Przesunięty przez: motomaciey 2011-11-21, 13:47 |
co wybarć husqvarana czy ktm?? |
Autor |
Wiadomość |
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2008-11-22, 20:46
|
|
|
kupuj KTMa. nie kupuje sie motoru, o którym wszyscy myślą że jest kosiarką (husqvarna) |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
Krzyż
Motocykl: ES/2
Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2008-11-22, 23:04
|
|
|
Na poczatek polecam 4t, husqa bardzo dobrze sprawdza sie w terenie, mozna niezle poszalec, szczegolnie ze jest to bardzo elastyczny motocykl.
Natomiast nie polecam tego modelu z takim rocznikiem, wszystkie modele sprzed 99roku nie byly wyposazone w pompke oleju, starsze modele po prostu sie zacieraly.
Co do 2t to nie mysl ze bedzie mniej remontow niz 4t
Ja bym poszukal huski nowszej, masz dobrego 4t na teren... przy doplacie dokupujesz kola i masz tez swietna zabawe po asfalcie |
|
|
|
|
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
Wysłany: 2008-11-23, 08:22
|
|
|
no ale jak się dbało to się nie zacierały hyba |
_________________ cross rider |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2008-11-23, 09:40
|
|
|
Jesli to prawda to smarowanie rozbryzgowe w takim motocyklu to nie jest dobry pomysł. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
|
|
|
|
jebohim
Bandziorrrrno
Motocykl: ES,TS,ETZ,K-750,...
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 115 Skąd: Łódź / W-wa
|
Wysłany: 2008-11-25, 14:15
|
|
|
Ciężko do tego modelu ZNALEŹĆ coś, zwłaszcza w rozsądnych cenach.
Można kupić całą ramę i kombinować z innym silnikiem, bo tak to wątpliwa inwestycja..
Pisałem Ci wcześniej za czym się oglądać, jeżeli nie chce sie dużo wydać.
Dobrym kompromisem jest kupno CZ crossowej, przerobić na membrane i śmigać : ). |
|
|
|
|
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
Wysłany: 2008-11-27, 20:09
|
|
|
a więc tak z naprawami nie powinno być dużych problemów mam znajomego machanika a ja też troszke się tam znam i posiadam do tego nażędzia . przeglądałem wykres oddawania mocy z serwisówki z husqvarny te 410. przy 3k. obrotów silnik posiada około 30 KM więc na taką moc obroty nie są duże moc max jest osiągalna w granicach 7k. obrotów. tak więc trwałość silnika powinna być dosyć duża a ja jako jeszcze nie wytrawny jeźzca nie będę wykożystywał pełnej mocy. dr,xt itd... raczej odpadają 1. są zleksza stare 2.wyglądają ociężale 3. są zleksza ciężkie a tak na marginesie to mi się trochę nie podobają. |
_________________ cross rider |
|
|
|
|
Krzyż
Motocykl: ES/2
Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2008-11-28, 01:18
|
|
|
hmm... to szukasz motocykla w teren czy na wystawe?
Nie wiem ile jezdziles na tych maszynach ale eliminujac DR mnie powaliles na kolana,
Jest to jeden z najlepszych motocykli dla poczatkujacych i srednio zaawansowanych, silniki sa bezawaryjne, sa naprawde wytrzymale, troche ciezsze od nowych ale... z reszta co ci bede tlumaczyl, skoro nie chcesz to pewnie dobrze wiesz czemu.
Znakomitym potwierdzeniem jest ich cena, DR chodza po 5k i wyzej, dlaczego? juz napisalem
Nie kupuj potwora bo nie zapanujesz nad nim, bedziesz bawil sie manetka i tyle, kup cos jak 4t 250-350, nie wykorzystasz mocy i tak jaka daje taki motocykl, tak jak napisales wyzej |
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2008-11-28, 12:00
|
|
|
Koledzy mają rację. Sam śmigam od czasu do czasu w terenie afryką czyli CIĘŻKIM enduro (wazy prawie 240kg w stanie do jazdy) i 50 koni które ona posiada to w teren aż nadto, bo nie jest łatwo ją opanować. Jestem pewien że potwór o podobnej mocy i dużo mniejszej masie będzie dla początkującego nie do okiełznania. Na twoim miejscu szukał bym właśnie dr'ki. A i jeszcze jedno - nie patrz na wygląd bo i tak w terenie szybko się zniszczy. Podstawa to zdrowy silnik i zawieszenie! |
|
|
|
|
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
Wysłany: 2008-12-08, 16:29
|
|
|
a więc tak husqvarna juz sprzedał koleś przemyślałem sprawę. i postanowiłem kupić cz cross tylko ze względu na utrzymanie bo jest dużo tańsze niż japonia no i teraz mam pytanie co jest lepsze 250 czy 380?? |
_________________ cross rider |
|
|
|
|
|