» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 10:41
Elektryka - brak ładowania przy niskich obrotach
Autor Wiadomość
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 48
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 467
Skąd: żarnowiec n/pilicą
Wysłany: 2015-02-28, 14:36   

Podaj przez żarówkę prąd wzbudzenia (według rysunku powyżej) i napisz jakie było napięcie na akumulatorze przy różnych obrotach.
_________________
To smutne,że głupcy są tak pewni siebie,a ludzie mądrzy są tak pełni niepewności.
Bernard Russel
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
atari
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-06, 23:27   

U mnie jest za małe ładowanie na wolnych obr, na światłach ma napięcie aq, rośnie do 14,4 koło 2,5k obr, po odcieniu na wolnych gaśnie, bez świateł chodzi dalej. Zacisnalem końcówki na nowo (zasiskarka) przeczyscilem styki. Bezpieczniki samochodowe. Reg od poloneza, Rna2, co jeszcze można spr?
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2016-02-06, 23:34   

Albo masz aku na wykończeniu albo pada Ci cewka WN.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
atari
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-06, 23:49   

Słownik mi zmienił, chodzi ze po odlaczeniu aq moto na wolnych gaśnie, ładowanie na wolnych wynosi nie całe 12v
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 48
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 467
Skąd: żarnowiec n/pilicą
Wysłany: 2016-02-07, 08:58   

Aku nie odłączaj,bo mogą Ci się sfajczyć wszystkie żarówki,a na wolnych będzie gasł silnik.
_________________
To smutne,że głupcy są tak pewni siebie,a ludzie mądrzy są tak pełni niepewności.
Bernard Russel
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
Pohon 

Motocykl: Mz etz 251
Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 2016-08-24, 20:18   

Witam na forum i podlaczam sie pod temat braku ladowania potrzebuje pomocy bo juz brak mi pomyslow na to wszystko moze tu znajde jakas podpowiedz wiec tak.. kupilem mz etz 251 w nieco oplakanym stanie ale na chodzie glowny problem to brak ladowania wymienilem stare kable wedlug dostepnych schematow na nowe wyczyscilem wszystkie styki nowy regulator napiecia taki niebieski z allegro oczywiscie nowy aq i bezpieczniki i nadal brak ladowania dzisiaj wymienilem pierscienie slizgowe wirnika i szczotki i nic zaczelem sprawdzac przewodzenie wszystkiego i przejscie wszedzie jest pomiedzy diodami w prostowniku oczywiscie w jedna strone pomiedzy fazami na stojanie i wirniku tez pytanie co jest nie tak przeciez to powinno dzialac co do kontrolki ladowania jest cos nie tak poniewaz mam na jednym przewodzie napiecie i na drugim tez wychodzacym z regulatora byc moze tu jest problem zarowka jest ok bo przekladalem z podswietlania tarczy obrotomierza wiec zarowki ok mam jeszcze pytanie czy na odpalonym silniku na przewodze df na stojanie niema zadnego napiecia? Tak ma byc? Czasami jest 0,03. Ogolnie mierzac napiecie na aq miernik pokazuje 12,08 i przy obrotach ok 3000 dochodzi do 12,15 czyli za malo na ladowanie mozecie jakos pomoc doradzic co zrobic co sprawdzic jeszcze?
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2016-08-24, 20:24   

Wyrzuć ten niebieski regulator do śmietnika i kup polski czarny na 3 wsuwki.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 283
Skąd: FZA
Wysłany: 2016-08-24, 20:43   

Dokładnie, wywal to niebieskie gónwo i kup sobie albo Ra2west na 3 wyjścia albo JEZPOL RNA 2 9D. Wile osób uważa, że Jezpol jest lepszy.

Podłączenie bardzo proste:

Jeśli kupisz Ra2 west to podpinasz wg oznaczeń. i przykręcasz w to samo miejsce. Z pozostałymi kablami robisz to samo co na schemacie. :piwo:
 
     
Pohon 

Motocykl: Mz etz 251
Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 2016-08-24, 20:54   

Mam ten czarny na trzy wejscia wymienilem go bo myslalem ze jest zapsuty na nim byla taka sama sytuacja... a co z ta kontrolka ladowania z tego co wyczytalem to zamyka caly obwod ladowania mozna ja pominac? I dlaczego sa tam dwa plusy?
 
     
Pohon 

Motocykl: Mz etz 251
Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 2016-08-25, 19:09   

Więc zamieniłem regulator na ten czarny na trzy wejścia i jest troche lepiej ponieważ ładowanie na zacisku 61 skacze od zera do 0,8 v przy ok 3000 obrotów mam pytanie czy tak powinno byc? Na wolnych obrotach jest zero
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14