To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Usługi, części, allegro - opinie - Gdzie kupić nowy wał? ETZ 150

don_hill - 2007-02-27, 21:37
Temat postu: Gdzie kupić nowy wał? ETZ 150
witam;)
takie 2 małe pytanka mam, w związku z tym że wreszcie mam kasę i wypatroszyłem cały silnik z mojej 150tki;P
wiec tak:
1. jak myślicie, który wał korbowy jest lepszy jakościowo?
z agmotu czy ? allegro
Co w ogóle myślec o tym agmotowym wale, jeździ ktoś na tym?

2. no i 2gie, czy może udało się komuś, czy w ogóle próbował nitować kosz sprzęgła do dużej zębatki? Jeśli tak to jak to dokładnie zrobic? Bo jeśli jest to w miare proste nie bede musiał kupowac calosci, skoro tylko zębatkę mam ukruszoną

dzięki z góry za pomoc

Paweł150 - 2007-02-27, 23:03

witaj ja mam wal w mojej 150 taki jak na allegro ma motozjawa zrobilem juz 500km i nic sie nie dzieje mysle ze jest doberj jakosci a
don_hill napisał/a:
zy w ogóle próbował nitować kosz sprzęgła do dużej zębatki?

ja mam tak zrobione
wiec tak kupujesz w sklepie nity na grubosc i na długosc (dłuszcze mozesz zawsze przyciac) nie kupuj nitów aluminowych tylko metalowe mocniejsze kosztuje grosze.nastepnie rozwierc albo oszilfuj stare nity wybij je ,dopasuj kosz do zebatki wbij nowe nity ,połud gowke nita na jakims kawalku metalu a z drugiej wystajacej strony wal młotkiem zeby zaklepac i tak z kazdym nitem ,U mnie trzyma super nie ma problemu jesli czegos nie rozumiesz pisz do mnie wszytko ci wyjasnie Pozdrawiam

Grzesiu125 - 2007-02-28, 14:10

Ja bym polecał wał z Motorlandu, ten na allegro tez nieźle wygląda. Nity do zebatki kosztuja coś koło 2zł ja dostałem za darmo.
don_hill - 2007-02-28, 18:46

no ok, to który z nich jakby najbardziej godny polecenia?
1 2 3 czy agmot?
bo w sumie mam kase i taka ostateczna decyzja;)

a co do kosza sprzęgła: to jak zdjąć tą mniejszą zębatke z większej? w sensie bez użycia 5kilowego młotka;P i jakim wierłem rozwiercic te nity czyt. jakiej są mniej więcej grubości?

Nemesis - 2007-02-28, 21:47

don_hill, ten 1 wyglada najlepiej według mnie bo zdjecie jest zrobione z najwiekszej odległości hehe. Różnic żadnych, no może oprócz paru złotych w cenie i w cudownych opisach sprzedających. Na 3 albo mi sie zdaje albo widać ślady rdzy nad dolnym łożyskiem, ale raczej jest to chyba silikon... A tak na marginesie to nie lepiej skombinować jakiś stary, oryginalny wał i go ''ożywić''? Bo 250zł to nie mało :???:
Re5pecta!

Paweł150 - 2007-02-28, 22:21

wiesz ja mam 1 i nic sie z nim nie dziej
Nemesis napisał/a:
marginesie to nie lepiej skombinować jakiś stary, oryginalny wał i go ''ożywić''?
to tez prawda ja jak puiłem swoj nowy to nie myslałem o starym.U mnie w miejscowosci mam fajnego mechanika i zrobił kumplowi wał do 251 i juz ponadz 1000km albo i wiecej i nie rusza go (byl regenerowany w krakowe na maszynach)
Jak masz czas i chceci to poszukaj niemieckiego wału i oddaj komus do regeneracji tylko takiej osobie ktora jest polecana Pozdrawiam

don_hill - 2007-02-28, 22:40

znaczy sprawa wygląda tak że mój stary wał jest w dosyć dobrym stanie poza jedną sprawą, klin od strony sprzęgła jest zjechany, przeszedł juz wbijanie trzpieni, wkładanie puszek aluminiowych miedzy koło zębate a klin itp. No a poza tym już dosyć dużo przejechał, ponoć za dużo. Wiecie, nie stracę tak dużo bo zamierzam stary sprzedać. Tym bardziej że nie mam pewności że to oryginał jest(moto odkupione oczywiście).No i kolejny mankament że nie mam w okolicy nikogo zaufanego żeby to dobrze zrobił(zregenerował) a nie chce wymieniać go znów po 5tys. Mam trochę kasy więc chce to zrobić porządnie i mieć spokój
ale dzięki za pomoc;)

zyga - 2007-03-01, 08:55

don_hill zapraszam do tematu http://www.mz-club.pl/viewtopic.php?t=5104


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group