» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN



 Ogłoszenie 

Kalendarze Klubowe 2018


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Xargo
2009-10-16, 12:17
gaźnik kupic nowy czy zregenerować??
Autor Wiadomość
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 57 razy
Wiek: 38
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 893
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-06-07, 21:46   

Giemza, zapytaj czy coś zmieniał w nim bo gadałem z kimś z forum który kupił ten gaźnik i musiał zmienić dysze na DDR po tych zabiegach dało się go używać... :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Giemza 
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 817
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-07, 22:04   

Nie, założył i nic nie kręcił i naprawdę 250tka chodzi jak trzeba.
 
 
     
jannex 
Tańczący z Mz'ami

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1028
Skąd: Mikołów - Śląśk
Wysłany: 2017-06-07, 22:17   

Jeśli chodzi o mnie to odcinam się zupełnie od współczesnych 30n3-1, ja sprawdziłem kopię 30n2-4 i działa jak powinna. Ale żeby zminimalizować ryzyko wpadki to polecam kupić gdzieś w okolicy.
_________________
Jak feniks z popiołów - moja Mz ts 250/1 wraca na drogi.
http://www.polskajazda.pl...MZ/TS,250/30762
 
 
     
Milicyjny 


Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 263
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-06-08, 12:12   

Zapytam troszkę z innej beczki.
Czy ktoś regenerował gaźnik MZtki w tym zakładzie w Puszczykowie?

http://reges.pl/gaznikikontakt.htm
_________________
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
FSO 125p POGOTOWIE RATUNKOWE
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS w Muzeum
NYSA 522 WRD MILICJA w Muzeum
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e
 
     
halcik 

Motocykl: MZ ES 250/2 i TS 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 388
Skąd: Kutno
Wysłany: 2017-06-08, 12:48   

Parę lat wstecz mi tam odmówili regeneracji. Ja zdecydowałem się zrobić u jednego z forumowiczów, ale aż wstyd przyznać nawet jeszcze go nie zamontowałem. W moim przypadku regenerowany był tylko luz na przepustnicy i uszczelnienie elementu prowadzącego przepustnicę w 250/2
_________________
Moje maszyny
MZ ES 250/2 68
MZ TS 250/1 76
OSA M50 59
OSA M52 65
WSK M06B1 125 69
WSK KOS 85
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 59
Skąd: Żary
Wysłany: 2017-06-08, 13:16   

A ile można dostać za oryginalny gaźnik w bardzo dobrym stanie do etz251?
_________________
Bo siwy dym pachnie najlepiej :D
 
 
     
dario81 

Motocykl: MZ ETZ 125
Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 15
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-08, 17:15   

Ja dałem za oryginalny do ETZ 125 BVF 22N2-1 - 400zł w Stazecie nówka z magazynów DDR.
 
     
LETNIK24 

Motocykl: ETZ 250 1981
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 98
Skąd: Miasteczko Śląskie
Wysłany: 2017-06-09, 20:31   

Część,mam nówkę gaźnik ddr do 251 propozycje proszę składać na priv jak jest ktoś chętny nabyc
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 69
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 319
Skąd: Babimost
Wysłany: 2017-06-09, 21:49   

Milicyjny, W ubiegłym roku w Październiku ten gość z Puszczykowa regenerował mi gaźnik BVF 28,5 KN 1-1 do mojej Jaskółki. zrobił szlif miejsca, gdzie porusza się przepustnica. Dorobił nową iglice, przepustnicę, oraz nową reperaturkę i nową dyszę główną 105 i także na moją prośbę dyszę 80 na której jeżdżę. Dorobił nową nakrętkę i wszystkie śrubki regulacyjne. Jestem bardzo zadowolony z jego pracy. Czekałem trzy miesiące, bo taki miał nawał pracy. Jeszcze dopowiem, maja jaskółka przedtem paliła mi w granicach 5l/100km. Dziś przy dyszy 80 pali mi około 4l/100km. Jeśli chodzi o moc, to jakoś nie widzę różnicy.
Jedno co musiałem poprawić, to silnik jakoś tak dziwnie pracował na wolnych obrotach. Gościu w środku gaźnika daje uszczelkę z preszpanu i to ona jest za twarda a słaby gwint reperaturki nie potrafi jej dociągnąć a zatem brak uszczelnienia. Wymiana na zwykłą z brystolu załatwiło sprawę.
_________________
MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200.
 
     
starszy-mz-4 

Motocykl: MZ
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-09, 21:58   

Witam.Bajbus16 można wiedzieć ile ta usługa kosztowała.
_________________
MZ TS 250 1975r
http://fotoo.pl/show.php?...ts-250.jpg.html

MZ ES 250/2
http://zapodaj.net/53da62432f610.jpg.html
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 69
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 319
Skąd: Babimost
Wysłany: 2017-06-11, 16:27   

starszy-mz-4, 250zł.
_________________
MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200.
 
     
starszy-mz-4 

Motocykl: MZ
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-11, 18:12   

Witam.Bajbus16 Dzięki za informację. :piwo:
_________________
MZ TS 250 1975r
http://fotoo.pl/show.php?...ts-250.jpg.html

MZ ES 250/2
http://zapodaj.net/53da62432f610.jpg.html
 
     
Giemza 
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 817
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-15, 21:59   

Kupiłem ten gaźnik od 4motor, założyłem do ETZ i nie regulowałem nic, silnik chodzi bardzo dobrze, szlif na JaroMocie :grin: tłumik ori i 251 ma kopa i ładnie idzie w obroty, odpala bez problemu bez odkręcania manetki oraz trzyma 1100 obrotów. Mogę go śmiało polecić, narazie zrobiłem ze 150km ale wszystko jest w należytym porządku :piwo:
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 83 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2745
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2017-06-15, 22:17   

Giemza napisał/a:
narazie zrobiłem ze 150km ale wszystko jest w należytym porządku
zrobisz z 15000km to napisz :piwo:
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Giemza 
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 817
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-15, 23:08   

wojtek.mz napisał/a:
zrobisz z 15000km to napisz


Teraz jak ma kopa to nie bedzie trzeba długo czekać :twisted:
 
 
     
Milicyjny 


Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 263
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-06-16, 11:05   

Bajbus16 napisał/a:
Milicyjny, W ubiegłym roku w Październiku ten gość z Puszczykowa regenerował mi gaźnik BVF 28,5 KN 1-1 do mojej Jaskółki. zrobił szlif miejsca, gdzie porusza się przepustnica. Dorobił nową iglice, przepustnicę, oraz nową reperaturkę i nową dyszę główną 105 i także na moją prośbę dyszę 80 na której jeżdżę. Dorobił nową nakrętkę i wszystkie śrubki regulacyjne. Jestem bardzo zadowolony z jego pracy. Czekałem trzy miesiące, bo taki miał nawał pracy. Jeszcze dopowiem, maja jaskółka przedtem paliła mi w granicach 5l/100km. Dziś przy dyszy 80 pali mi około 4l/100km. Jeśli chodzi o moc, to jakoś nie widzę różnicy.
Jedno co musiałem poprawić, to silnik jakoś tak dziwnie pracował na wolnych obrotach. Gościu w środku gaźnika daje uszczelkę z preszpanu i to ona jest za twarda a słaby gwint reperaturki nie potrafi jej dociągnąć a zatem brak uszczelnienia. Wymiana na zwykłą z brystolu załatwiło sprawę.


Dzięki za info, przy okazji podeślę mu gaźnik do ETZtki,zobaczymy efekt.
_________________
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
FSO 125p POGOTOWIE RATUNKOWE
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS w Muzeum
NYSA 522 WRD MILICJA w Muzeum
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e
 
     
ETZ_PRORIDER 
MZ ETZ 250 GKS 9M67


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 143 razy
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3588
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-06-16, 20:49   

Giemza, Masz już złożone silnik po szlifie?
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 83 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2745
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2017-06-18, 21:48   

Giemza, Na tym gaźniku nowym zatarłeś ?
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Savik 

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 26
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 13
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 2017-08-25, 12:34   

W najbliższych dniach rozwieję wszystkie Wasze (i moje) wątpliwości, co do zestawu naprawczego gaźnika. Kupiłem takowy, wymieniłem wszystkie dysze i śruby regulacyjne. Tłoczek ssania, przepustnicę z iglicą zostawiłem oryginał. Na chwile obecną po zrobieniu 800km spalanie wyszło w granicy 5l/100km dając opór ale miałem źle ustawiony zapłon (koło 5k obr przerywała, xle ustawiona przerwa na platynkach) oraz starą świecę, która dawała słabą iskrę. Będę robił trasę 1700km to będę mógł coś powiedzieć na temat spalania. Na starych dyszach nie mogłem ustawić biegu jałowego (nie znam historii gaźnika). Na opakowaniu dysz było napisane ken-tse, czyli jakaś china, niby ładnie wyglądająca. Zapłon będzie za chwilę od Siaja bezstykowy, nowa świeca, przewód WN, obciążenie bagażem, prędkość 90-100 planuje utrzymywać. Po ustawieniu platynek katalogowo silnik pali od kopa, utrzymuje 1200obr i nie ma problemu z przerywaniem ale w trasie nie testowałem. Test odbędzie się na nowym zapłonie. Cierpliwości :) Myślę, że 1700km coś powiedzą na temat zestawu naprawczego
 
     
WiesiekS 

Motocykl: MZ
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-11-13, 22:10   

Jaki jest sens regnerować gaźnik do MZ, który kosztuje na chociażby Gomoto 65 zł? - https://gmoto.pl/gazniki-motocyklowe,204/ ? Moim zdaniem problem i pętla wydatków wielu pasjonatów polega na tym, że staramy się regnerować prawie, że wszystko po 10 razy, a potem stale nam się to rozpada i sytuacja się powstarza, dla mnie troszkę bez sensu, ale jak kto woli.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14