To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Renowacja/specyfikacja modeli - Jaki gaźnik do mz ts 125

rutek_2005 - 2019-01-24, 18:19
Temat postu: Jaki gaźnik do mz ts 125
Witam czy orientuje się ktoś jaki gaźnik podejdzie do mz ts 125 może jakiś bing albo coś bo gaźnik do niej jest nie do dostania pozdrawiam
GRU ETZ 125 - 2019-01-25, 13:22

Czołem.

Zobacz sobie linki poniżej.

https://www.guesi-motorra...c/Vergaser/_/?_


https://www.akf-shop.de/m...gaser-komplett/


https://ddr-motorrad.de/epages/es177658.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/es177658/Categories/Ersatzteile-MZ-TS-125-150/Vergaser_MZ_TS_125_150


Pozdrawiam.

krzynol - 2019-03-12, 10:01

I ja mam ten sam problem, mój gaźnik jest zużyty, zapchany silikonem, luźne wszystko
Typ to 22N1-3 oryginalny BVF. Części brak, gaźników całych brak.
Czy podejdzie np. 24N2 od TS 150?
średnice na powietrze i króciec dolotowy są identyczne.

krzynol - 2019-03-16, 01:41

nikt nie wie nic?
GRU ETZ 125 - 2019-03-16, 10:55

Witajcie.

Przecież w linkach, które podałęm wyraźnie pokazują gaźniki do TS125.
Wygląda na to, że takie same jak do ETZ125,
Jak masz budżet to kup BINGA53 i po kłopocie.

Pozdrawiam.

krzynol - 2019-03-16, 19:19

no tak oczywiście, za linki dziękuję.
z tego wynika że gaźnik od 150 pasuje do 125, a w 150 był już 24N1, a takie są dostępne bardziej
po prostu potrzebuję informacji czy 24N1 podejdzie do TS 125 na 100%
nie sztuką jest wydać prawie 100E, czy 700 za binga :mad:
szykuje moto na cacy dla potencjalnego właściciela, ale nie mam też zamiaru ładować w niego worka talarów...
optymalne rozwiązania wskazane :D
kupiłem pływak i jego ośkę od simsona, jednak jest inny troszkę, za to uszczelka pasuje idealnie
złoże zobaczymy czy zagada, jak nie to gaźnik jednak będę musiał zainwestować

GRU ETZ 125 - 2019-03-17, 10:46

Gażniki od ETZ150 pasuje do 125. ale dysze są inne. Gdzieś na forum widziałem temat o rozmiarach dysz.

Pozdrawiam.

Adis - 2019-03-17, 11:21

Ja mam w ts 125 gaźnik orginalny.

22N1-3 bvf

warszawa_24 - 2019-03-17, 16:37

Też miałem ten problem. Oryginalny BVF 22N1 był już dość zmęczony. Więc w Niemczech kupiłem zamiennik FEZ 22N1 albo 22N2 i po minucie wściekły wywaliłem to, nie reagował na regulacje i chodził jak bym zrobił mieszankę olejową 1:1.
Udało mi się kupić oryginalny nie otwierany 22N1 DDR i motorek odżył, lecz miał problem z średnimi obrotami. Po czasie wyszło, że mam 150cm3 a nie 125cm3. Tylko kruciec ktoś założyl z 125cm3.
Więc podejrzewam, że te 25cm3, różnica średnicy gaźnika oraz dysz robią różnice (mam na myśli gaźnik 22N w miejscu 24N).

krzynol - 2019-04-09, 21:59

warszawa_24, a nie ostał Ci się ten gaźnik 22N1, bo ja nie mam pomysłów.
Jeśli są różnice w króćcach czy dyszach, to nie ma sensu bym kupował i ładował 24N na próbę czy zagada

warszawa_24 - 2019-04-13, 14:34

Mam ten nowy chiński jak chcesz go jakoś poprawić po fabryce to czemu nie.

Mam oprócz tego poprzedni, który nie utrzymuje wolnych obrotów ale jest DDRowski.
Mógłbym Ci go sprzedać, ale nie teraz, gdyż mam wielki problem z moim tropikiem i nie wiem gdzie leży problem i muszę mieć trochę części na podmianki.

PS gaźnik 22 wchodzi na kruciec od 24. Wiem, bo mam kruciec od 125 i od 150 i na każdy pasuje gaźnik 22.

krzynol - 2019-04-15, 14:57

Mam na testy binga 53, będę dawał znać
krzynol - 2019-04-17, 23:41

Bing 53 zagadał od strzała (prawie) całkiem fajny odpał się zrobił
Po testowaniu ustawień na bingu, wróciłem do swojego oryginalnego 22N1 i też odpaliłem moto
Różnica duża, słabo utrzymuje jakiekolwiek obroty, regulacja ciężka, ale działa, nawet pojeździłem :D
Będzie film...

GRU ETZ 125 - 2019-04-18, 12:32

Spoko Krzynol.

Dobrze że działa jak trzeba. W sumie to zmieniłem w swojej ETZ tego Binga na nowy niepotrzebnie, bo problem tkwił w cewce. A trzymam go, bo taki ze mnie kolekcjoner :mrgreen:

krzynol - 2019-04-22, 01:45

Twój gaźnik działa perefecto, mój oryginał gorzej sporo, sporo korekcji robiłem i zamian gaźników...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group