To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Modele specjalne - mz enduro zdjęcia

tomasz102 - 2006-12-05, 22:05

wiem że była i szykałem tematu ale go poprstu nie ma....
No taka zaowiewkowana etka fajnie się przezentuje.

SOVIETVW - 2006-12-05, 22:22

Hubert gdzie ty w enduro widziałeś 2T?? chyba w simku :lol: albo w jakis małym japonczyku,a wszytskie normalnych rozmiarow to 4T,crossowe owszem,przeaga 2T,ale tak do 250 ccm,juz nawet teraz 250 wychodza w 4T,np WR-250 masakra co ten silnik wyrabia,nawet nie cem wiedziec co wyrabia WR 400,a KTM hmmm...lepiej nic nie mowie juz,i tak mnie na niego nie stac.
arekqq - 2006-12-05, 22:46

z tych silnikow jest wyciagniete niemal wszystko co mozliwe...
ale ma to swoj koszt :/ zabawa dla kogos kto lubi topic kase w moto :D
ale za to zabawa przednia, jezdzilem na rm250 po piachach i super odczucia
ale koniec z ot to temat o mz enduro :P

SOVIETVW - 2006-12-05, 22:59

bo ta sa to sa sprzety do zazynania,ich nie mozna katowac bo dlanich taka jazda to chleb powszedni.
Śpiewak - 2006-12-06, 14:46

SOVIETVW, kolega ma WR 400 - powiem tak zapienicza to mało powiedziane - ale dla mnie to shit jak na 4T lepiej opłaca sie 2T dlaczego?:

-co 1,5 tys km wymiana rozrzadu
- co 8 tankowań wymiana oleju którego litr kosztuje 50 zł
-powstawiał w tym sezonie i sie wysypał wał,nie trzymaja regenerowane wały,moto odpali i zaraz może stanac na zregenerowanym wale,trzeba nowy i tera yamaha stoi....bo kasy nie ma takie o to własnie są cudowne 4T :P
-aha zapomniałem ze trzeba tlok z pierscieniami co sezon wymienic wiec moim zdaniem bardziej sie oplaca jezdzic dwusuwem a nie ubijarką do ziemi ;]

[ Dodano: 2006-12-06, 14:48 ]
sam mi zreszta powiedzial ze woli jakiegos dwusuwowego enduro...a poza tym soviet ta yamaha to ma z enduro tyle wspolnego ze ma dwie lampy i nic pozatym,to naprawde hard sprzęt...

Edd - 2012-10-07, 20:50

http://www.youtube.com/watch?v=SAknWZMeIXM


@Edit

http://www.muz.de/en/enduro

Pompognojówa - 2013-01-30, 12:42
Temat postu: Fabryczna wersja enduro/cross MZ
Witam Zwracam się z prośbą o informację (zdjęcia, szczegóły i opisy) Jestem posiadaczem wg. mnie MZ 250 wersja G5 (być może to podobna ale inna wersja) Róznice które wychwyciłem w moim egzemplarzu to: zbiornik gdyż jest ze schowkiem na kluczyk i większa przednia lampa (myślę że nie oryginał) Brak również tylnego reflektora Chciałem ją przygotować na sezon jak nalbiżej wersji oryginał Z góry dzięki za pomoc Jeżeli wybrałem coś źle ze strony to przepraszam, to mój pierwszy wpis - wrzuciłem moje zapytanie już wcześniej w inny temat i wpadłem do śmietnika po minucie - zdjęcie tej maszyny kiedyś załącze póki co to konkretne pytania o sportowy model MZ Szukałem już w wyszukiwarce ale nic nie udało mi się znaleźć Znalazłem np. MZ Turbo :) Help Moto podobne do tego co poniżej
motomaciey - 2013-01-30, 16:25

Przeczytaj cały ten temat a także Pamiętniki Klubowiczów, są tam dwa tematy o replikach Werpacha i Teddy'ego
sIaj - 2013-01-30, 20:10

To wrzuć konkretne zdjęcie Twojego sprzętu bez zbiornika to Ci powiem czy rajdowa czy nie a nie bawisz się w ciuciubabki. Tematów jest o tym kilka.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group