Przesunięty przez: Xargo 2009-10-16, 12:17 |
gaźnik kupic nowy czy zregenerować?? |
Autor |
Wiadomość |
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 44 Dołączył: 26 Cze 2006 Posty: 1038 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2017-06-07, 21:46
|
|
|
Giemza, zapytaj czy coś zmieniał w nim bo gadałem z kimś z forum który kupił ten gaźnik i musiał zmienić dysze na DDR po tych zabiegach dało się go używać... |
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
Giemza
Zlotowicz Sasza/Ivan/Sergiej
Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 909 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-06-07, 22:04
|
|
|
Nie, założył i nic nie kręcił i naprawdę 250tka chodzi jak trzeba. |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2017-06-07, 22:17
|
|
|
Jeśli chodzi o mnie to odcinam się zupełnie od współczesnych 30n3-1, ja sprawdziłem kopię 30n2-4 i działa jak powinna. Ale żeby zminimalizować ryzyko wpadki to polecam kupić gdzieś w okolicy. |
|
|
|
|
Milicyjny
Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy Wiek: 57 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 397 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-06-08, 12:12
|
|
|
Zapytam troszkę z innej beczki.
Czy ktoś regenerował gaźnik MZtki w tym zakładzie w Puszczykowie?
http://reges.pl/gaznikikontakt.htm |
_________________ POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS CIMOS
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e *87
MZ ETZ 250 *86
MZ ETZ 250 *82
MZ ETZ 250 NVA *87
|
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2017-06-08, 12:48
|
|
|
Parę lat wstecz mi tam odmówili regeneracji. Ja zdecydowałem się zrobić u jednego z forumowiczów, ale aż wstyd przyznać nawet jeszcze go nie zamontowałem. W moim przypadku regenerowany był tylko luz na przepustnicy i uszczelnienie elementu prowadzącego przepustnicę w 250/2 |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
Martini55
Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 283 Skąd: FZA
|
Wysłany: 2017-06-08, 13:16
|
|
|
A ile można dostać za oryginalny gaźnik w bardzo dobrym stanie do etz251? |
|
|
|
|
dario81
Motocykl: MZ ETZ 125
Dołączył: 26 Paź 2014 Posty: 46 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2017-06-08, 17:15
|
|
|
Ja dałem za oryginalny do ETZ 125 BVF 22N2-1 - 400zł w Stazecie nówka z magazynów DDR. |
|
|
|
|
LETNIK24
Motocykl: ETZ 250 1981
Wiek: 40 Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 101 Skąd: Miasteczko Śląskie
|
Wysłany: 2017-06-09, 20:31
|
|
|
Część,mam nówkę gaźnik ddr do 251 propozycje proszę składać na priv jak jest ktoś chętny nabyc |
|
|
|
|
Bajbus16
Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 8 razy Wiek: 75 Dołączył: 22 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Babimost
|
Wysłany: 2017-06-09, 21:49
|
|
|
Milicyjny, W ubiegłym roku w Październiku ten gość z Puszczykowa regenerował mi gaźnik BVF 28,5 KN 1-1 do mojej Jaskółki. zrobił szlif miejsca, gdzie porusza się przepustnica. Dorobił nową iglice, przepustnicę, oraz nową reperaturkę i nową dyszę główną 105 i także na moją prośbę dyszę 80 na której jeżdżę. Dorobił nową nakrętkę i wszystkie śrubki regulacyjne. Jestem bardzo zadowolony z jego pracy. Czekałem trzy miesiące, bo taki miał nawał pracy. Jeszcze dopowiem, maja jaskółka przedtem paliła mi w granicach 5l/100km. Dziś przy dyszy 80 pali mi około 4l/100km. Jeśli chodzi o moc, to jakoś nie widzę różnicy.
Jedno co musiałem poprawić, to silnik jakoś tak dziwnie pracował na wolnych obrotach. Gościu w środku gaźnika daje uszczelkę z preszpanu i to ona jest za twarda a słaby gwint reperaturki nie potrafi jej dociągnąć a zatem brak uszczelnienia. Wymiana na zwykłą z brystolu załatwiło sprawę. |
_________________ MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200. |
|
|
|
|
starszy-mz-4
Motocykl: MZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 65 Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 325 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
Bajbus16
Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 8 razy Wiek: 75 Dołączył: 22 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Babimost
|
Wysłany: 2017-06-11, 16:27
|
|
|
starszy-mz-4, 250zł. |
_________________ MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200. |
|
|
|
|
starszy-mz-4
Motocykl: MZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 65 Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 325 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
Giemza
Zlotowicz Sasza/Ivan/Sergiej
Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 909 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-06-15, 21:59
|
|
|
Kupiłem ten gaźnik od 4motor, założyłem do ETZ i nie regulowałem nic, silnik chodzi bardzo dobrze, szlif na JaroMocie tłumik ori i 251 ma kopa i ładnie idzie w obroty, odpala bez problemu bez odkręcania manetki oraz trzyma 1100 obrotów. Mogę go śmiało polecić, narazie zrobiłem ze 150km ale wszystko jest w należytym porządku |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2938 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2017-06-15, 22:17
|
|
|
Giemza napisał/a: | narazie zrobiłem ze 150km ale wszystko jest w należytym porządku | zrobisz z 15000km to napisz |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
Giemza
Zlotowicz Sasza/Ivan/Sergiej
Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 909 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-06-15, 23:08
|
|
|
wojtek.mz napisał/a: | zrobisz z 15000km to napisz |
Teraz jak ma kopa to nie bedzie trzeba długo czekać |
|
|
|
|
Milicyjny
Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy Wiek: 57 Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 397 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-06-16, 11:05
|
|
|
Bajbus16 napisał/a: | Milicyjny, W ubiegłym roku w Październiku ten gość z Puszczykowa regenerował mi gaźnik BVF 28,5 KN 1-1 do mojej Jaskółki. zrobił szlif miejsca, gdzie porusza się przepustnica. Dorobił nową iglice, przepustnicę, oraz nową reperaturkę i nową dyszę główną 105 i także na moją prośbę dyszę 80 na której jeżdżę. Dorobił nową nakrętkę i wszystkie śrubki regulacyjne. Jestem bardzo zadowolony z jego pracy. Czekałem trzy miesiące, bo taki miał nawał pracy. Jeszcze dopowiem, maja jaskółka przedtem paliła mi w granicach 5l/100km. Dziś przy dyszy 80 pali mi około 4l/100km. Jeśli chodzi o moc, to jakoś nie widzę różnicy.
Jedno co musiałem poprawić, to silnik jakoś tak dziwnie pracował na wolnych obrotach. Gościu w środku gaźnika daje uszczelkę z preszpanu i to ona jest za twarda a słaby gwint reperaturki nie potrafi jej dociągnąć a zatem brak uszczelnienia. Wymiana na zwykłą z brystolu załatwiło sprawę. |
Dzięki za info, przy okazji podeślę mu gaźnik do ETZtki,zobaczymy efekt. |
_________________ POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS CIMOS
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e *87
MZ ETZ 250 *86
MZ ETZ 250 *82
MZ ETZ 250 NVA *87
|
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5266 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2017-06-16, 20:49
|
|
|
Giemza, Masz już złożone silnik po szlifie? |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2938 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2017-06-18, 21:48
|
|
|
Giemza, Na tym gaźniku nowym zatarłeś ? |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
Savik
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 32 Dołączył: 21 Lip 2017 Posty: 14 Skąd: Włoszczowa
|
Wysłany: 2017-08-25, 12:34
|
|
|
W najbliższych dniach rozwieję wszystkie Wasze (i moje) wątpliwości, co do zestawu naprawczego gaźnika. Kupiłem takowy, wymieniłem wszystkie dysze i śruby regulacyjne. Tłoczek ssania, przepustnicę z iglicą zostawiłem oryginał. Na chwile obecną po zrobieniu 800km spalanie wyszło w granicy 5l/100km dając opór ale miałem źle ustawiony zapłon (koło 5k obr przerywała, xle ustawiona przerwa na platynkach) oraz starą świecę, która dawała słabą iskrę. Będę robił trasę 1700km to będę mógł coś powiedzieć na temat spalania. Na starych dyszach nie mogłem ustawić biegu jałowego (nie znam historii gaźnika). Na opakowaniu dysz było napisane ken-tse, czyli jakaś china, niby ładnie wyglądająca. Zapłon będzie za chwilę od Siaja bezstykowy, nowa świeca, przewód WN, obciążenie bagażem, prędkość 90-100 planuje utrzymywać. Po ustawieniu platynek katalogowo silnik pali od kopa, utrzymuje 1200obr i nie ma problemu z przerywaniem ale w trasie nie testowałem. Test odbędzie się na nowym zapłonie. Cierpliwości Myślę, że 1700km coś powiedzą na temat zestawu naprawczego |
|
|
|
|
WiesiekS
Motocykl: MZ
Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-11-13, 22:10
|
|
|
Jaki jest sens regnerować gaźnik do MZ, który kosztuje na chociażby Gomoto 65 zł? - https://gmoto.pl/gazniki-motocyklowe,204/ ? Moim zdaniem problem i pętla wydatków wielu pasjonatów polega na tym, że staramy się regnerować prawie, że wszystko po 10 razy, a potem stale nam się to rozpada i sytuacja się powstarza, dla mnie troszkę bez sensu, ale jak kto woli. |
|
|
|
|
|