To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Identyfikacja części - Prośba o identyfikację silnika

pawelm007 - 2019-02-20, 14:29
Temat postu: Prośba o identyfikację silnika
Witam wszystkich mam mz es 250/0 bez silnika dzisiaj natknąłem się na taki silnik za nie duże pieniądze ale ma wątpliwości szczególnie jeśli chodzi o cylinder.
halcik - 2019-02-20, 14:36

Cylinder od trophy
pawelm007 - 2019-02-20, 14:48

To cylinder od tropika pasuje?
dex - 2019-02-20, 17:06

Trzeba by sprawdzić, czy układ kanałów płuczących rozstaw szpilek i wykorbienie wału są takie same.
Ze zdjęcia nie widać, czy szpilki w ogóle są założone.
Może ten cylinder jest tylko położony na karterze.

halcik - 2019-02-20, 17:11

Jak na załączonym obrazku, tak samo jak cylinder do TS. Oprócz cylindra głowica też jest nie od tego modelu. Nowu masz od trophy
pawelm007 - 2019-02-20, 17:18

Liczę na poradę czy kupować coś takiego obejrzę dopiero na miejscu.
dex - 2019-02-20, 18:21

Daleko masz do niego?
Jeśli nie, i cena będzie rozsądna, to cylinder z głowicą pewnie gdzieś znajdziesz.
Pytanie, w jakim stanie są bebechy.

pawelm007 - 2019-02-20, 18:25

Ponad 100 km a chce 400 zł
dex - 2019-02-20, 18:46

Jeśli coś utargujesz, to może warto.
pawelm007 - 2019-02-20, 18:48

Dostałem zdjęcie na którym widać że cylinder siedzi na szpilkach.
mar09 - 2019-02-20, 19:03

Cylinder może być zarówno od Trophy jak i ETS czy TS 250, zależy czy ma pierścień ogniowy ...ale raczej nie ma gdyż głowica siedzi typowa Trophy/ETS. Za to reszta jeśli mnie wzrok nie myli to silnik Jaskółki i to zerówki ...numery 21... lub Jedynki 22...
GRU ETZ 125 - 2019-02-20, 19:04

Jak się kręci, skrzynia wybiera i jest kompletny to bym brał.
Cylinder i głowicę dostaniesz, jak już wspominali przedmówcy.

pawelm007 - 2019-02-20, 19:09

Dziękuję Panowie przyklepałem silnik w piątek jadę go zabrać i dam znać co i jak. Numery zaczynają się od 21 czyli zerowa a właśnie takiego poszukuje.
slawek76 - 2019-02-20, 19:39

Masz racje bierz, bierz

Ale pohandlować się możesz, tak różowo to nie jest:

1. Prawą kapę masz od jedynki, czyli gościu musi wiedzieć, że będziesz musiał kolejne 100zł wydać.
2. Cylinder, głowicę i gaźnika ma od Tropchy, więc będziesz musiał kolejne elementy kupić. Czyli ze 400zł.

3. I najgorsze prawdopodobnie kartery masz w nim przegwintowane na szpilkę M10, a Jaskółka ma M8 i tego już nie przywrócisz do oryginału. Trzeba przewiercić cylinder od Jaskółki pod szpilki M10. Nie jest to problem, ale ...

4. Na koniec sprawdź, czy tylne mocowanie silnika do ramy nie jest wyłamane, albo pęknięte i jak wygląda prądnica, bo ona to kolejne 200 zł.


Tak wiec nich sprzedający nie będzie taki przekonany, że nie wiadomo jakie cudo sprzedaje.
Jak zachowasz zimną krew to będziesz zadowolony z zakupu. :>

pawelm007 - 2019-02-23, 21:32
Temat postu: Prośba o identyfikację silnika
Wszystko co udało mi się kupić za 300 zł
slawek76 - 2019-02-23, 22:36

No, jak za 300 zł to dobry interes zrobiłeś :shock: :piwo:

Jak byś to oczyścił i wystawił, po cenach alegrowych, to by to było warte z 1000zł, jak nie wiecej.

pawelm007 - 2019-02-24, 06:09

Dzięki slawek76 twoje rady bardzo mi pomogły w uzyskaniu takiej ceny.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group