Moze byc wiele przyczyn iż cieknie z tego gażnika . Po pierwsze trzeba sprawdzic szczelnosc pływaka , po drugie ustawic poziom paliwa w komorze pływakowej czyli poziom otwarcia i zamkniecia zaworu , po trzecie sprawdzic iglice zamykajacą dopływ paliwa do tej komory jesli iglica jest nowa a przy zamknieciu dalej cieknie paliwo to ktoś rozkalibrował gniazdo gdzie znajduje sie ta iglica , po czwarte jesli motocykl jest ustawiony na skosnej stopce a nie na centralnej stopce to uwazam ze jest skrzywiony pływak czyli pływak dotyka bocznych scian komory pływakowej . Z moich pogladów pływak jest sprawny gdyz w czasie jazdy nie cieknie , ja bym sprawdził iglice , gniazdo gdzie znajduje sie ta iglica i poziom paliwa w komorze i czy pływak nie opiera sie o sciany bocznej komory pływakowej przechylajac gaznik tak jakby motocykl sie lekko przechylił . A przewody paliwowe prosze nie podgrzewac ogniem lepiej kupic czarny gumowy przewód z zaciskami metalowymi choć drogie ale warto komuna sie dawno skonczyła mamy duzy asortyment juz w Polsce
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum