Humor - Jakim jestem znafco temató.
mczmok - 2020-07-28, 21:35
Z budowy gaznika 30n3 można wnioskować że dysza główna nie ma wpływu na wolne obroty. Ale praktyka pokazała że ma... też to przerabialem.
W.2t dostroic gaźnik jest ciężko, bo wydech , cofka mieszanki, itp ma duże znaczenie i niekoniecznie gaźnik który ma mniejsze ciśnienie pracy, czyli np średnicę będzie lepszy. może przypadkiem w Syrenie się udało , pytanie czy chodzi podobnie jak w oryginale?
ETZ_PRORIDER - 2020-07-28, 22:23
mczmok, A którędy niby dysza biegu jałowego dostaje paliwo jak nie przez dysze główną?
mczmok - 2020-07-29, 21:01
Masz rację że przez duszę główną, ale ona jest o rząd wielkości wieksza , więc rzmiana od 130 do 140 nie powinna robić różnicy.
ETZ_PRORIDER - 2020-07-29, 23:00
mczmok, A dlaczego robi? Rozumiem, że jeden albo dwa przypadki, ale to się notorycznie powtarza, u Ivana, u mnie, u znajomego w 251, 3 sztuki montowałem klientom i to samo.
mczmok - 2020-07-29, 23:54
ETZ_PRORIDER, zadajesz trudne pytania. Ja pierwszy przetestowalem ten gaźnik, opisałem co i jak. Czasem problemem są nastawy wolnych obrotów. Dysze też... Ale wg mnie 30n3 mza nie odbiega od oryginału. Po 10kkm nadal jestem zadowolony
Najważniejsze że działa nawet w Syrenie😁😁😁😁
Niestety lub stety MZ nie projektowali w kompach i przy udziale marketingu, co dziś jest powszechne.
Dlatego MZ Simson y jeżdżą do dziś.Po prostu są idioto odporne
mczmok - 2020-07-30, 00:06
Tak z perspektywy mojego doświadczenia 40 lat w 2t . Ośmielam sie stwierdzić, że obecne paliwa (o ile się nie mylę) mają do 16% dodatków bio, co również wpływa na parametry gaźnikow. Dlatego większe dysze z 130 na 135, czy 140. Bo paliwa spalają się różnie(skrót myślowy)...
Mnie jedno cieszy w tych konstrukcjach, można wlać olej 4t, przgrrzac silnik, czy wykonać ustawy +-30% A MZ dalej jedzie
ETZ_PRORIDER - 2020-07-30, 08:49
mczmok, No i tu się z Tobą zgadzam. Sam mam ten gaźnik w swojej 300ccm i jestem bardzo zadowolony.
|
|
|