Zwarcie ETZ 250 |
Autor |
Wiadomość |
Martini55
Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 286 Skąd: FZA
|
Wysłany: 2016-09-02, 23:04
|
|
|
Seba_830, Cytat: | Oczywiście , regulator elektroniczny, także ten powód odpada. |
Tylko nie mów, że ten cudowny, wspaniały, niebieski regulator z napisem: MEGA ??? |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2941 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2016-09-02, 23:05
|
|
|
Seba_830 napisał/a: | regulator elektroniczny, także ten powód odpada | Jaki ? |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2016-09-03, 08:27
|
|
|
A jaki model? może niebieski mega? |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2016-09-03, 09:00
|
|
|
Co wy panowie, trochę na forum już siedzę, także gdyby siedziało tam to dziadostwo, byłoby już dawno w koszu. Regulator to ten polski, czarny na 3 piny, przepatrzę, jeszcze raz tą instalację, musiało mi coś umknąć. |
|
|
|
|
Martini55
Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 286 Skąd: FZA
|
Wysłany: 2016-09-03, 09:06
|
|
|
Ja bym jeszcze sprawdził przewody w lampie przedniej i te co idą do zegarów. U mnie było tak, że masa miała stopioną izolację i pospawała się z innymi przewodami. Nie wiem od czego. Ale ogarnąłem temat i wsio jest ok. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2016-09-03, 13:39
|
|
|
Seba masz tam jakiś czeski błąd i tyle, sprawdź wszystko dokładnie, czy każdy przewód jest na swoim miejscu i tyle. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2016-09-05, 20:16
|
|
|
Dzisiaj w końcu rozwiązałem problem, a był nim akumulator , musi mieć w sobie jakieś dziwne zwarcie, które pojawia się gdy jest podłączony prostownik. Doszedłem do tego, gdy podłączyłem bezpośrednio plus i minus z akumulatora do prostownika i ten zaczynał się gotować tak jak wcześniej. Założyłem inny akumulator, etka pali, ładowanie jest, bezpiecznika nie pali także pełen sukces . |
|
|
|
|
mostasz
Zlotowicz
Motocykl: MZ Baghira 660 endur
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 292 Skąd: Warszawa /Siedlce
|
Wysłany: 2018-04-03, 17:53
|
|
|
Hejka, Mam podobny dylemat ze zwarciem - otóż jak przełączam na światła to zaczyna mi się lekko żarzyć wszystko co ma żarówkę, cztery kierunki, dioda itp... Jak się zaczyna szukanie takiego ustrojstwa ?? |
|
|
|
|
romanETZ
Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 57 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 409 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-04-03, 20:14
|
|
|
Obstawiam że to nie zwarcie tylko urwany przewód masowy - który ? Jest ich kilka , zacznij od sprawdzania w lampie przedniej. |
_________________ Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej). |
|
|
|
|
mostasz
Zlotowicz
Motocykl: MZ Baghira 660 endur
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 292 Skąd: Warszawa /Siedlce
|
Wysłany: 2018-04-04, 09:04
|
|
|
No i rozwiązało się - jawa ma takie dziwne właściwości że jak tylna lampa nie ma masy to zaczyna żarzyć na kierunki... |
|
|
|
|
romanETZ
Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 57 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 409 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-04-04, 16:37
|
|
|
Czyli dobrze obstawiałem. Wierz mi że nie tylko jawa tak ma - przy braku masy podobnie jest w samochodach i innych motocyklach. |
_________________ Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej). |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2155 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2018-04-15, 20:38
|
|
|
Panowie mam bardzo dziwny problem w 251. Akumulatory mam dwa nowe oba są dobre sprawdzałem je w 250. W 251 zacznijmy od tego że po przekreceniu zapłonu klakson puka jakby aku był rozładowany, po odpaleniu i daniu gazu działa dobrze ( na zdrowy rozsądek słabe aku i po odpaleniu lądowanie dało napięcie i działa poprawnie z tym że aku jest nowe i w 250 trabi jak szalone.) Po drugie po przekreceniu zapłonu i kręceniu walem ( bez odpalania) kontrolki co obrót walu lekko przygasaja i to daje dużo do myślenia. Po trzecie bieg jałowy jest dość niestabilny niby pracuje ładnie ale trochę nerwowo potrafi czasami zgasnac ,nie zawsze ale czasami i raczej nie ma różnicy czy jest na światłach czy nie. Wymienię cewke wn bo to chinol pomimo ze prawie nowy bo zakładany rok temu na Włochy, świeca nową, fajka ddr nową, przewód wn nowy beru , zapłon elektronik ddr typ b wyprzedzanie 2.8 , bing ustawiony prawidłowo, świeca wypalona idealnie na cegiełkę, ladowanie sprawdzalem miernikiem jest prawidlowe ,ogólnie zapierdziela super tylko właśnie te drobne niuanse które nie są normą |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
herrq666
Grupa podlasie
Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: Dudki
|
Wysłany: 2018-04-15, 20:52
|
|
|
Odpinaj odbiorniki prądu jeden po drugim i patrz co się dzieje. |
_________________ Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER. |
|
|
|
|
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 1045 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2018-04-15, 21:33
|
|
|
czochu, Sprawdź całą linię masy motocykla tz. czy przewody mają dobry styk z punktami masowymi. |
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2018-04-15, 22:00
|
|
|
I przewód masowy silnika. Bardzo ważna sprawa. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
elektryk111
agroturysta
Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy Wiek: 48 Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 470 Skąd: żarnowiec n/pilicą
|
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2155 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2018-04-16, 08:41
|
|
|
Coś czuje że to chyba puszka bezpiecznikow płata figle bo od początku miała luzy na stykach, trochę to poprawiłem i myślałem że jest ok bo przewodzi prąd ale nie jest zrobiona zbyt dobrze. Mówię tu o nowej puszce 4 krotnej na bezpieczniki samochodowe , chinczyki tak zrobili że wszystkie styki i te blaszki są luźne w obudowie plastikowej i wkładając bezpiecznik luz jest dalej . Wrócę z pracy to podłącze ddr-owska puszkę |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2155 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2018-04-16, 17:03
|
|
|
No i jednak. Podmienilem puszkę na starą ddr , klakson działa poprawnie zwawo, wcześniej miał mulasty poglos i kontrolki nie przygasaja po ruszeniu kopniakiem |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
|