To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

4 koła - Podstawowe pojęcia z motoryzacji

Qba - 2008-01-03, 01:56

To tam była podciśnieniowa bo ją ładnie widać z góry silnika.
SOVIETVW - 2008-01-03, 02:02

no tak ale jesli tam to jest AFN to ma zmienna geometrie,co sie z tym wąze gruszka jaka by niebyła musi byc wtedy od góry,zboku jest tylko wtedy jesli jest turbina z zaworem westgate,np w CDI widzialem turbine z westgatem a sterowanie zaworu było za pomoca gruszki podcisnieniowej umieszczonej wlasnie z boku,to jest podyktowane konstrukcja turbiny.
Qba - 2008-01-03, 02:10

Kurde zakręciłem się
SOVIETVW - 2008-01-03, 02:24

w turbinie ze zmienną geometrią gruszka musi byc zamontowana sztangą prostopadle do osi turbiny AFN(bez wzgledu na to czy gruszka jest cisnieniowa czy podcisnieniowa),w sprężarkach z zaworem upustowym westgate gruszka jest zamontowana sztangą równolegle do osi turbiny lub prawie rownolegle (moze byc lekko odchylona) czyli jak w AHU czy 1Z.Mam nadzieje ze teraz rozumiesz :wink: ,ale tak czy inaczej jak mowiles ze przy zdjetym wezyku sztanga jest na gorze a jak sie dmucha w wezyk to opada to sterowanie jest cisnieniowe,czyli znaczyło by to ze masz doczynienia z jakims wynalazkiem :mrgreen:
Qba - 2008-01-03, 15:35

No to rozumiem, jak gruszki są zamontowane to to wynika z konstrukcji turbiny. A ten dziwny AFN to nie wiem jak działa ale na początku ponoć jeździł spoko, żona kolesia jeździła do pracy kilka tyś km, i od wtedy zaczął przeładowywać, a ona ponoć jeździła do 2 tyś obr. Nazbierało pewnie sadzie i kłopoty.
Może to jakaś hybryda :mrgreen:

SOVIETVW - 2008-01-03, 20:21

mozliwe,bo te turbiny nielubieją zamulania,szybko kierownice spalin sie zapiekaja.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group