» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Legendarna Cezeta Typ 506 reaktywowana!
Autor Wiadomość
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Wiek: 37
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2016
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2014-09-22, 16:47   Legendarna Cezeta Typ 506 reaktywowana!

Cytat:
Legendarna czeska marka Cezeta powraca na rynek motocyklowy z modelem Typ 506


http://www.scigacz.pl/Leg...wana,24432.html
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
DAAD 


Motocykl: ETZ Volusia Honda
Wiek: 70
Dołączył: 16 Sie 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-22, 16:53   

Fajnie, ale bez zapachu benzyny i drżenia serca maszyny to się nie liczy.
 
     
Szymcio 

Motocykl: MZ Trophy ES 250/2
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 22
Skąd: Augustów
Wysłany: 2014-09-27, 08:08   

Z wyglądu z daleka wygląda ciekawie, z bliska topornie, a jeszcze ten silnik jak i cena całego skutera. Bardziej się Simsona opłaca kupić i jeździć 2T niż takim skuterem. Takie jest moje zdanie. Myślę, że świata nie zawojuje ten pojazd...
 
 
     
karol94 


Motocykl: 7xMZ+inne
Wiek: 29
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 186
Skąd: Augustów
Wysłany: 2014-09-27, 11:03   

Wyglądem praktycznie nie różni się od 502, więc na dobrą sprawę mamy klasyka nówkę sztukę - zapewne idzie za tym przepaść technologiczna. Popieram tego typu reaktywacje, tym bardziej, że jestem fanem wszelkich udziwnień, a także, (a może właśnie z powodu udziwnień) dawnej czechosłowackiej motoryzacji i nie tylko motoryzacji.
Trudno, żeby reaktywowali motór z paliwożernym silnikiem dwusuwowym, który nie mieści się w radzieckich normach emisji spalin - obawiam się, że nie zostałby dopuszczony do ruchu, a w czasach rosnących cen paliw i niezbyt odległej wizji wykorzystania zasobów ropy naftowej, napęd elektryczny to dosyć rozsądny wybór. Jeśli zastosowaliby czterosuwowy silnik, zapewne z chińskim rodowodem, to dopiero byłaby profanacja. (Tu przykład - skośnookie "Junaki" na naszych drogach, choć w tym przypadku nie sprzeniewierzono sylwetki, a jedynie nazwę i logo.)
Warto pamiętać, że pojazd raczej został zaprojektowany z myślą o sprzedaży wąskiemu gronu odbiorców, a nie po to, żeby zmotoryzować jakikolwiek kraj, jak to miało miejsce -dziesiąt lat temu.
_________________
Wbija się gwoździe, nie biegi.
Mój skład złomu
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13