lantra |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz Łuc
Motocykl: Kawasaki GPZ 500
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 107 Skąd: Niewistka/Podk
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:44 lantra
|
|
|
mam problem kupiłem hyundaia lantre i gdy silnik chodzi to falują obroty i są podwyrzszone tak w granicy 2 tys co to moze byc ? |
|
|
|
|
AdEk2007
Grupa Podlasie
Motocykl: R1
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Sie 2006 Posty: 679 Skąd: Mońki
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:49
|
|
|
Niewiem jak tutaj, ale np. w BMW jak falują obroty to często jest padnięta sonda lambda. |
_________________ Bo żyje się po to aby śmigać na moto! |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2008-10-14, 21:58
|
|
|
Albo lambda, albo silniczek krokowy, możesz go wyjąć i przeczyścić. |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
Michau
Motocykl: Suzuki GS 500
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 258 Skąd: Skarszew
|
Wysłany: 2008-10-14, 22:20
|
|
|
a jak ze spalaniem i mocą? |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2008-10-14, 22:28
|
|
|
ja bym stawiał na czujnik temperatury, albo właśnie na silnik krokwoy. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Tomasz Łuc
Motocykl: Kawasaki GPZ 500
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 107 Skąd: Niewistka/Podk
|
Wysłany: 2008-10-15, 09:59
|
|
|
moc jest dobra |
|
|
|
|
Simon
Motocykl: ETZ 251
Wiek: 35 Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 137 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2008-10-15, 13:40
|
|
|
Świece + przewody? |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2008-10-15, 14:47
|
|
|
Może to też byc przepływomierz |
_________________
|
|
|
|
|
Tomasz Łuc
Motocykl: Kawasaki GPZ 500
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 107 Skąd: Niewistka/Podk
|
Wysłany: 2008-10-15, 21:02
|
|
|
mozliwe ze to swiece albo przewody bo chodzi tak jak by nie na wszystkich cylindrach |
|
|
|
|
Simon
Motocykl: ETZ 251
Wiek: 35 Dołączył: 15 Paź 2005 Posty: 137 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2008-10-15, 22:04
|
|
|
No to sprawdź czy chodzi na wsyzstkie, jak silnik chodzi wyjmuj po kolei przewody, po wyjęciu powinno byc slychac zmiane, powinien zacząc klekotać jakby, jak wyjmujesz przewód a nie słychac zmiany to znaczy, że na dany cylinder nie chodzi. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2008-10-16, 11:39
|
|
|
falowanie obrotów:
Uszkodzenie przepływomierza
Uszkodzenie Sondy lambda
Uszkodzenie silnika krokowego, badź silnika kanału obejściowego przepustnicy
Uszkodzenie listwy wtryskiwaczy
Przydało by sie jak byś podał jaki masz wtrysk;] Bo tak to sobie mozemy gdybać.
Przydatna informacja to też czy auto jexdzi na gazie i jak długo, ilo przewodowa jest sonda lambda, czy silnik ma tendecje do zgasniecia, czy kontrolka CHE napewno nie ma wyjetej zarówki albo nie jest zmostkowana z jakas inna kontrolką |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Tomasz Łuc
Motocykl: Kawasaki GPZ 500
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 107 Skąd: Niewistka/Podk
|
Wysłany: 2008-10-16, 22:32
|
|
|
mam wielopunktowy wtrysk inie ma gazu |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2008-10-18, 19:10
|
|
|
wielopunktowy to nic nie mówi, Bosch czy inne cholerstwo i jaki model wtrysku;] Wtedy mozna coś gadac a narazie sprawdź to co napisałem. A jak niemasz zielonego pojecia jak sie sprawdza takie rzeczy to daj sobie z tym spokuj i oddaj do mechanika bo wiecej rozpieprzysz niz naprawisz. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
|