» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: wojtek.mz
2016-03-31, 15:42
Jakie pierścienie zamotować do tłoka MZ 150 etz 56,95
Autor Wiadomość
maly123a 
maly

Motocykl: mz 150
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 13
Skąd: Udrycze koniec
Wysłany: 2016-03-31, 09:45   Jakie pierścienie zamotować do tłoka MZ 150 etz 56,95

Witam,
jak w temacie jakie prawidłowo należało by zainstalować pierścienie do tłoka 56,95 do mz etz 150, jeżeli ktoś się orientuje to proszę o poradę.
_________________
maly
 
 
     
halcik 

Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-03-31, 13:05   

Jakie? Na ten sam szlif, jeśli chodzi Ci o rozmiar to takie które będą miały wymagany luz na zamkach, a jeśli chodzi Ci o firmę to nie pomogę. Załóż te które dostałeś z tłokiem. A jeśli chodzi Ci o sposób montażu to normalnie, rozchylasz i nakładasz. Można użyć cienkich blaszek lub żyletki ustawiając pieśrcienie tak, aby pasowały do kołków w tłoku
_________________
Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2938
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2016-03-31, 15:42   

Takie http://intr-mot.sklep.pl/...plet-p-257.html
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
21tehace21 

Motocykl: iż, etz 150
Wiek: 32
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 3
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2016-06-17, 08:12   

Witam, nie chcialem zakładać nowego tematu a stary w którym mówiłem a tym problemie został usunięty.
Jakiś czas temu założyłem temat o tym że coś mi dzwoni po szlifie w etz 150. Intr miał racje pisząc że na jego ucho to luz montażowy w okolicach 0.1 mm, okazało się że luz wynosi 0.18mm, a miał i tłok i cylinder, oczywiscie kase za źle wykonaną usługę oddał.
Wychodzi na to że szlifiarz sugerował się wymiarem tym który jest wybity na denku tłoka czyli 57.46 bo tuleja jest zrobiona na 57.51 a tłok w rzeczywistości ma 57.33.
Mam pytanie czy te wszystkie tłoki aż tak różnią się wymiarem wybitym a rzeczywistym ? Tłok kupiony w ag mocie niby niemiecki ale to almot k20, czy jest szansa że dostane gdzieś tłok który ma taki wymiar faktyczny a nie tylko wybity ?
 
     
Simak51 
Kaprys na 250


Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 27
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 53
Skąd: Puławy
Wysłany: 2016-06-17, 13:46   

Jest gdzieś na forum temat dotyczący tłoków, i założył go chyba sam intr, żeby poruszyć temat tragicznych tłoków teraźniejszej produkcji. Tłoki te nie trzymają wymiaru. Tłoki almotu są kiepskie, ale najlepsze na rynku podobno :/ Osobiście przy okazji szlifu cylindra u intra zakupiłem przerobiony tłok, a że to fachowiec to dobrał wszystko jak należy. Szlif I klasa :P
_________________
W garażu:

Simson S 51 -83r
Mz Etz 250 -83r
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15