To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

4 koła - Auto na zime??

leszko85 - 2006-11-07, 19:41
Temat postu: Auto na zime??
Chłopaki pomocy!!! jakie auto kupić wkońcu zima za pasem...a tak na serio to piszcie jakie auta was kręcą ja mam bzika na punkcie audi a3..i ogólnie aut od naszych zachodnich sąsiadów w szczególności właćnie audic... i rzecz jasna motocykli (tu ukłon w strone MZ :mrgreen: , bmw to moto dla szpanerów i wogóle bez tego "czegoś") :mrgreen:
hubertbaran - 2006-11-07, 19:45

Auto na zime to auto zdobrej blachy i bezdziur...
Wiadomo najlepsze autato merole, audice, bmw. Audi 80 w silniku 1,9. Ładnie sie prezentuje i jest wygodne. Pytanie ile masz kasy ?

RaDo - 2006-11-07, 19:46

Z pewnością to drugie!! :mrgreen: nie wiem dlaczego ale mnie kręcą TRABANTY!!! :twisted:
krycha154 - 2006-11-07, 19:50

ja bym ci radził kupic cos z Audi np Audi 90 4x4 lub Audi 80 B4 silnik 1.9 tdi albo benzyniaka 2.0 2.2 fajne maszynki
bartek666 - 2006-11-07, 19:58

ja chce tego trabanta
KingNothing - 2006-11-07, 20:14

Mnie też kręcą trabanty, ale tutaj tuning optyczny jest niezbędny :P . Oczywiście jeśli chodzi o inne 'klasyczne' samochody to nie ma mowy o tuningu :P , ale ja byhm brał jednak audi, oczywiście jak masz dostatecznie dużo pieniędzy na ew. części, wachę i serwis. Jak nie to trabant, ale z silnikiem od polo. Chyba że jesteś zboczeńcem 2T jak my :)
Miaziu - 2006-11-07, 20:18

mnie tam się podoba Tigra - zajebiste auto

a jeszcze srebrna to już rarytas :cool:



arekqq - 2006-11-07, 20:39

hubertbaran napisał/a:
Audi 80 w silniku 1,9.

zdecydowanie nie polecam, moj tata mial dwie z takimi silnikami i oba sie posypaly :/

hubertbaran - 2006-11-07, 20:43

1,9TDI sie posypał;| dziwne samo w sobie;] A ile twój tatanekrecił km tym silnikiem. Dbał o niego ?
Jak nie audi to Merola 190;)

Mieczko$ - 2006-11-07, 20:58

Jak bym sobie brał auto na zime i nie tylko to byłby to Nissan Primera 2.0 Gt. Zdevydowanie wolę roczniki 91-93 A nie te nowe. W granicach 10. tys. złotych można go zakupić. Moja ciotka go ma i spisuje się swietnie. Jedna wada to to, że trochę pali. Ale coś za coś...
SOVIETVW - 2006-11-07, 21:13

jak autko to tylko z grupy VAG VW,Audi,Skoda,Seat i najlepiej TDI czmu to chyba jasne,silnik z samymi zaletami,jesli niezalezy ci na ekonomi to polecam silnik 1.8 T,A3 z tym silnikiem to jest pocisk mialem przyjemnisc to prowadzic, jak benzyna wolnossaca to najlepiej normaly 2.0 8v 116 koni bo 16v to jedna wielka kupa tylko wiecej pali i psuje sie jak wiekszosc 16v zreszta,a spalanko silnika 2.0 8v jak na swoja pojemnisc jest dosc przyzwoite i lepsze niz te 1.6 czy 1.8 niedosc ze malo jedzie to jeszcze pali wiecej niz 2.0 ,moj kuzyn mial ten silniczek w passacie B3 2.0 GT 90 r,to auto palilo 8-9 l gazu przy predkosciach 140 poprostu rewelka,reszta najlepszym przykladem na ze silnik jest bardzo dobry jest to ze jest produkowany do dzis i pakowany do najnowszego passata w niemal niezmienionej postaci,rozni sie doslownie detalami a najbardziej to chyba plastikiem zakrywajacym :wink:
hubertbaran - 2006-11-07, 21:28

soviet nic dodać nic ujać :) Kolega ma silnik 2.0 8 zaworowy w bodajze oplu. I naprawde rewela;)
SOVIETVW - 2006-11-07, 21:31

a silnikow 1,6 i 1,8 jakos juz nie robią ,znaczy robia ale sa to zupelnie inne konstrukcje.To tyle o benzynie,ale jesli zalezy ci na aucie mocnym,szybkim z konkret przyspiechą,bardzo oszczedne i przy tym niezawodne i cholernie zywotne to potrzebujesz TDI 90 lub 110 koni,w zasadzie róznia sie tylko wtryskami i programem a silnik jest ten sam,czasem sa tez inne trubawki.100,115,130 i 150 koni to sa silniki na pompowtryskach wajnie wymiataja ale sa cholernie czule na jakosc paliwa i tu lepiej nie ryzykowac z paliwem od zyda roznie to bywa,wiec lepiej lykaj 90 lub 110 km na normalnej pompie wtryskowej one spalaja kazda gnojówe ja do swojego leje opałowke,olej rzepakowy i ON po hurtowych cenach :mrgreen: ,generalnie przejechanie 100 km bez specjalnego oszczedzania czyli 120km/h ,wyprzedzanie i te sparawy kosztuje mnie od 8 do max 20 zł ,zrub tak ktoś bezyniakiem :twisted: powodzenia.
leszko85 - 2006-11-07, 21:38

Dziękówa!wezme chyba trabancika (TURBO PLASKIKE) :mrgreen: w sentymencie do nrd-wskiej myśli technicznej z silnikiem audi tdi jeszcze nie wiem jaki model :mrgreen: .nie no żarcik..z nrd-wskich maszynek nic nie zastąpi starej, poczciwej etz250... :wink: ot tak luźny temat..aż chłodem powiało..Zima,zima :cry: niestety motocyklistów nie lubi :???: :wink: a co do kasy to niestety na pierwszego mnie niestać..cena prawie 100tys., a po miesiącu bym z torbami poszedł za benzyne..13l/100km weźmie wkońcu 3.2litra poj. robi swoje..ale te 250KM jest tego warte..może kiedyś :wink: w końcu jakieś 10 lat temu wielkim marzeniem była ETZ 250 a już jej nie mam... :wink: POZDRO4ALL

PS.SOVIETVW podzielam to co piszesz 4 zalety TDI: oszczędne, ekonomiczne, mocne i na rope :mrgreen: zgadzam sie np.silnik 1.9TDI (ot Passat mojego starszego..) tyle biorze(4,5-5,5/100km) oczywiście bez ostrej "piłki"..bo jak kręcisz pod czerwone to i 6,5-7l wchłonie..benzyniaki mają poprostu inną konstrukcje..większe spalanie ale i lepsze osiągi jakby nie patrzeć..ROZWIĄZANIE JEST PROSTE W AUCIE DIESEL A NA MOTORKU BENZYNKA bo narazie nic lepsiejszego nie wprowadzono na rynek żebyśmy mogli bujać swoje tyłki po naszych wspaniałych AUTOSTRADACH :mrgreen:

Qba - 2006-11-07, 21:48

Popieram SOVIETVW, a dobre TDI i musi latać, jedzie na wszystkim co jest podobne do ropy. W sierpniu woziłem się Seatem Leonem 2001 rok 1.8 T benzyna 20V 4x4 fuul opcja, fajnie to wymiatało ale jak na 1.8T to słabo szło, miało padnięty czujnik położenia wałka rozrządu to może dlatego. Szczególnie odradzam kupno Opla Omegi z silnikiem 2,5 TDS od bmw czy bmw z tym silnikiem. Klekot tragedia, wrażliwy jak diabli, poszalejesz troche, przegrzejesz i pęka głowica, łatwo zagotować silnik. Olej wpierdziela jak małpa kit. Od wymiany do wymiany (10 tyś) potrafi wychlać 3 l czyli połowe tego co ma cały silnik. Koszty obsługi kosmiczne, bo raczej ASO, u mnie żaden mechanik się nie chce tchnąć tego silnika. Jedyne co mi się podoba w silniku to odgłos pracy- 6 cylindrów tyle. Na auto nie powiem słowa ale ten silnik to tragedia. Nie jest to tylko moja oponia ale ró\wnież innych osób co mają taki silnik, w ASO sami przynali że to kiepski egzemplarz. Ojciec ma golfa 1.0 TDI AHU 90KM i jest żyleta pali na dyg nawet w mrozy 20 st. i średniej jakości ropie, mało pali (4,5-6l), silnik praktycznie bezawaryjny, a jak już coś padnie to zamienników od groma i większość warsztatów robi grupę VAG bo mają interface. ( ja w sumie też, więc kto z okolicy to zapraszam na diagnostyke)
Śpiewak - 2006-11-07, 21:54

arekqq, co ty dajesz moja mama ma 80 B4 1,9 TDI i chyba bardziej ekonomicznym autem do osiągów jeszcze nie jechałem,nie ma z nim najmniejszych problemów,ogolnie polecam właśnie takie Audi,wygodne,żwawe i tanie w utrzymaniu :wink:
daniel1621 - 2006-11-07, 21:55

mój starszy ma audi 80 B4 2.0E i bardzo sobie to auto chwali. Niesużo pali, wygodne i nie awaryjne. A na zime szczególnie się nadaje bo ma blachy ocynkowane także rdzy się nie boji
SOVIETVW - 2006-11-07, 22:18

bo to jest ten silnik 2.0 o ktorym ja wspominalem,arekqq, to albo Twoj tata nie potrafi jezdzic dieslem,albo nie ma pojecia o mechanice i kupil jakies zajechane srumpy albo to nie było TDI ,moj golf ma na karku juz ponad 320 tys. km pali od strzała nawet przy - 20 ,zapierdala jak burza a ja go specjalnie nie oszczedzam,ale dbam o niego,pozatym siedze w tych silnikach po uszy i kazde auto w mojej rodzince ma pod maska TDI,grzebalem tez w nie jednym i poprostu one sa nie do zajebania.leszko85, 7l to spalał passat B5 mojego kuzyna ale był w automacie i combi wiec buda wazyla ok 1500 a to juz jest co ciagac,w malej kascie jak np golf ciezko zeby TDI spalił 6 l naprawde musisz mu dusic , chyba ze na uatostradzie bedziesz jechal z gazem w podlodze 190 caly czas to napewno lyknie 8-9 l wiem ze Octavia TDI przy pelnym obciazeniu silnika spala 10-11l ON,ja golfem jak nie przekraczam 100km/h i wogule spokojniutko jade to mieszcze sie w 4l ,passat B4 spala przy takiej jezdzie niewiele wiecej ok 4.5 l .Qba, potwierdzam to z TDS pekaja glowice jak cholera,ale dzwiek 6 cylindrow jest piekny :mrgreen: ,mi chodzilo po glowie audi A4 2,5 TDI V6 150 km ,gada rewelacyjnie,ale padaja wałki rozrzadu w tych silnikach, i wogule sa drogie w utrzymaniu,ale jazda tym jest niezla,powiem Ci tak jak dasz na V przy 120 km/h gazu to reakcja na gaz jest taka jak w golfie z silnikiem AHU na II biegu ,przy ok 160 wbijasz VI i sie leci :mrgreen:

[ Dodano: 2006-11-07, 22:24 ]
Dlatego bede raczej szukal strarszej A6 2,5 TDI ale rzedowki 5 cylindrowej, to nie to samo co V ale tez daje sobie rade 140 koni biega,ale jeden walek jeden klopot, z wymianą rozrzadu tez wiekszych klopotow nie ma w sumie prawie tak samo jak w 1.9 wiec mozna samemu bez problemu zmienic czesci tez tanie i duzo a do V-ki to yhh sama wymiana rozrzadu do ok 1000zł na sam pasek i rolki trza wydac.

hubertbaran - 2006-11-07, 22:31

Skoda ma też ciekawy silnik 3cylidrowy...
Czasy zap[łonu w takim silniku wypadaja tak jak w V wiec łaczy on zalety silnika widlastego i rzędowego.

Śpiewak - 2006-11-07, 22:37

SOVIETVW, 5 cylindrowe TDI to bardzo udane silniki,u jednego znajomego w mieście w Audi 100 C4 skończył się dopiero po ponad 700 tys km :shock: w dodatku naprawde fajnie to idzie,wolałbym 5 cylindrowego TDI,bo wtedy to była konstrukcja na pare lat,a te passaty 2,5 V6 TDi to takie kupa szczerze mowiąc,tato takiego naprawiał,silnik cały spocony w oleju mimo niewielkiego przebiegu,o dostępności pod maską do paska rozrządu nawet nie będe wspominał :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group