Usprawnienia/modyfikacje & akcesoria - 300 na sterydach. Koncepcja i realizacja numer 2.
intr - 2018-10-16, 10:33
Zrobilim próby wydechu rajsing co krążył po emzeciarzach i trafił do nas.
Niestety dużo hałasu a jazdy nic. Na samym początku wydawało się, że górą lepiej idzie, i jest żwawa na pierwszych biegach, bardziej liniowo przyspiesza i wyżej kręci. Halas rzutuje na odbiór mocy bez dwóch zdań.
Niemniej próba prędkości maksymalnej wszystko wyjaśniła
Najlepsze co nam wyszyło, to poniższe zdjęcie. To be continued
czochu - 2019-05-30, 23:08
Byłem swoją 300 na hamowni. Zwykle 300 robione u intra.
Mario-150 - 2019-05-31, 00:04
Az sie prosi o zawor membranowy.
jaroquest - 2020-03-20, 16:46
intr napisał/a: | Zgodnie ze zlotowymi rozprawkami na temat przeróbki na 300 wychodzi dodatkowo, że tłok w DMP ma w niektórych przypadkach możliwość uderzenia o karter, tj pojawiający się w świetle cylindra przy wytoczeniu na 300 nadlew. Należy więc sprawdzić, czy w żadnym możliwym położeniu tłoka nie występuję w/w kolizja. Korekcji można dokonać albo podpiłowując tłoka albo frezując dremlem karter. Przy czym lepiej zawsze zdejmować z karteru, gdyż piłowanie tłoka wpływa na czas rozrządu na ssaniu. |
Na zdjeciu poniżej zaznaczyłem na czerwono miejsca które trzeba podszlifować.
Wolf - 2020-03-23, 13:05
Popieram wykonanie Jaroquesta oraz zlotowiczów, silnik Michallresa 251/300, 1mm wystarczy.
czochu - 2020-03-23, 13:08
U Oriona również szlifowalismy kartery w tym miejscu dremlem .
Wolf - 2020-03-23, 13:17
Zapobiegawczo warto przed złożeniem a dodaje tyle z pojemności podciśnienia co pół odwiertu pod zawór dozownika.
jaroquest - 2020-03-23, 19:41
Bo jak nie to wiecie co Was czeka
ETZ_PRORIDER - 2020-03-23, 20:25
Tłok jebiot w karterot i maszina nie idiot.
dex - 2020-03-24, 03:39
Maszinu niet idiot. Operator idiot
Wolf - 2020-03-24, 09:19
To jest właśnie kara za to że na trasie się co 100km nie zatrzymuje bo te silniki się przegrzewają!
lipton - 2020-03-25, 22:29
I tak już przedmuchy miał widać po bokach.
tomek@1966 - 2020-03-26, 20:11
Skąd ja znam to zdjęcie ?
ETZ_PRORIDER - 2020-03-26, 20:48
Pewnie widziałeś na rodzinnych fotografiach w albumie rodowym.
jaroquest - 2024-03-08, 14:23
Ja się mogę pochwalić ,że już swoją 300 od 2021r. zrobiłem lekko ponad 10 tys km.
Zaliczyłem już dwa widowiskowe zatarcia z zablokowaniem tylnego koła.
Pierwsze w 2022r w drodze na rozpoczęcie do Zgona, drugie w 2023. Oba przy prędkościach grubo ponad 130km/h.
Za każdym razem po ok 5min bez problemu etka znowu odpalała. Ciśnienie sprężania cały czas ponad 10 bar. I etkę cały czas użytkuję normalnie.
Dopiero w tym roku przed rozpoczęciem sezonu postanowiłem zajrzeć do tłoka (Almot)...
Prezentuję się on tak jak na zdjęciach poniżej:
Zdjęcia od góry lewa strona, prawa strona, przód i ostatnie tył tłoka...
Co o tym myślicie
ETZ_PRORIDER - 2024-03-08, 17:50
Jak na almota wygląda wyśmienicie, zgodnie z normą mój po zacierce na A1 wyglądał bardzo podobnie ale w moim przypadku zacier był solidny bo już nie miała ciśnienia i nie odpaliła. U Ciebie jak odpuściła za każdym razem to ok.
kosior30 - 2024-03-08, 19:04
Ideanalnie
boaooooo - 2024-03-08, 19:27
pocos go wyciagal drugie 10 tys by polatal
evil866 - 2024-03-08, 19:35
Zastanawia mnie czy jest jakaś alternatywa dla tłoka od Almotu dla ETZ 300?
jaroquest - 2024-03-08, 19:50
Spoko , też uważam ,że źle nie wygląda .
Po czyszczeniu i delikatnym wyrównaniu zadziorów papierem 400 tłok ląduje z powrotem na swoje miejsce i kręcimy kolejne kilometry .
|
|
|