» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Xargo
2009-10-16, 13:17
gaźnik kupic nowy czy zregenerować??
Autor Wiadomość
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 57 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 865
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-06-07, 22:46   

Giemza, zapytaj czy coś zmieniał w nim bo gadałem z kimś z forum który kupił ten gaźnik i musiał zmienić dysze na DDR po tych zabiegach dało się go używać... :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Giemza 
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 24
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 795
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-07, 23:04   

Nie, założył i nic nie kręcił i naprawdę 250tka chodzi jak trzeba.
 
 
     
jannex 
Tańczący z Mz'ami

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 993
Skąd: Mikołów - Śląśk
Wysłany: 2017-06-07, 23:17   

Jeśli chodzi o mnie to odcinam się zupełnie od współczesnych 30n3-1, ja sprawdziłem kopię 30n2-4 i działa jak powinna. Ale żeby zminimalizować ryzyko wpadki to polecam kupić gdzieś w okolicy.
_________________
Jak feniks z popiołów - moja Mz ts 250/1 wraca na drogi.
http://www.polskajazda.pl...MZ/TS,250/30762
 
 
     
Milicyjny 


Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 252
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-06-08, 13:12   

Zapytam troszkę z innej beczki.
Czy ktoś regenerował gaźnik MZtki w tym zakładzie w Puszczykowie?

http://reges.pl/gaznikikontakt.htm
_________________
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
FSO 125p POGOTOWIE RATUNKOWE
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS w Muzeum
NYSA 522 WRD MILICJA w Muzeum
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e
 
     
halcik 

Motocykl: MZ ES 250/2 i TS 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 348
Skąd: Kutno

Wysłany: 2017-06-08, 13:48   

Parę lat wstecz mi tam odmówili regeneracji. Ja zdecydowałem się zrobić u jednego z forumowiczów, ale aż wstyd przyznać nawet jeszcze go nie zamontowałem. W moim przypadku regenerowany był tylko luz na przepustnicy i uszczelnienie elementu prowadzącego przepustnicę w 250/2
_________________
Moje maszyny
MZ ES 250/2 68
MZ TS 250/1 76
OSA M50 59
OSA M52 65
WSK M06B1 125 69
WSK KOS 85
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 32
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 58
Skąd: Żary
Wysłany: 2017-06-08, 14:16   

A ile można dostać za oryginalny gaźnik w bardzo dobrym stanie do etz251?
_________________
Bo siwy dym pachnie najlepiej :D
 
 
     
dario81 

Motocykl: MZ ETZ 125
Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 13
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-08, 18:15   

Ja dałem za oryginalny do ETZ 125 BVF 22N2-1 - 400zł w Stazecie nówka z magazynów DDR.
 
     
LETNIK24 

Motocykl: ETZ 250 1981
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 96
Skąd: Miasteczko Śląskie
Wysłany: 2017-06-09, 21:31   

Część,mam nówkę gaźnik ddr do 251 propozycje proszę składać na priv jak jest ktoś chętny nabyc
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 69
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: Babimost
Wysłany: 2017-06-09, 22:49   

Milicyjny, W ubiegłym roku w Październiku ten gość z Puszczykowa regenerował mi gaźnik BVF 28,5 KN 1-1 do mojej Jaskółki. zrobił szlif miejsca, gdzie porusza się przepustnica. Dorobił nową iglice, przepustnicę, oraz nową reperaturkę i nową dyszę główną 105 i także na moją prośbę dyszę 80 na której jeżdżę. Dorobił nową nakrętkę i wszystkie śrubki regulacyjne. Jestem bardzo zadowolony z jego pracy. Czekałem trzy miesiące, bo taki miał nawał pracy. Jeszcze dopowiem, maja jaskółka przedtem paliła mi w granicach 5l/100km. Dziś przy dyszy 80 pali mi około 4l/100km. Jeśli chodzi o moc, to jakoś nie widzę różnicy.
Jedno co musiałem poprawić, to silnik jakoś tak dziwnie pracował na wolnych obrotach. Gościu w środku gaźnika daje uszczelkę z preszpanu i to ona jest za twarda a słaby gwint reperaturki nie potrafi jej dociągnąć a zatem brak uszczelnienia. Wymiana na zwykłą z brystolu załatwiło sprawę.
_________________
MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200.
 
     
starszy-mz-4 

Motocykl: MZ
Pomógł: 9 razy
Wiek: 59
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 300
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-09, 22:58   

Witam.Bajbus16 można wiedzieć ile ta usługa kosztowała.
_________________
MZ TS 250 1975r
http://fotoo.pl/show.php?...ts-250.jpg.html

MZ ES 250/2
http://zapodaj.net/53da62432f610.jpg.html
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 69
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 288
Skąd: Babimost
Wysłany: 2017-06-11, 17:27   

starszy-mz-4, 250zł.
_________________
MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200.
 
     
starszy-mz-4 

Motocykl: MZ
Pomógł: 9 razy
Wiek: 59
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 300
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-11, 19:12   

Witam.Bajbus16 Dzięki za informację. :piwo:
_________________
MZ TS 250 1975r
http://fotoo.pl/show.php?...ts-250.jpg.html

MZ ES 250/2
http://zapodaj.net/53da62432f610.jpg.html
 
     
Giemza 
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 24
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 795
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-15, 22:59   

Kupiłem ten gaźnik od 4motor, założyłem do ETZ i nie regulowałem nic, silnik chodzi bardzo dobrze, szlif na JaroMocie :grin: tłumik ori i 251 ma kopa i ładnie idzie w obroty, odpala bez problemu bez odkręcania manetki oraz trzyma 1100 obrotów. Mogę go śmiało polecić, narazie zrobiłem ze 150km ale wszystko jest w należytym porządku :piwo:
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 83 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2699
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2017-06-15, 23:17   

Giemza napisał/a:
narazie zrobiłem ze 150km ale wszystko jest w należytym porządku
zrobisz z 15000km to napisz :piwo:
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Giemza 
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 24
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 795
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-16, 00:08   

wojtek.mz napisał/a:
zrobisz z 15000km to napisz


Teraz jak ma kopa to nie bedzie trzeba długo czekać :twisted:
 
 
     
Milicyjny 


Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 252
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-06-16, 12:05   

Bajbus16 napisał/a:
Milicyjny, W ubiegłym roku w Październiku ten gość z Puszczykowa regenerował mi gaźnik BVF 28,5 KN 1-1 do mojej Jaskółki. zrobił szlif miejsca, gdzie porusza się przepustnica. Dorobił nową iglice, przepustnicę, oraz nową reperaturkę i nową dyszę główną 105 i także na moją prośbę dyszę 80 na której jeżdżę. Dorobił nową nakrętkę i wszystkie śrubki regulacyjne. Jestem bardzo zadowolony z jego pracy. Czekałem trzy miesiące, bo taki miał nawał pracy. Jeszcze dopowiem, maja jaskółka przedtem paliła mi w granicach 5l/100km. Dziś przy dyszy 80 pali mi około 4l/100km. Jeśli chodzi o moc, to jakoś nie widzę różnicy.
Jedno co musiałem poprawić, to silnik jakoś tak dziwnie pracował na wolnych obrotach. Gościu w środku gaźnika daje uszczelkę z preszpanu i to ona jest za twarda a słaby gwint reperaturki nie potrafi jej dociągnąć a zatem brak uszczelnienia. Wymiana na zwykłą z brystolu załatwiło sprawę.


Dzięki za info, przy okazji podeślę mu gaźnik do ETZtki,zobaczymy efekt.
_________________
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
FSO 125p POGOTOWIE RATUNKOWE
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS w Muzeum
NYSA 522 WRD MILICJA w Muzeum
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e
 
     
ETZ_PRORIDER 
MZ ETZ 250 PZ 1245


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 142 razy
Wiek: 26
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3479
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-06-16, 21:49   

Giemza, Masz już złożone silnik po szlifie?
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 83 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2699
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2017-06-18, 22:48   

Giemza, Na tym gaźniku nowym zatarłeś ?
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 15