» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Qba
2008-05-06, 19:59
VW Golf II- problem z iskrą
Autor Wiadomość
Poszy150 


Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 711
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2009-05-19, 11:33   

Po pierwsze to czemu niby ma wytrzymalsze? bo ma znaczek VW ? To Cię oświecę, ze silnik W ładzie Samarze jest robiony przez niemców i nie jest to przestarzała konstrukcja benzyniaka z golfa I trochę zmodernizowana i wsadzona do II niestety. Poczytaj trochę zanim powiesz, a uwież mi, ze wiem co mówię. To ze auto nazywa się łada a nie wieśwagen to nie znaczy, że jest gorsze. Nie wiem czy mówi Ci coś fabryka silników VAG. Słaby zasys już Ci powinien dać do myślenia. Skoro głowica zrobiona a dalej słabe to zedrzyj głowicę i zmierz średnicę każdego cylindra średnicówką, i przyrównaj do oryginału. Zobaczymy co CI wyjdzie. Gdybyś miał źle rosrząd ustawiony to zapewne by ci dmuchało w dolot lub wydech, lub odwrotnie, po przyłorzeniu ręki do wydechu czułbyś równomierne przyciąganie dłoni do rury. Sprawdź to sobie dla pewności. Jak masz vakuometr to zdejmij rurkę i do krućca przyłóż palec. Jak będziesz czuł że dmucha to też może znaczyć, ze rozrząd zpaprany.

A co do oleju to lej taki jak miałeś wcześniej. W ogole oleju nie powinno się zmieniać w silniku, chyba, ze silnik po rozebraniu wyczyszczony i żyje od nowa. Z doświadczenia mojego i nie tylko mojego mogę CIę zapewnić, ze lanie cały czas tego samego oleju, ale dobrego a nie Lotosa czy inne tanie gó*na, zapewnia silnikowi baaaardzo przedłużone życie. Tak więc radzę Ci lepiej dobrze zdiagnozować golfinkę zanim zaczniesz naprawiać, bo jak masz silnik wytarty to Ci żadne regulacje nie pomogą, a mechanicy tylko czekają na klientów, którzy nie wiedzą co dolega ich 4-em kółkom.
_________________
Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka :)
 
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-05-19, 21:53   

czekaj - gdzie ma niby dmuchać jeśli rozrząd jest zmaszczony ?? nie bardzo rozumie to z tym dmuchaniem - to będzie ewidentnie znać ?
 
 
     
nicek27 
Janka najmłodszy


Motocykl: Elefant 750
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 336
Skąd: Frankfurt/M
Wysłany: 2009-05-19, 22:04   

Co tu porównywać VW do Łady. Poza tym ciśnienie masz bardzo dobre. Jeśli płukanka to na pewno pełny syntetyk(chociaż wydaje mi się to zbędne bo w tak starym silniku może ci aż za bardzo przepłukać i będziesz miał zonka). Z dobrych marek to castrol lub mobil1. Jeśli masz wątpliwości co do rozrządu to dawaj na jakiś warsztat albo ściągnij sobie autodate z neta i sam sobie ustaw na znakach od nowa rozrząd. W takim silniku powinien być banał. Pozostaje tylko odpowiedni sprzęt nabyć.
_________________
Cagiva Elefant 944ie Lucky Explorer
https://picasaweb.google.com/107252283990395642670/CagivaElefant7506B
Podczas jazdy zepsuć może się tylko pogoda!
Cagiva Elefant 650 86`
Yamaha XT 600 Tenere 87`
Honda XL250S 82`
Brakuje ładnej ETZ. Najlepiej 251 na elektroniku.
 
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-05-19, 22:12   

tez mi się tak zdaje - ciśnienie jest ciśnieniem i już ! to jest miara zużycia silnika - a rozrząd nie wiem - w sumie pali na dotyk czy ciepły czy zimny , trzyma obroty itd - tylko tej mocy mu trochę brak - wiec sam nie wiem

[ Dodano: 2009-05-19, 22:19 ]
a rozrząd sprawdziłem tylko na znakach - tzn na 2 znakach - na kole wałka rozrządu jest na T a na wieńcu na zero - czy jeszcze mają się jakieś znaki zgadzać ?
 
 
     
nicek27 
Janka najmłodszy


Motocykl: Elefant 750
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 336
Skąd: Frankfurt/M
Wysłany: 2009-05-19, 22:36   

Wyślij mi smsem dokładny rocznik, model i pojemność. Jak zdążysz do jutrzejszego południa zrobie ci zdjęcie z autodaty i wieczorem wyśle na maila. Mój nr. 667 138 772
_________________
Cagiva Elefant 944ie Lucky Explorer
https://picasaweb.google.com/107252283990395642670/CagivaElefant7506B
Podczas jazdy zepsuć może się tylko pogoda!
Cagiva Elefant 650 86`
Yamaha XT 600 Tenere 87`
Honda XL250S 82`
Brakuje ładnej ETZ. Najlepiej 251 na elektroniku.
 
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-05-20, 10:50   

dzis wypłukałem silnik specjanym preparatem , i zmieniłem olej na castrol magnatec - i co do "płukania silnika moje odczucia jakk najbardziej pozytywne :) " bo jedni to polecają inni nie - ja polecam
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-06-05, 18:03   

chłopie zostaw ten silnik w spokoju, zajmij się lepiej osprzętem, np. gaźnikiem ten elektroniczny w PN'kach to już niezłe napsuł krwi ludziom, sprawdź czy otwiera się przepustnica 2 przelotu, sprawdź kody błyskowe czy nie ma błędów i napisz jaka masz średnice miksera od gazu, znajomy miał słaby silnik bo mu się katalizator rozsypał i przytkał wydech
 
     
toma8000 

Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-08-20, 21:39   

prze :neutral: pustnica się otwiera , katalizatora nie mam , a błędy nie maja nic do mocy samochodu który jest zagazowany - natomiast moje podejrzenie pada jeszcze na cewkę wn - jedyne czego nie zmieniłem - bo mam wrażenie jakby auto się dławiło na wolnych słychać z rury jakby mikro strzały - jakby iskra była nierównomierna i nie dopalał równo na wszystkie gary - może ktoś ma jakiś super sposób na sprawdzenie cewki ? ? bo podobno może dawać dopiero jajka pod obciążeniem silnika -jak myslicie ?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14