To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

4 koła - Pomoc Przy Zakupie Golfa 2...

Giemza - 2015-09-01, 19:30

ETZ9994, a miałeś taką czy mówisz bo kolega tak Ci mówił?

Grzechu66, jeżeli podoba Ci się Vectra to licz się że mogą kończyć się tuleje z tyłu ale one się tłuką i piszczą nie sposób nie zauważyć. Bierz lepiej silnik 2.0 (X20XEV) oraz żeby skrzynia była jak w polonezie czy maluchu bo te które mają wsteczny przy pierwszym biegu się sypią tzn. lecą różnicówki jeżeli nie będziesz mógł znaleźć Vectry ze skrzynią taką jak mówie to jeżeli Ci się wysypie skrzynia można wsadzić do niej skrzynię z Daewoo 1.5 i jest nieśmiertelna :) Oczywiście przy zakupie podnieś miarkę lub korek wlewu oleju coby sprawdzić czy nie ciągnie oleju za dużo :) Jak coś potrzebujesz na temat Viki to pisz na PW :)

Dodek - 2015-09-01, 19:41

W dzisiejszych realiach każde auto gnije - duzo moich znajomych ma 10 letnie bmw 3 czy ople astry 3 o też je rdza wpierdziela mimo iż sa bezwypadkowe

Nawet nawet te vectry potaniały i to jeszcze na sekwencji... Jak ma w miare zdrowe progi i podłoge za taka kase nie ma sie co zastanawiać.

Grzechu66 - 2015-09-01, 20:07

ETZ9994 to mnie pocieszyłeś, :cry: Giemza szczerze mówiąc to jeszcze nigdy nie widziałem vectry b z taka skrzynią, aktualnie mam vectre b 1.7 z taką właśnie skrzynią ze wsteczny jest przy pierwszym biegu i nigdy nie miałem z nią problemów.
mar09 - 2015-09-01, 20:11

Jako że ujeżdżam 8 sezon VB LIFT to mogę nieco doradzić:

- ogólnie auto niezłe, odkąd sam naprawiam to wcale nie zaglądam, na dobrym zawiasie i gumach nieźle trzyma się zakrętów
- skrzyń się nie ma co bać chyba że ktoś wzmacniał silnik
- tuleje z tyłu nie tłuką, jeśli już to gumy na stabilizatorach i łączniki, koszty części na cały zawias niewielkie, ale po wymianach dobrze jest pojechać na geometrię 3D bo partacze nawet nie widzą regulacji
- każdy silnik opla z tych lat nieco pobierał olej, ale to nie to co nowsze z grupy VW, jak Ci weźmie 0,5l na 1000km to nic, moja 6 sezonów po zrobieniu głowicy weźmie może 0,2l czyli mniej niż w książce
- szukaj silnika 2,0 16V po lifcie ...były dwa rodzaje, na forum vectry opisali który to ten lepszy
- szukaj modelu po lifcie, najlepiej z końcówki 2000 i wyżej ...moja poskładana w Wawie z końcówki 1999 już ma nowe progi i za chwilę dostanie nową podłogę:)
- unikaj silnika X18XE-1 ...moja z tym silnikiem pali wręcz mało przez wadę fabryczną ale nie ma kopa, choć jak patrzę na te diesle i gazowniki to nawet nie myślę o zmianie.

Grzechu66 - 2015-09-01, 20:15

Może to głupie pytanie ale musze je zadać fachowcom a mianowicie czy jak wsadze tube i wzmacniacz to takej vectry to czy alternator da rade https://www.google.pl/sea...DHQnaaKEAdSM%3A
Seba_830 - 2015-09-01, 20:19

Jeśli nie będziesz dużo grał na zgaszonym silnijku to spokojnie da radę. Zawsze możesz też dodatkowo kupić kondensator i wtedy też na zgaszonym silniku pograsz
Grzechu66 - 2015-09-01, 20:47

Aha, :) pytam bo mam tą vectre b 1.7 i silnik nie zawodny ale alternator siedzi już 4 a może wam by coś fajnego wpadło w oczy w lubelskim to mile widziane linki :)
Giemza - 2015-09-01, 21:12

najbardziej sypią się skrzynie w przedliftach mało się sprecyzowałem bo po lifcie było dużo skrzyń F23 ta o której pisałem wyzej, ale lepiej jakbyś kupił 2.0.
Tuleje z tyłu padają przy przebiegu 200-300tys. wiem bo u mnie było 2 Vectry a 2 są nadal także wiem co mówię :) Jedna 2.0 którą oddałem bratu bo troche w niej zrobiłem żeby sprzedać a teraz kupiłem 2.5 w sekwencji w jasnych skórach , oczywiście wszystko kombiacze bo sedan czy hb są dla mnie nie praktyczne, w taką Viki wrzucam jawe czy mz bez problemu :) u mnie były same ople i nigdy nie narzekałem :) Moja była 2.0 po zrobieniu głowicy jak pisze Marcin też przestała brać olej bo były prowadnice luźne i uszczelniacze do bani to chlipneła sobie czasem :) a teraz nic :)
Grzechu66, pomyśl sobie jeszcze o Astrze F po lifcie 1.8 16V lub 2.0 16V ten sam silnik co w Vectrze a zawiecha wiele tańsza bo belka z tyłu, miałem 1.8 16V 115KM zawaliste auto tam się wsiadało i się jeździło, jak ja ją pałowałem cały czas i na dwójce mieliła kołami na suchym asfalcie to szło jak głupie i części tanie :)

Co do tuby to pchaj spokojnie, ja jeździłem ze wzmakiem dopóki się nie spaliła cewka w głośniku (tuba używka) ale znowu trza wsadzić coś bo za cicho jest w aucie :D

Grzechu66 - 2015-09-01, 21:40

Giemza coś te Astry mi się nie widzą ( bez obrazy) a co myślisz o tej czarnej vectrze co podałęm we wczesniejszym linku.? :)
ETZ9994 - 2015-09-01, 21:47

te auta są tanie bo poprostu gniją co z tego ze dobre silniki jak nadwozie i zawieszenie szybko siada.Czy to normalne że w aucie z 98r nie ma progów i podłogi? Kolega posiada mecedesa 190 z 87r i tylko delikatne pryszczyki na progach ja posiadam bmw e34 z 90r i takze niewielkie oznaki rdzy.A Opel i Ford zawsze bedzie gnił niemiłosienie
Seba_830 - 2015-09-01, 22:14

ETZ9994, zależy od tego jaki egzemplarz kupisz, bo jeśli składany z pięciu to oczywiście że będzie żarła go rdza i jest tak w przypadku wszystkich marek. Muszę przyznać że opel i ford z tamtych lat mają tendencję do gnicia ale jak trafi się dobry egzemplarz w miarę bezwypadkowy to pojeździ.
Giemza - 2015-09-01, 22:16

Grzechu66, ja Ci tylko proponuje asterke :) Ta wiśniowa już lepsza bo ta czarna to przed liftem.

ETZ9994, opel nie będzie gnił jak będzie zadbany, kolega ma omege z 96r i na niej nie ma grama rdzy w zawalistym stanie, ja miałem kilka opli i nie narzekałem. Kup sobie E34 po lifcie to pogadamy czy Ci nie będzie gniła a vectra po lifcie jest lepiej zabezpieczona przed rdzą a poza tym jak ktoś nie dba o auto to później marudzi że mu gnije i jaki to nie jest zły ten opel.

Grzechu66 - 2015-09-09, 15:48

Panowie a co powiecie na temat Hondy civic z silnikem 1.5..? Jezdził ktoś z was, biorą olej? A i jak te silnik znoszą gaz i jaki tam gaz się zakłada sekwecje czy zwykły.?? :ysz:
Grzechu66 - 2015-09-24, 22:54

Aj Panowie to znów ja, sprawy się troche skomplikowały i samochodu jeszcze nie kupiłem, wiec Proszę was o opinie samochodu marki passat b4 2.0 115 km.? Co sądzicie.? Jak to znosi gaz.?? Znalazłem taki egzemplarz i nawet nie daleko mnie http://olx.pl/oferta/vw-p...html#8c592a9604
arturross15 - 2015-09-25, 00:41

Pytaj czy ma książkę serwisową :mrgreen: . Ciekawe czy 30000 miał 15 czy 17 lat temu? :mrgreen:

Poza tym igła. Po zdjęciach widzę że nic nie stuka i nie puka., silnik ładnie chodzi, brak wycieków. ładne fotele pod pokrowcami. Hamulce niesamowicie mocne, trzeba ostrożnie używać by nie zmienić prędkości obrotowej ziemi. :piwo:

Grzechu66 - 2015-09-25, 09:43

arturross15 bo pewnie niemiec tylko do kościoła jezdził i gonił go do samej granicy żeby odkupić :)
Grzechu66 - 2015-09-25, 15:56

Panowie pan mi napisał że gaz jest zwykły..? To dobry do tego samochodu czy nie.?
kosior30 - 2015-09-25, 16:51

Silnik w zasadzie pancerny, idealny do gazu. Sekwencji tu nie potrzeba, ale na pewno musi być mixer. Dobrze wyregulowany powinien palić 10,5l gazu po trasie (140-160), w mieście opierdzieli ponad 12 spokojnie. B4 już nie miały tak trwałej blacharki jak B3, ale na tle innych marek i tak jest do przodu. Sedan może nie był tak intensywnie eksploatowany, jak kombi, ale tak czy siak cudów za tę cenę nie oczekuj.
wołek - 2015-09-25, 17:07

arturross15, a gdzie wyczytałeś ten przebieg,który podałeś?W ogłoszeniu jest 300000km więc na benzyne realny.Poza tym ten silnik spokojnie dolatuje pół miliona więc jeśli ruda mocno nie szaleje to passat jeszcze trochę polata :piwo:
Grzechu66 - 2015-09-25, 17:43

kosior30 a jak przewód od gazu jest podłączony do obudowy filtra powietrza.?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group