To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Śmietnik - trollolol - offtop wydzielony z różnych tematów

Seba_830 - 2016-11-07, 21:22

Nie sprzęgło a piasta, czytaj ze zrozumieniem :wink: , sam widzisz jaki ma ona gwint, nie chcesz chyba w przyszłości mieć znowu problem ze zdjęciem tego z wału.
Kościan - 2016-11-07, 21:31

A no tak zgadza się :smile: Kiedyś oddałem do mechanika też silnik od tropika który zgarnąłem od wujka bo miał na zbyciu.Brakowało co prawda tam kilka części ale silnik do zrobienia.Silnik przeleżał u niego całą zimę i na wiosnę zadzwonił i powiedział że go się nie opłaca robić,a jak chciałem jechać po te części to powiedział że nie wie gdzie są musiał by poszukać bo ma jeszcze inne części.Możliwe że go gdzieś wydał bo silnika już raczej nie zobaczę a to było rok temu.Warsztat jest już zamknięty
halcik - 2016-11-07, 22:53

A moze pojedziesz do jakiegoś mechanika. Poprosisz o ściągnięcie tego ściągaczem i grzecznie podziękujesz. Uwaga na wał
motomaciey - 2017-08-12, 08:43

...
motomaciey - 2017-08-12, 08:43

...
motomaciey - 2017-08-12, 08:45

...
jaroquest - 2018-05-18, 05:02

http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=9646
Proponuję zcalic to z tym

motomaciey - 2018-05-18, 07:32

jaroquest, :piwo:
Seba_830 - 2018-07-21, 07:28

Witaj. Bez problemu założysz cylinder o pojemności 150. 125-tka różni się górą silnika i gaźnikiem, reszta to samo.
RadekSR80 - 2018-07-21, 17:53

To super, a jak waszym zdaniem, warto zapłacić ok 4 tys za taki sprzęt, w którym nie oszukujmy się na pewno będzie jeszcze trochę do zrobienia?
Seba_830 - 2018-07-21, 19:30

Zależy od stanu, jeśli jest to ulep to cztery tysiące jest nie do przyjęcia. Taką kwotę można dać, za oryginalny i niegrzebany egzemplarz, w którym wystarczy mała kosmetyka.
romanETZ - 2018-07-21, 21:05

Witaj.
Patrząc na ogłoszenia, widzę że ETZ125 jest mniej i przez możliwość jazdy na prawko ,,B", sporo droższe, zależy co Ci się trafi - tak jak pisze Seba , przełożyć można w obie strony.

RadekSR80 - 2018-07-23, 00:19

Widzę, że ktoś sprowadza z Niemiec takie sprzety, podobno są to oryginalne 125, mam ok 100km do niego także warto byłoby obejrzeć
Napaliłem się trochę na taki sprzęt :) cena faktycznie jest trochę przesadą, ale co poradzić gdy mało jest tego typu sprzętów. Nie ciągnie mnie aż tak bardzo żeby robić prawko na motocykl, a z kolei kupić większą Etz i rejestrować na 125 to też trochę wyjdzie, dlatego staram się trochę usprawiedliwić tą cenę :)
Widziałem że większość to rocznik 87, jak tam jest rozwiązany zaplon? Słyszałem że w nowszych jest elektroniczny (pewnie od 89r) a we wcześniejszych jak to jest zrobione?

romanETZ - 2018-07-23, 09:47

Ja mam 89r. z zapłonem elektronicznym typu A, nie ma reguły, w starszych rocznikach też były takie zapłony. Najpopularniejsze rozwiązanie to zapłon na platynkach. Sprzedawcy zapytaj co sprzedaje. Z zmianą zapłonu na elektroniczny nie ma problemu - nasz kolega SIAJ robi gotowe zestawy.
Akunia - 2020-03-10, 08:09

Witam,

mam pytanie do użytkowników nowych felg, czeka mnie wymiana tylnej obręczy w mojej etz 251. planuje zakup szprych nierdzewnych np:
https://www.maxev.pl/p396...-250-121mm.html

jeśli chodzi o obręcze, jest duża różnica w jakości między :

https://www.jackmotors.pl...=obr%C4%99cz+mz - Producent IFA

https://www.jackmotors.pl...=obr%C4%99cz+mz - Producent FEZ

Warto zapłacić drożej, większa cena to tylko kwestia polerowania obręczy czy jest też lepiej wykonana ?

funny - 2020-03-11, 02:04

Cześć
Kolega powinien najpierw się przywitać - skorzystać z działu POWITALNIA
A co do felg to tych tańszych nawet nie chcę znać. Miałem obie i tanie wróciły do sklepu.
Chyba że komuś nie przeszkadza że są matowe i chropowate.

Akunia - 2020-03-17, 08:07
Temat postu: szprychy nowe czy naprawiac stare?
Przepraszam, oczywiście powinienem się najpierw przywitać :wink:
Dziękuje za podpowiedź, kupuje droższą polerowaną w takim wypadku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group