Usługi, części, allegro - opinie - Regeneracja gaźników.
gurguland90 - 2017-08-17, 10:12
Przy niższych obrotach ma za bogato,uszczuplony jest na Maksa,w trasie przy 4,5 tys swieca się ładnie wypala.Myślę ze trzeba regulować jeszcze.
mczmok - 2018-11-14, 11:28
Odświeżam temat, polecam usługi Pana J.Janickiego t. 663, 43,36,37.
Wczoraj wróciły z regeneracji 3szt, moich BVF 30n2-5 .
Regeneracja polegała na rozwierceniu korpusu gaźnika i wstawienie tulei mosiężnej dorobionej do przesłanej nowej przepustnicy MZA.
Usługa wykonana profesjonalnie z praktycznie zerowym luzem na przepustnicy.
Koszt co prawda 110 zł - ale opłaca się bo myślę, że mosiądz wytrzyma dłużej niż aluminium !
kosior30 - 2018-11-14, 21:59
A co z resztą gaźnika? Czy w tej cenie robił tylko tuleję przepustnicy?
mczmok - 2018-11-14, 22:48
Co rozumiesz jako resztę?
Zaworek, dysze ?
Reszta we własnym zakresie
Z kilku powodów - nikt nie umie ustawić gaźnika w ETZ 250 lepiej niż ja sam
Mam zakupione sprawdzone części zamienne i tylko wtedy można dobrze wyregulować taki gaźnik, który będzie działał jak powinien.
mar09 - 2018-11-15, 13:12
Może jakieś zdjęcia wykonanych prac
kosior30 - 2018-11-15, 22:17
No chodzi mi o całość gaźnika, czyszczenie, kalibracja dysz, rozpylacza itd. 110zł za samą tulejkę sporawo, tym bardziej przy 3 szt. powinien coś zejść z ceny.
to-mecz-q - 2018-11-15, 22:29
Hmmm wydaje mi się, że intr też by sobie z tym poradził bez problemu. Ale niech się wypowie on sam
mczmok - 2018-11-16, 07:10
kosior30 napisał/a: | 110zł za samą tulejkę sporawo, tym bardziej przy 3 szt. powinien coś zejść z ceny. |
Na początku była mowa o 80-90 zł , jak to przeważnie bywa wyszło drożej.
Jednakże jakość wykonanej pracy z najwyższej półki-luz na przepustnicy mniejszy niż w nowym MZA, który obecnie użytkuje.
Do tego mosiądz powinien wytrzymać co najmniej dwie przepustnice - a to się liczy bo w perspektywie wychodzi taniej.
Milicyjny - 2018-11-16, 10:37
mczmok napisał/a: | Odświeżam temat, polecam usługi Pana J.Janickiego t. 663, 43,36,37.
Wczoraj wróciły z regeneracji 3szt, moich BVF 30n2-5 .
Regeneracja polegała na rozwierceniu korpusu gaźnika i wstawienie tulei mosiężnej dorobionej do przesłanej nowej przepustnicy MZA.
Usługa wykonana profesjonalnie z praktycznie zerowym luzem na przepustnicy.
Koszt co prawda 110 zł - ale opłaca się bo myślę, że mosiądz wytrzyma dłużej niż aluminium ! |
Gdzie Pan Janicki ma warsztat?Kalisz?
Milicyjny - 2018-11-16, 10:38
mczmok napisał/a: | kosior30 napisał/a: | 110zł za samą tulejkę sporawo, tym bardziej przy 3 szt. powinien coś zejść z ceny. |
Na początku była mowa o 80-90 zł , jak to przeważnie bywa wyszło drożej.
Jednakże jakość wykonanej pracy z najwyższej półki-luz na przepustnicy mniejszy niż w nowym MZA, który obecnie użytkuje.
Do tego mosiądz powinien wytrzymać co najmniej dwie przepustnice - a to się liczy bo w perspektywie wychodzi taniej. |
Możesz pokazać fotki tego zregenerowanego wnętrza gaźnika? Przepustnica współczesnej produkcji?
halcik - 2018-11-16, 11:01
Można powiedzieć, że to ja przetarłem szlaki z regeneracją gaźników MZ, a przynajmniej gdzie wykonawcą został Jacek. Szukałem firmy która zajełaby się moim gaźnikiem od trophy. Po kilku odmowach udało mi się nawiązać kontakt z Jackiem. Po wytłumaczeniu o co chodzi i podesłaniu zdjęć z wymiarami przepustnicy wyraził chęć wykonania takiej regeneracji. To samo pytanie zadawałem introwi i w sumie dzięki niemu ustaliłem jaki powinien być luz na przepustnicy. Intr w tamtym momencie nie wyraził ochoty regeneracji tego gaźnika. Brak czasu, sprzętu, nie wnikałem dlaczego dostałem taką odpowiedź i szukałem dalej.
Ja płaciłem chyba mniej, ale to też było jakiś czas temu. Wysłałem też 5 gaźników z których 4 mam objechane i również jestem zadowolony
gurguland90 - 2018-11-16, 16:13
Również regenerowałem korpus u Jacka jakieś dwa lata temu.Płaciłem wtedy 70 zł i również polecam.
kosior30 - 2018-11-16, 22:14
No 70zł to rozumiem. 2 stówki za 3 gaźniki to by była cena w sam raz imho.
mczmok - 2018-11-19, 06:47
Z tym że na początku proponowano mi rozwiercenie gaźnika i tuleję nadmiarową na przepustnicy-natomiast mam tuleję mosiężną wprasowaną w gaźnik, co wg mnie pozwoli na co najmniej jedną jej wymianę bo wątpię aby mosiądz się tak szybko wyrobił jak aluminium.
Jak zrobię zdjęcia to umieszczę.
Dwie przepustnice MZA-calkiem dobrej jakości , bo już kiedyś zakładałem.
Jedną mam oryginalną DDR
Mario-150 - 2018-11-26, 21:54
Zrobiłbyś zdjęcia jak wygląda gaźnik po takiej regeneracji ?
danek1 - 2018-12-01, 13:56
Witam
Dołączę się do tematu ,też regenerowałem gaźnik u tego Pana. Robota wykonana solidnie i dokładnie ,przepustnica bardzo pasowanie wchodzi w korpus, u mnie gaźnik został roztoczony wewnątrz a na przepustnicy mam koszulkę mosiężną. Jednak od czasu kiedy gaźnik zamontowałem mam problem z jego regulacją ,na zimnym jakoś obroty utrzymuje ale jak się zagrzeje to zaczyna się falowanie obrotów i takie jakby gubienie zapłonu i wtedy reakcja na regulacje jest prawie zerowa. Problemu upatruje w dyszach-moje nie są oryginalne (125 główna a od wolnych obrotów brak oznaczeń) Wcześniej przed naprawą gaźnik mocno brzęczał ale regulacja była i wolne obroty też.
Tutaj pytanie czy po takim "uszczelnieniu gaźnika" jakiś parametr uległ na tyle zmianie że nie mogę teraz uregulować?
Tak wygląda mój gaźnik:
https://zapodaj.net/091305786a3da.jpg.html
https://zapodaj.net/2064ca2bc1946.jpg.html
https://zapodaj.net/df466b3f0bdc7.jpg.html
https://zapodaj.net/4ee6fe6fd7e35.jpg.html
https://zapodaj.net/419a3e108d66d.jpg.html
[ Komentarz dodany przez: kosior30: 2018-12-01, 21:03 ]
Wrzuć zdjęcia do tematu przy pomocy skryptu [ img ] !
romanETZ - 2018-12-02, 18:27
Pytanie do specjalistów - jaki wpływ na regulację gaźnika i pracę silnika ma zwiększenie średnicy przepustnicy ( przy regeneracji - rozwiert i tulejowanie ) ?
halcik - 2018-12-02, 19:58
Ważna jest średnica przelotu przez gaźnik a nie samej przepustnicy.
mczmok - 2018-12-03, 19:18
https://www.fotosik.pl/zdjecie/c0b382dfc0d629e7
https://m.fotosik.pl/zdjecie/e68ad06bd1bb1b81
https://m.fotosik.pl/zdjecie/22aa014a2d2d1ddf
https://m.fotosik.pl/zdjecie/3e7c0fddef38c20e
Zdjęcie z regeneracji gaźnika.
Moim zdaniem przy przepustnicy okrągłej , zmiana średnicy będzie miała wpływ na pracę gaźnika, bo zmienia się pojemność kanału i szerokości dolotu i wylotu obok przepustnicy. Z tego powodu zażyczyłem sobie wstawienie tulejki w korpus a przepustnica pozostała bez zmian.
kosior30 - 2018-12-03, 21:14
Proszę, abyście wrzucali zdjęcia w temat przy pomocy skryptu [ img ]
|
|
|