To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Usprawnienia/modyfikacje & akcesoria - silnik TS250 w ramie ETZ250?

Huberto - 2006-06-24, 23:09

Świeca w takiej pozycji jest orginalnie. A ta głowica o której mówisz to musi być od MZ ES 250/1 tzw. Jaskółki.
hubertbaran - 2006-06-25, 08:42

były ts 12V proddukowane w ostatnim rok produkcji TS.
daniel1621 - 2006-06-25, 10:55

Właśnie o taką głowice mi chodziło. Czy ona pasuje do ETZ :?:
Hubert-Moto napisał/a:
sprawdź ile ma biegów i policz żebra, jak 5-tka skrzyna i 7 żeber to będziesz miał silnik od TS-ki 5-cio biegowej 19PS-ów, a jak 5 biegów i 9 żeber to bedziesz miał silnik od ETZ 21PS,

Czyli jezeli ma 9 żeber to na bank jest to ETZa? a jeżeli 7żeber to napewno od TS? a czy te cylindry pasują na zmiane bo jezeli tak to mogą być założone nieorginalne i niebędzie wtedy pewności jaki to model.

Rozumiem że te
Hubert-Moto napisał/a:
21PS
to są konie. Dobrze myśle :?:
Huberto - 2006-06-25, 11:35

Jeżeli jest taka głowica to rama musi być od "Jaskółki" albo od "Tropika" bo nie ma w niej uchwytów do mocowania poduszki przy ramie. Zobacz jaki ma silnik jak taki jak na obrazku powyżej (spójrz na pokrywy) to jest to od "Jaskółki", a jak taki poniżej to od "TS-ki"(od tropika jest niemal że identyczny, różni go głowica (jest bez tych śrób, i na karterach w okolicach gaźnika sąnadley wysokości ok. 2 cm). A co do cylindra to zobacz czy jest on trochę zaokrągłony (tak jak wyżej na rysunku, nie koniecznie wyjście na dwie rury) czy taki "kwadratowy"(zdjęcie niżej). Jak jest kwadratowy to policz ile ma żeber ( 7 TS, 9 ETZ) Kształt silnika też minimalnie się różni.

[ Dodano: 2006-06-25, 11:36 ]
Tak PS to konie mechaniczne ;-)

daniel1621 - 2006-06-25, 11:48

brat mi mówi (bo on ją widział) że tamten wygląda jak od ETZ tylko chyba troche taki okrągły i świece ma pionowo. on mowi że podobny do WSK 125. Co to z w wybryk natury :?: masz jeszcze jakieś fotki :?:
Raczek - 2006-06-25, 11:52

co to tych literek Y na miejscu Z i odwrotnie to kliknij obok zegara w prawym dolnym rogu taka klawiaturkę i wybierz Polski zamiast Polski(214) i będzie dobrze, a co do tych silników to można jeszcze je rozpoznać po tych bocznych pokrywach (karterach, tak?) ;-) jak coś to mnie poprawcie!
daniel1621 - 2006-06-25, 11:54

a czy TS ma obrotomierz :?:
Allu - 2006-06-25, 12:29

TS ma okno wydechu pod kątem , a etz ma na środku cylindra :-)
daniel1621 - 2006-06-25, 12:44

czyli że w ETZ okno wydechu idzie centralnie prosto aw TS wychodzi pod kątem :?: Dobrze zrozumiałem :?:
Allu - 2006-06-25, 13:48

Dokładnie
daniel1621 - 2006-06-25, 14:01

dzięki Allu, ta wypowiedź też mi pomoże w rozposnaniu tego modelu.
Jezeli ktoś ma fortki jakiś modeli to był bym wdzięczny ;-)

hubertbaran - 2006-06-25, 15:33

TS moze mieć obrotomierz, cylidry nie sa zamiene itp.
SOVIETVW - 2006-06-25, 22:17

oj jest troche tych szczepow,trzeba uwazac co sie kupuje,mi tez probowano wcisnac nie raz jakies wynalazki ktore mialy byc ETZ 251,ale przedemna nic sie nie ukryje :mrgreen: ,tylko ze to wkurzajace bo sie jedzie iles tam km a okazuje sie ze to jakis wynalazek zlozony z 5 roznych :evil: ,zabic to mało...

[ Dodano: 2006-06-25, 22:19 ]
ale odradzam ci kupowanie czegos takiego bo z doswiadczenia wiem ze jak sie wezmie cos takiego to ktos kto to mial wczesniej wszytsko robił po swojemu tam,a najgorzej to jest z instalacja,pozniej sie juz tylko wiecej wkur**** niz jezdzisz,ale co zrobisz to twoja sprawa...

daniel1621 - 2006-07-01, 22:17

narazie postanowiłem odciągnąć w czasie kupno ETZ 250. Moim największym argumentem była oczywiście kasa :-? :cry:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group