moto.pl/aso...astic-48-1.html

artpla1978 - 2016-10-31, 12:34

Czy posiada ktoś katalog części do wózka bocznego? :shock:
motomaciey - 2016-10-31, 12:41

Velorex czy WB-01?
artpla1978 - 2016-10-31, 21:14

Superelastic do Trophy.
rastuch - 2016-11-03, 21:17

artpla1978, A czytałeś cały temat?
artpla1978 - 2016-11-04, 18:46

czytałem ale nigdzie nie ma informacji czy pomiędzy karoserią wózka a ramą są gumowe tuleje amortyzujące takie jak na tej aukcji
http://allegro.pl/gumy-ka...5135562303.html

Kościan - 2016-11-06, 19:48

Panowie nie chciałem zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.Ostatnio jak chciałem odpalić moją Mz to kopka nawet jak wykręciłem świecę to po kilku kopnięciach ciężej chodziła a później lżej.Odkręciłem dekiel od strony sprzęgła.I tu jest moje pytanie czy taka przerwa powinna być czy się śrubki popuściły ?I jeszcze jest dosyć mocno przytarte.Mam nadzieję ze na zdj będzie widać.
Antczak - 2016-11-06, 20:40

Moim zdaniem stożek spadł z wału a w zasadzie to chyba zaczął spadać.Widać po śladach stożka patrząc od strony czopu wału.Ściągnij je,rozbierz zobacz ile mają tarcz i przede wszystkim zakup nowy stożek i prawidłowo go osadź.
Reich - 2016-11-06, 20:42

A luz zaznaczony w kółku ma być, gdyby go nie było to nie dałoby się wcisnąć klamki żeby wysprzęglić.
Kościan - 2016-11-06, 20:48

To jest to co jest ten grubszy gwint i ta okrągła płytka w której osadza się sprężyny ?A słyszałem że te sprzęgła są jakoś fabrycznie wyważone czy to bez różnicy jak rozbiorę ?
Antczak - 2016-11-06, 20:50

Kościan napisał/a:
To jest to co jest ten grubszy gwint i ta okrągła płytka w której osadza się sprężyny ?A słyszałem że te sprzęgła są jakoś fabrycznie wyważone czy to bez różnicy jak rozbiorę ?


Tak to jest to a co do ,,płytki'',to tak to jest stożek.

Kościan - 2016-11-06, 20:53

Na ten gwint nakręca ściągacz tak ? i do rozkręcenia sprzęgła trzeba też specjalny ściągacz ?
A jeszcze co z tą wytartą częścią ?

Antczak - 2016-11-06, 21:06

Tak ściągacz musisz nakręcić na stożek,najlepiej jeszcze jakbys sobie nakręcił taką jakby nakrętkę na czop wału,tam jest gwint grubości 1.5mm ale nie pamiętam na ile,żeby wszedł ci ściągacz na to.A ta na krętka jest po to żeby nie potrzaskał jak coś czop wału jak u mnie kiedyś było. Co do wytartej części pasowało by wymienić ale najlepiej to rozbierz i daj konkretne fotki bo na tych słabo widać.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group