» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Turystyczne Enduro dla hektora
Autor Wiadomość
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2016-05-22, 13:43   Turystyczne Enduro dla hektora

Siema!

Sprzedałem swojego SVła i myślę nad zmianą na motocykl ala turystyczne Enduro. Tl 650, TL 1000, może wiadro?

Zasadnicze pytanie: mały czy duży sztormiak? Wiadro ktoś coś pisał ze strasznie dużo pali. Jakieś inne propozycje podobnych motocykli?

Używany bedzie do jazdy do roboty jak i w przyszłości w dalsze podróże.

Cena? 10k, lub lekko ponad.
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2016-05-22, 14:21   

Bierz od razu dużego, elastyczniejszy, mały Ci się będzie bardziej męczył. Mniej wachlowania biegami, a spalanie niewiele większe.
_________________
Jaskół Bike na PJ
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2016-05-23, 09:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2016-05-22, 23:46   

No to się spóźniłeś Hektor, bo dzisiaj właśnie sprzedałem całkiem niestare wiaderko w dobrej kasie do podłubania.
http://allegro.pl/show_item.php?item=6204870063

Ogólnie, kawał kloca i to raczej taki sprzęt, że wsiąść raz i ze trzysta zrobić, bo do innej jazdy to raczej męczarnia.
Moim faworytem dotychczasowym jest XT660Z Tenere
http://www.motorcycle-usa...-xt660z-tenere/
Zacne moto! W lesie pogonisz niejednego dzika, w mieście nie ma dla tego barier, bo łyka każde schody, krawężniki, podjazdy itp., w trasie lecisz 140 i jest ok.
Do przeciskania się w korkach fantastyczne.
Minus ? Jeden garnek... Ciężko stwierdzić jak z żywotnością. Ja swoją sprzedałem z nalotem 23tys., więc nie będę się wypowiadał na ten temat.
Cenowo może nie celuje idealnie, ale może warto dołożyć, bo Hektor uwierz mi, będziesz z tego moto bardzo zadowolony!
Bez zawahania kupiłbym kolejną.
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2016-05-23, 01:02   

grzybol, Nie ma opcji na dokładkę. Już jestem zapożyczony na samochód dla Eweliny (może pamiętasz :D ) A teraz dochodzi jakieś 2500 pożyczki na moto. Więcej nie dam rady. Poza tym szukam raczej krążownika, a nie pojebanego dzika do szalenia po lesie :P Tu mam się zabrać ja + dziewka + bagaże i jechać wygodnie;)

Na forum VStromiaków dziś dodane ogłoszenie: Sprzedaje mod v-storm forum. http://www.vstromclub.for...s-km,24378.html

Otsi napisał/a:
Witam,
na sprzedaż Suzuki DL 1000 K2
kolor: Y7H
Przebieg 123 214
Rok produkcji 2002

Wyposażenie:
- grzane manetki Oxford
- osłony dłoni SW Motech/Barkbusters
- olejarka V-oila
- 2x led podpięte pod fabryczny włącznik świateł
- gmole
- centralka
- 2x gniazdo 12V + USB 5V
- diodowa lampa tylna plus diodowe kierunki (dymione szkiełka)
- akcesoryjna kierownica TRW + rozpórka
- Szyba 60cm Loster + dodatkowa MRA z deflektorem
- przewody hamulcowe w oplocie
- kufer centralny Givi Trekker Outback 58L
- Kufry boczne Kappa K41 z logo Vstrom

Motocykl kupiony od forumowego kolegi.

Przy 119 000 zrobione u Michała Szramy:
- modyfikacja kosza sprzęgłowego
- luzy zaworowe
- wymiana łańcuchów rozrządu
- Synchronizacja przepustnic
- regulacja łożyska główki ramy
- cybanty wydechów

W środku zeszłego sezonu wymieniona przednia opona, tylna w dobrym stanie. Wymienione tarcze hamulcowe.
Motocykl bez wkładu finansowego, wymieniony olej i filtr. Filtr powietrza gąbkowy do przeczyszczenia i nasączenia. Płyn chłodniczy zmieniany w zeszłym roku, hamulcowy przydałoby się odświeżyć.

Ubezpieczenie do maja 2017, przegląd techniczny zrobię na dniach.

Cena: 12 000


Motocykl do obejrzenia na warszawskiej Białołęce.


Po miłej rozmowie cena to 11tys do wzięcia bez zbędnego targowania. Sugeruję się tym, że motocykl klubowy "z dziada pradziada". Co prawda ma sporo nalatane, ale dużo rzeczy wymienionych, rozrząd, oleje, opony, luzy zaworowe, poprawa kosza sprzęgłowego.












Co sądzicie?
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1248
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2016-05-23, 08:53   

Sądzę, że gdyby sprzedawał to zwykły "Janusz polskiego biznesu" to poza wszystkimi regulacjami o których pisałeś, wyrególowany był by też przebieg na 48725km. :P
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2016-05-23, 08:54   

Sądzę, że git! hektor, nigdy nie sugeruj się przebiegiem motocykla w Polsce, z rzeczywistością mają tyle wspólnego co historie o św. Mikołaju ;)
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
MZSIMSON 
MoTóR NASZ PAN


Motocykl: S51,ETZ 250,GSX 1400
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 695
Skąd: Okolice /Mogilno
Wysłany: 2016-05-23, 09:51   

hektor, Ja kupując motocykl nie sugerowałem się przebiegiem tylko stanem technicznym co prawda mój GSX ma przejechane o wiele mniej 78 tys , ale ważne jest to jak ktoś dbał o ten motocykl jeśli silnik chodzi tak jak powinien, jest w dobrym stanie technicznym i wizualnym to brać. Podziwiam ludzi którzy wierzą w przebiegi 25/30 tys czy nawet 50 tys w 10 letnim motocyklu dla mnie jest to śmiech na sali przy tego typu motocyklu. Także jak jest git to bierz i się nie zastanawiaj :mrgreen: a widać że jest zadbany:-)
_________________
JAZDA NA ETZ-cie JEST NAJLEPSZĄ JAZDĄ NA ŚWIECIE
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2016-05-23, 10:32   

motomaciey, Sugerujesz, że świętego Mikołaja nie ma?! :baba:
adax-a1, MZSIMSON, Też tak sądzę, że nie ma się co przejmować przebiegiem, bo pewnie każdy duży DL taki ma. To motocykl do jazdy w trasy a nie śmigania 10km przez miasto do pracy w słoneczne dni. Wolę kupić z 123 tys przebiegu z pewną historią i z serwisem taki jak tutaj opisany, niż 61tys przebiegu "Igła" "bez wkładu finansowego" z cholera wie jaką historią ;)

Gadałem z dexem i mnie troszkę przybił, bo mówi że na jego oko to już na prawdę wielki przebieg i pewnie będą problemy z kompresją. Cóż... jeśli będzie miał chwilę on albo ktoś z okolicy to podjedzie i zmierzy ciśnienie. Jak się okaże że wydmucha tyle ile powinien to nie mam się nad czym zastanawiać. Najchętniej dziś bym po niego jechał :roll:

P.S. Gość jeszcze dorzuca oryginalną tylną lampę i kierunki, znalazł gdzieś nowe klocki TRW na przód i je też dorzuca do zestawu ;) Przegląd zrobiony dziś
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
MZSIMSON 
MoTóR NASZ PAN


Motocykl: S51,ETZ 250,GSX 1400
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 695
Skąd: Okolice /Mogilno
Wysłany: 2016-05-23, 12:00   

hektor, Jeśli nie dmucha siwuchą z tyłu to powinno być ok jak dla mnie to żaden przebieg ale sprawdzić warto, znajomy ma meblościankę w postaci BMW K100 ponad 150 tys i działa .
Kumpel z klubu w którym byłem miał SUZIĘ B12 z przebiegiem 119 tys.(olejaczek) więc się dopiero dotarta, o motocykl dbał i to bardzo chociaż na zawołanie "Radzi no strzel" walił z korby aż miło podobnie jak Sopel w Hadlach. Mimo takich traktowań motocykl igiełka bez dymka itp :mrgreen:
_________________
JAZDA NA ETZ-cie JEST NAJLEPSZĄ JAZDĄ NA ŚWIECIE
 
     
grzybol 
szlachcic


Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 1511
Skąd: piotrkow trybunalski
Wysłany: 2016-05-23, 12:04   

MZSIMSON napisał/a:
Podziwiam ludzi którzy wierzą w przebiegi 25/30 tys czy nawet 50 tys w 10 letnim motocyklu dla mnie jest to śmiech na sali przy tego typu motocyklu.

Tu nie ma czego podziwiać i wrzucać wszystkich do jednego wora.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Wystarczy z olejem w głowie zweryfikować samemu stan i sprzedającego.
Varadero u mnie miało 32 tys. km bez książek, ale tyle miało (10 letnie), i jak mam to komuś udowaniać ?
Gość przyjechał obejrzeć osobówką, bez namysłu kupna, a zostawił 800 zł zaliczki, jak usłyszał i obejrzał, chociaż do domu ma 150 km w jedna mańkę...

Mam dla porównania gsr750 z 2012 z nalotem 37 tys. km i co ? Zero telefonów... Bo przecież przebieg duży... A moto cyka jak zegareczek i ten nalot wrażenia na nim nie robi.


Hektor, co do małej tenerki, to może nie jest to straszny dzikus, bo do głębokiego terenu jest za ciężkie. Ale to idelany kompromis, trochę lasu, trochę asfaltu. Do ganiania we dwójkę też jest super, chociaż na pewno nie na autostrady, bo wtedy człowiek się trochę zmęczy.
Ale nie o tym tutaj, skoro nie jest w kręgu zainteresowań.


Tego przebiegu 123tys. w DL'u... jednak trochę bym się strachnął.
Niemały nalot. Do ilu to dociągnie ? Do 200 tys. km ??
Weź też pod uwagę, że sprzedać to powiedzmy z nalotem 150 tys., to już w ogóle będzie wyczyn...
Trzeba go dokładnie obejrzeć, sprawdzić, zweryfikować.
Bo na upartego, piec można wrzucić inny, lagi, amora, kiwaczkę i tarcze też. Jeśli jednak to przy oględzinach będzie w dobrym stanie, to pozostaje obawa o piec, ale taka to jest zawsze na dobrą sprawę ;)
_________________
Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe !
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2016-05-23, 14:11   

E tam,zUK były sprowadzane sv 650 , które miały po 170tys mil , motocykle 10 letnie , w pl miały w ogłoszeniach po 40 i chodziły i sie sprzedały :lol: 650 ma silnik niezniszczalny dlatego kupiłem sobie sv 650N , wygodne, moja Justyna bardzo zadowolona :piwo: co innego z litrowymi v2 , występującymi w sv 1000 oraz dl 1000. Sam myślałem nad dl-em ale ona ma za słaby silnik do tej wielkiej budy dl-a , w lekkiej sv ten silnik świetnie się sprawuje. Dla mnie pozostało by kupić litrowego nowego dl-a , ma ponoć poprawiony silnik ale skastrowany elektroniką :/

A co do Serwisu u Michała Szramy to znam dobrze goscia, nie ma lepszego speca od tych V2 w Polszy , jak miała u niego serwis to śmiało go kupuj jak moc ci odpowiada :wink:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2016-05-23, 14:17   

czochu, Nawet nie sprawdzając komprechy? :>
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2016-05-23, 14:21   

A sprawdzaj , zawsze to jakaś pewność. Szrama robi na prawdę porządną robotę. Sam jeżdżę do niego na elektroniczne synchro przepustnic bo ma najnowocześniejszy sprzęt. Jak mi wyregulował gsxr-a , oooo matko , jak z fabryki albo i lepiej :wink:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2016-05-23, 14:24   

Nie wiem czy dexu da radę ogarnąć oglądnięcie sprzetu, bo ma problemy ze zdrowiem :sad: Myślę, że mógłbym w czwartek po niego jechać. Gdyby dex nie dał rady... ma ktoś może manometr co by komprechę sprawdzić? :D
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
dex 


Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1053
Skąd: Wawa - Zamość
Wysłany: 2016-05-26, 08:42   

Co?! Że ja nie dam?! Ja nie dam?!

No nie dam... :( kręgosłup mi znowu pierdolł i leżę jak zwierzę od poniedziałku na lekach.
Ale spoko majty, ogarnołęm ekpię w sile dwóch, któzy dzisiaj o 10 bedą moto badać wnikliwie.
_________________
Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie...
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2016-05-26, 08:44   

dexu, zdrowiej :piwo:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
januszj23 


Motocykl: 2X MZ TS 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 64
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 499
Skąd: Ełk
Wysłany: 2016-05-26, 15:17   

dex, Ale do zakończenia się wykurujesz?. Zdrowiej chłopaku i pamiętaj o okładach ale tym razem na kręgosłup. :lol: :piwo:
_________________
Filmy instruktażowe:
https://www.youtube.com/u...&view_as=public
Materiały o MZ: https://drive.google.com/drive/folders/1aTMi2f6drgG6Ygr5vrRnphBCE0kisPA-?usp=sharing. Jeśli pomogłem-wiesz co zrobić.
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały, parszywy świat mógł pocałować mnie w dupę.
 
     
John 


Motocykl: MZ, XX
Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 1275
Skąd: Sierpc/Oleśnica
Wysłany: 2016-05-27, 08:02   

hektor, V-storm to endurak ale chyba tylko z nazwy :wink:

Daj znać jak będziesz się wybierał po motóra :wink:
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2016-05-27, 17:21   

Jutro o 9:30 melduję się po niego w W-wie ;)
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-05-27, 18:12   

hektor, Ja olalem ten motor ciepłym moczem. Miałem 650 , nie polecam. Ps jeździłem tez dl 1000 mojego szwagra - Przednie hamulce w litrze tak samo jak w 650 to badziewie - winne sa slabe 2 tloczowe zaciski - u mnie oplot i nowe klocki i czyszczone zaciki nic nie pomogły - przy naglym hamowaniu - ten sprzet lubi działać na zasadzie 0-1 - albo hamuje srednio , albo blokuje koło i krzywi kierownicę - i o glebe bardzo łatwo. Tak samo przednie zawieszenie ma w tych sprzetach drobną ale wkurząjącą wade - niby nie ma nigdzie luzów a lubi stukać na szybko pokonywanych dziurach to zauwazylem i w moim i szwagrowym.
Co do mojego małego silnika nie miałem zastrzeżen, a ten to liter - co tu duzo mowić ma jebniecie - przugotuj sie na nagle uslizgi tylnej opony przy tym jak jest zimna lub gorszej nawierzchni. :wink:
Aha wkurzająca w tym suzuki była też szyba - w upale naprawde cieżko sie jeździło pozapinanym w ciuchach motocyklowych - w ciebie widze jest jeszcze akcesoryjna wysoka szyba - takze możne bedzie jeździć w kasku z otwartą szybą ew nawet przejść na orzeszek :mrgreen:
Ps co do spalania przygotuj sie na srednio 7 litrów.

grzybol, Apropos przebiegu cieżko stwierdzić czy na 100% moto mające maly przebieg jest mniej zmeczony zyciem. Na forum ADVRIDER jest opis kolesia który dl1000 z 2003r nabił już 400 tyś mil . to jest na nasze jakieś 644 tys km :oops:
- Ps tak wogole dodam że licznik w tych dl'ach przy przebiegu 199.999 sie zatrzymuje i kaplica albo trzeba jechać do magika na korektę od zera albo kupić nowy licznik :razz: Apropos tego przebiegu - zrobił go gość mający sprzet od nowości - silnik praktycznie nie ruszany od wew.
http://www.stromtrooper.c...ve-writeup.html
http://www.stromtrooper.c...le-writeup.html
http://advrider.com/index...-strom.1136108/ :wink:
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14