» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek płynu golf IV
Autor Wiadomość
KTR 

Motocykl: ETZ 250 Simson s51
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 38
Skąd: sz
Wysłany: 2016-04-10, 20:15   Wyciek płynu golf IV

Witam
Panowie mam problem z golfikiem (IV 1.9 tdi ) ucieka mi płyn chłodniczy(co jakies 300 km musze dolewać) z tym ,że nigdzie nie widać wycieku wszedzie sucho ,nie kopci na biało ,nigdzie masła niema ,oleju nie przybywa??Macie jakies pomysły gdzie szukać? wyciek jest nie wielki więc ludze sie ,że gdzieś sie sączy.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2016-04-10, 21:10   

Może uszkodzony zbiorniczek, korek zbiorniczka lub chłodnica?
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Simak51 
Kaprys na 250


Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 27
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 53
Skąd: Puławy
Wysłany: 2016-04-10, 21:15   

Sprawdź korek, u kolegi takie same obiawy miały tę przyczynę ;)
_________________
W garażu:

Simson S 51 -83r
Mz Etz 250 -83r
 
     
Maximo90 

Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 1
Skąd: Chełm Śląski
Wysłany: 2016-04-10, 22:38   

Może być jak kolega Simak51 pisze. Sprawdz korek bo może być odpowietrznik zepsuty i nie upuszcza nadmiaru ciśnienia, przez co węże puchną i wyciska płyn w najsłabszym miejscu, najczęściej z pod opasek. Jeśli węże puchną to wymiana korka powinna załatwić sprawę.
 
     
borgi 
Zlotowicz
Borgi


Motocykl: ES 250/0 '59
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 659
Skąd: Kraków/Zabrnie
Wysłany: 2016-04-11, 09:55   

Jest jeszcze taka możliwość jak w Hondzinie mojej żony. Fura gubiła płyn chłodniczy hektolitrami a pod samochodem ani kropelki. Oleju też nie magicznie nie przybywało więc przeciek w tą stronę też odpadał. Długo walczyliśmy z tematem, wymieniali uszczelki pod głowicą, planowanie, sranie.
W końcu wymieniliśmy pompę wody na oryginalną żółtą z japońskiego ryżu i problem ustąpił. Dolałem wczoraj może setkę po kilku tysiącach przebiegu (auto ma już 21 lat).
Diagnoza? Stara pompa miała luzy i poszczała płyn ale tylko w trakcie jazdy :mrgreen:
Może to?
_________________
--
Borgi
http://www.motor.eu.org/gallery/
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7499
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-04-11, 16:35   

borgi, może iść dobrym tropem - temat cieknącej pompy przerabiałem i w Passacie i w Sienie. Zagrzej silnik, ustaw auto na suchym miejscu (beton, asfalt, płytki w garażu), uruchom go i obserwuj gdzie kapie. Potem po nitce do kłębka.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1249
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2016-04-11, 16:41   

Mi kiedyś w Astrze kapało z węża/kolanka prościutko na wydech i też tylko jak się silnik zagrzał.
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-04-11, 16:48   

Sprawdziłbym jeszcze okolice nagrzewnicy - weże doprowadzające lubią parcicieć - mialem tak u siebie - płyn kapal do srodka do kabiny, pod autem było całkiem sucho.

Najlepiej zrobić test - konkretnie nagrzać silnik (prawie przegrzać aby załapal ze 100'c) i podgazować pare razy na postoju, i dokladnie obejrzeć wszystkie wskazane miejsca.
W czasie gdy silnik jest gorący i mocno go przegazujemy z reguly obajwia sie miejsce wycieku. :wink:


Ps jak silnik jest nagrzany i okręcasz korek - pojawia sie tzw upust ciśnienia czy nie ?
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
KTR 

Motocykl: ETZ 250 Simson s51
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 38
Skąd: sz
Wysłany: 2016-04-11, 21:11   

Wymieniłem dzisiaj korek nie duży koszt może pomoże.Myslałem o nagrzewnicy ale wśrodku nie czuć płynem szyby nie parują z pompy nie leci bo zdejmowałem obudowę rozrządu jak wymieniałem alternator i było sucho.Czekam na suchy dzień rozgrzeje porządnie silnik podłoże karton pod auto i przejrze jeszcze raz wszystkie połączenia.W tam tym roku wymieniałem chłodnice na nowa zwrócę uwage na nią może gdzieś tam sie delikatnie sączy.


Ale panowie jest drugi problem wyczepiła mi sie dzisiaj linka z klamki od strony kierowcy ,chciałem ją założyć ale okazało się że śruba trzymająca bębenek(jak na foto poniżej pod zaślepka) jest obrobiona i nie da sie jej odkrecić.Jest jakiś patent ,żeby wyjąć klamke bez jej odkrecania(na stole jakoś sie ją wykręci)?
http://www.fotosik.pl/zdj...8dbe3fdcf0f7d78
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1249
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2016-04-12, 00:43   

Nie ma innego sposobu, musisz ją jakoś wykręcić.
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
KTR 

Motocykl: ETZ 250 Simson s51
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 38
Skąd: sz
Wysłany: 2016-04-12, 14:50   

Byłem na szrocie w okolicy w poszukiwaniu klamki ale niebyło ,zamówiłem na allegro to może uda mi sie zrozumieć jak to działa. Najwyżej postaram sie rozwiercić tą śrubę ,byle ocalić rączkę w kolorze
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14