To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Śmietnik - [Wykonam] Obróbka cylindrów, wymiana korbowodów

Maczaj - 2014-08-18, 21:39

Może się ktoś podzielić informacjami jak wam chodzą mztki po założeniu tego almotowskiego tłoka? :wink:
lipton - 2014-08-26, 21:20

Moja nawet jeżdzi .i niech tak zostanie ,narazie ok


PO zamontowaniu do mz zestawu na 300 ,zrobiłem ok 100 km koło domu co by sie ułożyło i potem była dzida na zlot 400 km w jedną strone przelotowa 100 -110 i z powrotem to samo ,wszystko działało jak należy i działa dalej.Jestem jak narazie zadowolony i juz robi się nastepny zestaw na 300 zastepczy na przyszłośc . Ja polecam robote Intra. :piwo: :piwo: :piwo: :piwo:

danieldeni20 - 2014-12-05, 17:08

Jak wygląda cenowo szlif z 250 na 300 i zrobieniu głowicy pod to?
caro- minus - 2015-01-30, 22:39

Witam jest możliwość szlifu cylindrów o średnicy wewnętrznej ok. 39mm?
intr - 2015-01-30, 22:55

Niestety nie. Chyba że masz tego więcej i jakaś stała współpraca jest na rzeczy skoro o cylindrach mówisz w liczbie mnogiej. Mam to jak wytoczyć (od 35), ale nie mam czy przehonować.
Marcin W. - 2015-01-31, 12:18

intr, a też mnie kusiło aby oto również zapytać bo miał bym do szlifu z dwa cylindry z Rometa. :torba":
Pewnie obecnie jest raczej tendencja do kupowania nowego cylindra takiej małej średnicy typu Romet z silników 019, 023, bo kosztuje tyle co szlif. Tyle że raczej o jakości tych kupionych nie można za wiele powiedzieć bo większość jest z Chin.
Jeszcze można liczyć na fanów Simsona bo są bardzo pożądanymi motorowerami to ale znów pewnie kuszą ich "zestawy tunigowe".
Zatem domyślam się tylko że kolega intr, musiał by znów dużo zainwestować ale szybko by się to nie zwróciło. :roll:
Na szczęście mam też dużo większych cylindrów które chętnie oddam w fachowe ręce. :piwo:

caro- minus - 2015-01-31, 21:12

No ja też na teraz miał bym dwa cyle.
intr - 2015-02-02, 12:10

Niestety na razie te małe cylindry u mnie odpadają.
mczmok - 2015-02-04, 23:09

intr, ale 300 tki z stajni MZ rozwaz.... bo w przyszłości niektórzy z 250 będą musieli przesiąść się na 300.
Poz tym 300 tki są bardziej dopracowane jeżeli chodzi o konstrukcję tłoka, no i osiągi :-)

intr - 2015-02-05, 13:45

300 mogę przecie robić bez problemu. W górę jestem wstanie robić otwór aż do 125 mm średnicy.
Maczaj - 2015-02-12, 12:26

W jaki sposób można się z Panem skontaktować w sprawie zlecenia? Chciałbym zlecić wykonanie szlifu, lecz w żaden sposób nie mogę się dodzwonić. Rozumiem, że może być nawał pracy, w takim razie proszę o jakiś termin kiedy mógłbym zadzwonić czy coś.
intr - 2015-02-12, 12:47

Niedostepny bylem tylko w ostatni poniedzialek i wtorek z powodu choroby. Od wczoraj jestem normalnie dostępny i odbieram normalnie lub oddzwaniam. Mozna dzwonić śmiało.
Marcin W. - 2015-02-12, 12:50

Maczaj, to tak jak w tych teleturniejach w tv "Musisz trafić na otwartą linię" :lol: ( ja też tak mam czasem jak ktoś do mnie dzwoni).
Maczaj - 2015-02-12, 14:42

Hehehe, dobra okej dzięki za informacje ;)
ETZ_PRORIDER - 2016-03-16, 23:24

Polecam firmę intr-mot, zdawałem tam cylinder do 150-tki oraz do 300-tki i jestem w pełni zadowolony z Intra usług, już ślę kolejny cylinder na szlif :piwo:
jaroquest - 2019-02-28, 19:41

Intr a czy dasz rade zregenerować wal od Etz 250 w którym końcówka od strony sprzegła została zdewastowana przez chiński sciagacz sprzegla a następnie zeszlifowana az do gwintu tak jak na zdjęciu?
intr - 2019-03-08, 14:43

Da się to zrobić, ale pytanie o zasadność. Cały musi być w idealnym stanie. Jeżeli jest i warto regenerować, to śmiało można go wycentrować i bez tego nakiełka.
Mario-150 - 2020-02-23, 10:09

Czy jest jeszcze mozliwość zrobienia szlifu u ciebie ?
intr - 2020-02-23, 10:12

Nie da, temat w zasadzie można usunąć.
kosior30 - 2020-02-23, 10:15

Zgodnie z życzeniem - choć ze smutkiem...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group