Przepustnica 250 / 251 |
Autor |
Wiadomość |
marcodado
Praktykant
Motocykl: Mz, romet, yamaha
Pomógł: 3 razy Wiek: 26 Dołączył: 02 Paź 2013 Posty: 196 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2014-05-27, 17:18
|
|
|
A jaki wplyw ma poziom na niskie obroty? Bo na mój rozum poziom jak bd za niski to moto przy dluzszym trzymaniu przygasnie, dostanie paliwa i dalej pojdzie, tak bylo u mnie, ale na niskie obroty? To mam zwiększyć czy zmniejszyć? |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-05-27, 17:36
|
|
|
Jak będziesz miał za niski poziom paliwa to przy jeździe na wysokich obrotach będzie "łapać muła" co jest niebezpieczne, dotąd aż świeże paliwo nie napełni komory. |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
marcodado
Praktykant
Motocykl: Mz, romet, yamaha
Pomógł: 3 razy Wiek: 26 Dołączył: 02 Paź 2013 Posty: 196 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2014-05-28, 15:19
|
|
|
Tak jak w książce jest napisane, można tak zatrzeć silnik |
|
|
|
|
marcodado
Praktykant
Motocykl: Mz, romet, yamaha
Pomógł: 3 razy Wiek: 26 Dołączył: 02 Paź 2013 Posty: 196 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2014-06-02, 21:29
|
|
|
Hmm, a to, że na 4 biegu v-max to 110 a na 5 biegu v-max po równym to też 110 a czasem nawet mniej to może to powodować przepustnica zastosowana z innego modelu gaznika? |
|
|
|
|
alleluja55
Motocykl: MZ: etz250,
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 24 Cze 2012 Posty: 52 Skąd: Giżycko, Olsztyn
|
|
|
|
|
|