» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
piasek (błoto) w silniku
Autor Wiadomość
arturross15 

Motocykl: MZ ETZ250
Wiek: 45
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 130
Skąd: Leszno
Wysłany: 2015-09-20, 21:55   piasek (błoto) w silniku

Macie jakieś pomysły jak się to tam dostało? Mi się wiedza i wyobraźnia skończyła.
https://www.youtube.com/watch?v=0bwDVHkQcDg
_________________
bisiklet leszno
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2015-09-20, 22:22   

Mogło być tak że zaciągnął przez filtr powietrza brudną wodę, ta dostała się do cylindra, motocykl zgasł, następnie woda w jakiś sposób dostała się pod tłok i z niej wytrąciło się to błoto.
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-09-20, 23:17   

Seba_830, To jest silnik 4T i to, że dostanie się nad tłok to nie wpływa na to, że jest to w silniku, piasek nie przejdzie przez pierścienie do silnika i oleju. Prędzej dostało by się to przez wlew oleju lub odmę, co jest najbardziej prawdopodobne przy zatopieniu silnika.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2015-09-21, 05:24   

Wiem że to 4T , po prostu może pod działaniem wody coś się dzieje z pierścieniami i zaczynają puszczać, bo przecież gdy zawory są zamknięte a dużo wody jest w cylindrze to w czasie suwu sprężania gdzieś ona musi znaleźć ujście. Niemniej jednak twoja wersja jest bardziej prawdopodobna . :piwo:
 
 
     
arturross15 

Motocykl: MZ ETZ250
Wiek: 45
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 130
Skąd: Leszno
Wysłany: 2015-09-21, 07:33   

Przez filtr powietrza raczej nie ma prawa się przedostać piasek, Przecież filtr powietrza nie ma za zadanie chronić przed piaskiem tylko przed drobnym kurzem. Skoro nie przepuści kurzu to tym bardziej nie przepuści piasku. Na moje to piach przeszedł albo przez brak korka wlewu oleju, albo to jakiś sabotaż.
_________________
bisiklet leszno
 
     
chicken19 

Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 126
Skąd: Wejsuny/Grójec
Wysłany: 2015-09-21, 20:16   

Seba ciecze są nieściśliwe i gdyby wody dostało się do cylindra więcej niż jest miejsca nad tłokiem w GMP np podczas suwu pracy to po mojemu raczej beret by z cylindra spadł.W takim motocyklu filtr powietrza na pewno jest solidnie ukryty i zabezpieczony przed dostaniem się wody i błota no chyba żeby się kierujący w bagno całkiem położył.
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 48
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 467
Skąd: żarnowiec n/pilicą
Wysłany: 2015-09-21, 20:35   

Brak korka wlewu oleju mógłby być przyczyną,bo jeśli taki rozgrzany silnik trafi do błota to nagle się wychładzają kartery,a z nimi powietrze wewnątrz.
Powietrze stygnąc zmniejsza objętość i zwyczajnie zasysa wszystko,co tylko jest na zewnątrz.
_________________
To smutne,że głupcy są tak pewni siebie,a ludzie mądrzy są tak pełni niepewności.
Bernard Russel
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-09-21, 21:38   

elektryk111, raczej watpliwy jest ten tok myslenia, raz że wtedy 1 co silnik zacząłby rzygać olejem, 2 to jest silnik japoński nie chinskie goowno - predzej korba strzeli niż sie ten silnik sam z siebie rozszczelni - to nie jest jakość wykonania wsk czy junaka.

Ja podejrzewam że pekł simmering na zebatce zdawczej albo wlało sie przez spadnieta rurke od odmy , a że te silniki mają wspólny obieg silnik - sprzynia wystarczy że pusci głupi simmering i mamy szlam w silniku.
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14