To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Napęd - Silnik - coś brzęczy po remoncie - MZ 251

krzysiekmz - 2016-02-23, 19:42

Witam kupilem taki specjalny klej anaerobowy do gwintów do 150 stopni chyba się nada jak myślicie. Pozdrawiam.
krzysiekmz - 2016-02-24, 20:39

Witam ponownie,dalszy ciąg problemów uporałem się z głowicą ,chciałem już wszystko składać i okazało się że ten kołnierz co wystaje z cylindra jest za wysoki i głowica nie dolega. Mam pytanie czy trzeba cylinder brać na warsztat i ten kołnierz przetoczyć czy można go w domu np.pilnikiem spiłować ale wtedy nierówno będzie a po drugie jak domowym sposobem wcisnąć sworzeń w tłok bez użycia młotka.proszę o radę. Pozdrawiam.
marek175x - 2016-02-24, 20:58

krzysiekmz napisał/a:
jak domowym sposobem wcisnąć sworzeń w tłok bez użycia młotka.


Podgrzej tłok, np. na kuchence elektrycznej do temperatury około 50'C. Przy sprawnie przeprowadzonej akcji sworzeń daje się wcisnąć palcami. Jeśli jednak Ci się to nie uda możesz zakombinować i zrobić sobie prowizoryczny wciskacz sworznia zrobiony ze ścisku śłusarskiego.

Zastanawiałeś się co jest powodem niepoprawnego dolegania głowicy oraz cylindra? Masz planowaną głowicę?

krzysiekmz - 2016-02-24, 21:24

Dzięki za radę na temat wciskania sworznia,a co do głowicy to wiadomo po z frezowaniu ten próg na niej się zmniejszył i mimo uszczelki 0,2 a grubszej nie mogę dać żeby zmieśćić śie w tolerancji 0,9. 1,2 głowica mi nie dolega i muszę zmniejszyć próg na cylindze. Pozdrawiam.
krzysiekmz - 2016-03-13, 17:17

Witam ponownie,złożyłem wszystko dałem odpowiednią uszczelkę pod głowicę ustawilłem zapłon motor ładnie pali zimny czy ciepły, ale jest mały problem mianowicie podczas jazdy słychać dziwne gwizdanie jakby z cylindra słychać pracujący tłok,wcześniej tego nie było. Proszę o radę,jaka może być przyczyna. Pozdrawiam.
łojek - 2016-04-08, 21:06

krzysiekmz napisał/a:
Dzięki za radę na temat wciskania sworznia,a co do głowicy to wiadomo po z frezowaniu ten próg na niej się zmniejszył i mimo uszczelki 0,2 a grubszej nie mogę dać żeby zmieśćić śie w tolerancji 0,9. 1,2 głowica mi nie dolega i muszę zmniejszyć próg na cylindze. Pozdrawiam.


Jak dobrać , zmierzyć ten wymiar o którym piszećie 0,9-1,2 . Muszę dopasować uszczelkę ale nie wiem jak to zmierzyć.

januszj23 - 2016-04-08, 22:57

łojek napisał/a:
Jak dobrać , zmierzyć ten wymiar o którym piszećie 0,9-1,2 . Muszę dopasować uszczelkę ale nie wiem jak to zmierzyć

Najlepiej drutem ołowianym lub cynowym. W instrukcji naprawy motocykla wszystko jest opisane. :lol:

łojek - 2016-04-09, 08:27

[quote="januszj23"]
łojek napisał/a:
Jak dobrać , zmierzyć ten wymiar o którym piszećie 0,9-1,2 . Muszę dopasować uszczelkę ale nie wiem jak to zmierzyć

Najlepiej drutem ołowianym lub cynowym. W instrukcji naprawy motocykla wszystko jest opisane. :lol: [/quote


Znalazłem dzięki teraz jeszcze musze to przetłumaczyć :???: ]

januszj23 - 2016-04-09, 15:42

łojek napisał/a:
teraz jeszcze musze to przetłumaczyć

Instrukcje są również w naszym, narodowym języku. Zajrzyj na chomika "kosior30" lub "januszj23" Najlepiej obejrzyj film instruktażowy, link w moim podpisie. :grin: :piwo:

januszj23 - 2016-04-18, 14:38

łojek, W sprawie wystającego kołnierza w cylindrze kontaktuj się z krzysiekmz, miał podobny problem. Czytaj uważnie posty.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group