To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Elektryka/elektronika - Świeca - osmolona i okopcona - ETZ 251

majdan - 2007-06-20, 15:38
Temat postu: Świeca - osmolona i okopcona - ETZ 251
cześc. Kurde już nie wiem co mam robić z tym gaźnikiem, pływaki ustawione książkowo, gaźnik oryginalny, przeczyszczony, dysze wymienione. Motor mi pali sporo, z tłumika wydobywa sie dość dużo dymu, gaźnik staram sie ustawić zgodnie z poradnikami umieszczonymi na forum, trzyma wolne na poziomie około 1100. Chciałbym więcej zeby trzymała ale nie moge zwiększyć obrotów biegu jałowego, jak krece to motor zaczyna tylko nierówno chodzić i w końcu gaśnie, tak samo tą większą śróbą. Dodam że iglica jest na środku. Aha i chciałem jeszcze napisać ze wczoraj kupiłem w sklepie za 140 zł gaźnik KENTSE, na szczęście udało mi sie do zareklamować, było dużo gorzej niz na moim, nie polecam kupować nowych gaźniorów :D Jedynie Bing. Czekam na poradę.
buli_87 - 2007-06-20, 16:02

jak kopci to duze prawdopodobienstwo ze masz padniuety siemera jak wymieniles dysze to juz masz due pradopodobienstwo ze to one tak psuja szyetko
90% forumowiczow wie ze chalupnicze gowno nie nadaje sie do niczego

majdan - 2007-06-20, 16:57

Cytat:
90% forumowiczow wie ze chalupnicze gowno nie nadaje sie do niczego


Czyli być może moje nowy dysze są do dupy. Simmeringi były wymieniane w zime podczas remontu. Kurde tylko ze ja nie mam starych dysz!!! CO MAM ROBIC???

hubertbaran - 2007-06-20, 18:55

ja bym na twoim miejscu kupił jeszcze iglice... jakis wieśniak moze ja przycioł.
buli_87 - 2007-06-20, 19:01

opcja huberta tez mozliwa, tylko ze dysze jeszcze barziej:/ a jesli chodzi o siemery to nawet nowe potrafia zdechnac po krotkim czasie , zalezy od ich jakosci
ETZPOWER94 - 2012-04-30, 15:42

Witam.
Mam taki oto problem w swojej MZ, świec jest czarna, okopcona i przez to moja MZ przerywa na wolnych. Poziom paliwa ksiazkowy, iglica na środku, śrubka od powietrza na 1.5obrotu, mieszanka 1:50, simering od sprzęgła nie dawno wymieniany,
Co mam poradzić, jak przeczyszcze świece to juz nie przerywa, świeca sie okopci po kilku km i znowu zaczyna czasem przerywać
dokładnie wyglada tak http://www.bankfotek.pl/view/1242675
http://www.bankfotek.pl/view/1242678

kosior30 - 2012-04-30, 16:49

ETZPOWER94 napisał/a:
Poziom paliwa ksiazkowy


Już Ci ktoś o tym wspominał najdalej wczoraj. Zacznij od tego.

ETZPOWER94 - 2012-04-30, 18:46

kosior30 napisał/a:
Już Ci ktoś o tym wspominał najdalej wczoraj. Zacznij od tego.

Tak wiem, zmniejszyć wymiar 32mm? ale ile 1mm?

kosior30 - 2012-04-30, 18:49

Tyle, ile trzeba. Opuszczaj po trochu aż do skutku. Po każdym opuszczeniu niestety musisz wszystko poskładać, przeregulować od nowa i pojeździć. Żmudna, ale jedyna metoda przy wyjeżdżonych gaziorach.
ETZPOWER94 - 2012-04-30, 19:48

Ustawiłem na 30mm, 32mm i zewnetrzna elektroda świecy jest deczko jaśniejsza, jutro będe dalej walczyl, ale przecież jak zaczne zmniejszać ten poziom to niedługo nie starczy miejsca

[ Dodano: 2012-04-30, 20:57 ]
A może ten mój gaźnik jest już mocno wyjechany? bo wcześniej, jakiś miesiąc temu świece miałem brązową i nic nie grzebałem a teraz jest czarna, myślałem żeby kupić dobrego oryginała

Dukee - 2012-04-30, 22:50

Zapłon dobrze ustaw albo sprawdź czy dobrze ustawiony i dopiero grzeb z gaźnikiem :razz:
ETZPOWER94 - 2012-05-01, 14:32

Ok, jutro sprawdze, ale ustawiałem ostatnio go na 2.7mm przed GMP ale nie zaszkodzi sprawdzic

[ Dodano: 2012-05-01, 08:36 ]
Zapłon miałem na ponad 3mm, ustawiłem na 2.7mm i idę pojeździć

[ Dodano: 2012-05-01, 14:32 ]
Świeca jest dalej osmolona, to nic nie daje, chyba jednak trzeba nowy gaźnik, a na dodatek sporo mi jakos ostatnio spaliła

Chinczyk - 2012-05-02, 14:29

Nie kupuj nowego chyba, że masz dużo kasy na Binga.
Te tematy były już też wałkowane.
Najlepiej kup używany w dobrym stanie. :piwo:

ETZPOWER94 - 2012-05-02, 22:18

Chinczyk napisał/a:
Nie kupuj nowego

Wiem :wink:
Chinczyk napisał/a:
Najlepiej kup używany w dobrym stanie.

Właśnie szukam takiego, jak ktoś ma - pisać PW

Dodek - 2012-05-02, 22:23

Chrystusie Japoński znowu to samo, wez ty zainwestuj w jakikolwiek inny gaźnik niz ten ktory masz teraz
ciągle zadajesz te same pytania ,piszesz, i dalej nic z tego dobrego nie wynika
Działaj coś, a nie wysnuwaj znowu to nowe teorie !!!!!

ETZPOWER94 - 2012-05-02, 23:06

dodek10, ja sie pytam, co Ty ode mnie chcesz?
pytać na forum nie można? jakie znowu to samo?
wtedy chodziło o wolne obroty, mówiłeś żebym zmienił gaźnik bo nie trzyma obrotów, bo przepustnica grzechocze... pogrzebałem, popytałem, zmieniłem dysze wolnych obrotów i co? trzyma wolne 1.1k-1.2k , podregulowałem go świeca była brązowa i jeździłem.
Teraz ostatnio wykręciłem świece by sprawdzic kolor i była osmolona, to sie pytam co jest powodem, nie dawno była brazowa, podejrzewam że zmienił bym dysze i bym latał dalej, ale juz sie nie opłaca. Dobrze że są jeszcze ludzie którzy chca pomóc, ale nie, Ty jak zwykle - jakieś ale

napiorek123 - 2012-05-04, 21:57

Ja na twoim miejscu zmienił bym dyszę główną na mniejszą pasują od simsona dopasuj taką żeby była deczko mniejsza i będzie git. Ewentualnie na próbę spróbuj w dyszę zamontować jakiś drucik (tylko dobrze zamocuj go, wkręć go w gwint) tak by zmniejszyć przekrój dyszy w środku.
sicek - 2012-05-04, 22:03

napiorek123 napisał/a:
spróbuj w dyszę zamontować jakiś drucik (tylko dobrze zamocuj go, wkręć go w gwint) tak by zmniejszyć przekrój dyszy w środku.

LOL! :??? Niezłe :mrgreen: . Widzę ,że napiorek123 to fachura.

napiorek123 - 2012-05-04, 22:14

Po prostu na próbę można spróbować, nie polecam osobom które mają drgawki w dłoniach :cool: . A tak na serio naprawdę ja ten sposób przetestowałem 2 razy i wiedziałem co jest, wierz wtedy czy jest to od dyszy czy nie, wtedy możesz zainwestować te 5zł w mniejszą dyszę i jeździć bez obaw.
kosior30 - 2012-05-04, 22:15

No poleciał po bandzie...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group