4 koła - Jaki bus 10-15tys. zł?
Stefa_no1 - 2017-02-11, 15:32
Wystarczy, że przewód zasilający nagrzewnicę, jest ogrzewany spalinami i już leci ciepełko z nawiewu, a silnik zimny jak lód. Temat rzeka
Ad. wyprzedzenia wtrysku. Za późny wtrysk jest prosty do zdiagnozowania- wygląda tak:
https://youtu.be/PWNmuvMrQc4?t=22
ETZ_PRORIDER - 2017-02-11, 18:09
W moim golfie 2 1.3 lpg mimo gazu 2 gen i parownikowi wpiętemu w przewody nagrzewnicy po 10 minutach hodu na wolnych mam już letni luft z kratek nawiewów ale dogrzać go do normy w mrozy również ciężko ale wykonalne oczywiście z kartonem przed radiatorem.
arsene - 2017-02-11, 22:13
Szukając autka na wyjazdy napaliłem się na Alhambrę, obejrzałem kilka samochodow i praktycznie wszystkie miały mocno skorodowane podwozie. W jednym egzemplarzu z 2003 roku pięść wchodziła w podłogę pod siedzeniem pasażera - samochód w komisie w Ostrowi Mazowieckiej na wylocie na Małkinię po prawej stronie przed stacją paliw.
Podobno to jest problem w tych samochodach.
A też w Siedlcach Alhambra była strasznie zabłocona, sprzedający tłumaczył że chlapa, pod brudem była rdza.
Ostatecznie kupiłem za smieszne pieniadze T4 Multivan 2,4 D w pięknym stanie, w którym jest cieplutko po 5 km (dwie nagrzewnice + webasto).
Mało tego OC za niego kosztowalo mnie w październiku trochę poniżej 300 zł na rok.
kosior30 - 2017-02-13, 13:07
Stefa_no1 napisał/a: | Wystarczy, że przewód zasilający nagrzewnicę, jest ogrzewany spalinami i już leci ciepełko z nawiewu, a silnik zimny jak lód. |
Takie rzeczy, to tylko w trabancie Tylko że tam grzało się od razu powietrze, które potem wdychali pasażerowie, więc przy dziurawym wydechu robiła się komora gazowa Niemcy nie wyrośli z tego
ivan900 - 2017-02-14, 22:09
U mnie na firmie są czasem na sprzedaż Fiaty Ducato 9os w maksie.Ostatnio sprzedawali roczniki od 2007 do 2009 za około 15tyś zł.Z tym że auta mają około 400 tyś km.Ale serwis do końca,a kilometry tylko w trasie Norwegia- Polska.
Stefa_no1 - 2017-02-14, 22:57
kosior30 napisał/a: | Takie rzeczy, to tylko w trabancie Tylko że tam grzało się od razu powietrze, które potem wdychali pasażerowie, więc przy dziurawym wydechu robiła się komora gazowa Niemcy nie wyrośli z tego |
Ośmielę się polemizować Ja tam na samochodach się nie znam (ledwo co, niektóre znaczki na masce rozpoznaję ), ale w mojej litrowej Corsie, nagrzewnica połączona jest pod EGR - wydawało mi się, że szkop, połączył to tak, żeby szybciej w środku było ciepło...
kosior30 - 2017-02-15, 11:16
Potwierdza to tylko, że Szkopy mają sentyment do komór gazowych
|
|
|