PRZECZYTAJ TO ZANIM COKLOWIEK NAPISZESZ! |
Autor |
Wiadomość |
micek
WKZ E877
Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Lip 2004 Posty: 1093 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2004-10-07, 20:27 PRZECZYTAJ TO ZANIM COKLOWIEK NAPISZESZ!
|
|
|
Witam, doczekaliśmy się działu Usprawnienia i modyfikacje naszych maszyn. O co tu chodzi? Otóż chodzi o to żeby podzielić się swoimi innowacjami zastosowanymi w Naszym motocyklu.
Temat powinien być zatytuowany zwięźle i na temat, w samym temacie powinien znaleźć się sensowny opis (po co? jak? ile $$ ? ew. poziom trudności wykonania) wskazane są jakieś zdjęcia.
KATEGORYCZNIE ZABRANIA SIĘ:
umieszczania opisów których nie jesteśmy autorami bez zgody ich właściela. Najlepiej samemu opisać daną modyfikacje, dotego porobić fotki i nie będzie żadnych problemów.
Pozdrawiam
Administrator |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-10-07, 20:51
|
|
|
Dokladnie!! Za Róznego rodzaju glupoty i przegiecia bedą OSTRZERZENIA!! Co jest skutkiem kilku ostrzerzen sami powinniscie wiedziec!
NASTALY CIEZKIE CZASY NA TYM FORUM! Trudno nie upieliscie dotrzymac porządku i ładu na forum to trudno.....sam sie tym zajme!!!
Pozdrawiam Veteranos! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
Miki1406
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36 Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 182 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2004-10-08, 19:49 Co najpierw...
|
|
|
Mam tylko jedną radę dla przyszłych ulepszaczy . Ja rezygnując z tuningu, pieniądze zainwestowałem w rejestrację mojego moto. I powiem wam że bardziej cieszy mnie biała tabliczka z tyłu i OC w dokumentach niż jaka kolwiek przeróbka. Ale jak ktoś coś chce coś przerobić to niech zacznie od puszki bezpieczników. Z orginalną są same problemy. Jak wam siądzie ładowanie to patrzcie najpierw na to... |
|
|
|
|
BogusPB
Kochajmy nasze MZ
Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2004 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2004-10-08, 23:00
|
|
|
Tak tak, skrzynka (nie puszka ) bezpiaczkików, kostki, oraz konektroki to połowa problemów z za słabym ładowaniem itd.
Ja polecam jeszcze dla wytrawałych, zmianę cąłego oprzewodowania na 2x wieksze śrendice przwodów.
Sam niebawe mam zamiar w swojej to zrobić.
PS. Nie rozumiem wypowiedzi Veteranosa, mam wrażenie że odpisał na jakis inny temat. |
_________________ Odrodzony po trzech latach
|
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-10-09, 11:41
|
|
|
To jest poto rzbys Bogus nie pislał GLUPOT tam gdzie są one nie potrzebne!! I zebys wiedział co za nie grozi!!!
Pozdro! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
Manick
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 1 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2005-07-09, 14:35
|
|
|
No to ja juz przeczytalem. Co do tej srzyni z bezpiecznikami to wystarczy nalezyta konserwacja i jest cacy. |
|
|
|
|
|