» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-17, 09:31
Kapa obrotomierza - wyciek oleju - MZ ETZ 251
Autor Wiadomość
Kudlaty2007
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-08, 19:08   

Z miesiąc temu wymieniałem olej i regulowałem sprzęgło za pomocą tej blaszki, wszystko było ok tylko od tygodnia cieknie-minimalnie przecieka olej. Dzisiaj wreszcie okręciłem ten dekielek to nie idzie zatamować oleju.Cieknie z dolnej śrubki. Z rok temu co wymieniałem śrubki na imbusy to ciekło odrobinę - dało się zatamować. Mam uszczelkę na dekielku. Zobaczę jutro co i jak, czy nadal będzie cieknąć.
Ma ktoś jakieś pomysły?
 
     
gary 
motórzysta


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: ok. Bielska-Białej
Wysłany: 2012-07-08, 19:48   

Zastosuj pakuły i dodatkowo małe oringi na śrubki. Musi trzymać :piwo:
_________________
MZ ETZ 250 88'

- No, to za bezpieczny weekend, Władziu!?
- Za bezpieczny...
 
 
     
Kudlaty2007
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-08, 20:00   

jutro kupie inne śrubki + jakieś podkładki. Mam new pokrywę (zapas) to wezmę do sklepu i spróbuje dobrać jakiś oring. Imbusy na oko kupowałem. Kudzwa przez rok problemu nie było, a teraz nagle jest :klnie: :klnie: :klnie:

Trochę oleju uciekło przy okręcaniu + ściekło przy staniu. Cholera drogi kupiłem. Zobaczę jak sprzęgło pracuje.

[ Dodano: 2012-07-08, 21:13 ]
gary, Olej cieknie z dolnej śrubki - ale jak się pokrywę odkręci. Przy założonej pokrywie to śladowe ilości ciekną przy dole pokrywy
 
     
Stefa_no1 
Regulator


Motocykl: MZ 251, Jawasaki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 791
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2012-07-08, 20:58   

Kudlaty2007, przechyl motóra na prawą stronę (tyle, żeby olej nie ciekł) wytrzyj do sucha szmatką, i mając skręcone wszystko do kupy napiernicz paluchem silikonu pomiędzy łeb śruby, a wgłębienie dekielka ;) Nadmiar obetrzyj szmatką żeby wyglądało picuś glancuś i z@pierd@laj. heavy Proste i skuteczne :piwo:
_________________
-Stefan zajeździł Jawę!
-Znowu?!
http://picasaweb.google.pl/Stefanojeden
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2012-07-08, 21:06   

Może dałbyś miedziane podkładki pod śruby dekielka? kosztują dosłownie 10 gr za sztukę do tego wywal okrągły oring spod dekielka i wsadź tam oring o przekroju prostokątnym lub kwadratowym np od filtra oleju tak jak ja to zrobiłem, nic nie cieknie i nie poci się.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Kudlaty2007
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-08, 21:10   

Właśnie byłem sprawdzić i powierzchnia jest sucha. Zobaczmy jutro rano. Międzyczasie znalazłem gambit - uszczelkę zrobię w razie czego.
Wkurwia mnie, że olej wychodzi z tej pokrywy. To, że w środku sobie pokapie to mniejszy problem - smarowanie wałka obrotomierza :mrgreen: :twisted:
Jutro po robocie jadę kupić oring (o ile będzie), śrubki i ten silikon. W razie czego będzie.
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-07-08, 22:06   

Stefa_no1, najprostsze sposoby sa najlepsze :piwo:
mi tez ciekło najpierw z 1 srubki potem z 2 , potem z srub dekielka od sprzegła , teraz juz nic nie kapie , bo chyba wszystko uciekło.
Jc idz do sklepu rolniczego i znajdz takie podkladki miedziane - ale trzeba bedzie je spiłowac bo sa za duze , co do oringów to moim zdaniem tez dobra rzecz.
Jednak czasem moze byc tak jesli masz wyrąbane gniazda w miejscu gdzie dochodzi doń łeb sruby - przykrecisz srube włozysz oring czy miedz i bedzie dalej krzywo i dalej bedzie lał wiec zasmarowanie silikonem w niektórej sytuacji bedzie najlepsze
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Kudlaty2007
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-09, 21:09   

Na razie nie cieknie :cool: Ale silikon w razie czego czeka :D
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-07-09, 21:42   

Co zastosowałeś?
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Kudlaty2007
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-09, 22:35   

Post wyżej. Zakręciłem wczoraj odnowa tą pokrywkę i przez dobę dobrze trzyma. Nie cieknie olej od spodu. Nie będę ruszał. Jak trzyma to dam z tym spokój.
 
     
gary 
motórzysta


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: ok. Bielska-Białej
Wysłany: 2012-07-10, 11:49   

dodek10 napisał/a:
Co zastosowałeś?

http://www.youtube.com/wa...feature=related przeważnie zawsze działa :wink:
_________________
MZ ETZ 250 88'

- No, to za bezpieczny weekend, Władziu!?
- Za bezpieczny...
 
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 909
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-13, 09:19   

Odgrzewam kotleta :)
Panowie zna ktoś wymiar oringu pokrywki obrotomierza w EM250?
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-09-13, 10:22   

Bodajże 80x3 ale ja stosuję uszczelkę filtra oleju lub paliwa od C-360 bo ma kwadratowy przekrój i nie zwija się przy dokręcaniu dekielka i ogólnie lepsze doszczelnienie, nie zapomnij też dać miedzianych podkładek pod śrubki.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15