Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz Pomógł: 58 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 2669 Skąd: Poznań/Koło
Wysłany: 2016-09-19, 11:14
Pierwszy przełącznik - ten czarny to przełącznik świateł i klaksonu CCCP stosowany min w Izu 56.
Podejrzewam, że w sowieckich boxerach z tamtego okresu również stosowany.
To drugie to dźwignia ssania wraz z dźwignia przyspieszacza zapłonu (jednej u Ciebie brak) do jakiegoś czterotakta.
Podejrzewam, że najprawdopodobniej jest to dźwignia Amal, gdyż one sygnowane były na śrubie, a u Ciebie nie widać sygnatur na amelinium. Założona jest śruba Ribe 8g powszechnie stosowana w niemieckich pojazdach wojennych i przedwojennych (np BMW Zudapp czy tez jak u mnie w NSU).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum