» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
chromowane pierścienie plus nacinany tłok
Autor Wiadomość
Jack89 

Motocykl: es 250/2
Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 5
Skąd: Szlachtowa
Wysłany: 2017-07-05, 22:13   chromowane pierścienie plus nacinany tłok

Witam jestem nowy na tym forum ale może zainteresuje was ta przeróbka .
Robiłem remont silnika, wał po regeneracji nowa korba ,szlif cylindra nowy tłok itd. Po kilkudziesięciu kilometrach zastanawiało mnie co tak dzwoni w czasie jazdy w cylindrze a wiedz ściągnąłem cylinder wkładam pierścień do tulei żeby zmierzyć przerwę na pierścieniach ,a tam szczelinomierz 0,70mm wchodzi ,tłok a tuleja 0,10mm . Zapakowałam tłok ,cylinder do samochodu i udałem się do tego pana co mi robił szlifa, sam nie dowierzał że tak wyszło . Zaproponował małą modyfikacje tłoka , chromowane pierścienie plus nacinany tłok dla lepszego smarowania tulei , dodatkowo wokół tłoka ma się tworzyć jakieś ciśnienie czy coś tam żeby trzymało tłok na boki . Jeżeli nie pomoże to zrobi mi na 3 szlif na ciasno . Założyłem tłok po tej przeróbce i o dziwo nic nie dzwoni silnik zupełnie inaczej pracuje na plus . Co myślicie o tej przeróbce czy ktoś już coś takiego robił ?
_________________
Jack89
 
     
krzysztof53 

Motocykl: MZ
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Piastów
Wysłany: 2017-07-06, 05:18   

Witam e to mi się podoba choć nigdy nikt mi tego nie robil na tloku
 
     
Veteran 

Motocykl: Była MZ TS 250/1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 64
Dołączył: 20 Gru 2012
Posty: 210
Skąd: IRL
Wysłany: 2017-07-06, 10:40   

Witam! :smile:
Hm... bardzo ciekawy patent! :piwo:
Jeśli to zda egzamin na dłuższą metę, to czemu nie.
_________________
Zostań dawcą szpiku kostnego, to nie boli!
http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2017-07-06, 10:53   

Bez przesady za dużo tych rowków... Jak już to tylko pomiędzy sworzniem a pierścieniami jak to jest u mnie http://forum.mz-klub.pl/download.php?id=26161 obecnie mam zestaw z 8 rowkami pod dolnym pierścieniem i zdaje bdb egzamin
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
krzysztof53 

Motocykl: MZ
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Piastów
Wysłany: 2017-07-06, 12:41   

Witam za dużo czy za mało???E po całym tłoku może być lepsze smarowanie i jeśli przestał dzwonić czyli sprawdzone nie z kapelusza a doświadczenia.Może by tak a puchnących tłokach w Kitajcach????
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2938
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2017-07-06, 12:45   

krzysztof53, Nie sprawdzony w trasach wiec nic nie wiemy. Zrobi ze 20 tyś to będziemy wiedzieć jak się sprawuje.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
krzysztof53 

Motocykl: MZ
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Piastów
Wysłany: 2017-07-06, 21:08   

Witam może na tym tłoku niesprawdzony ale skoro gościu tak robi to pewnie ma ju doświadczenie :oops:
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2938
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2017-07-06, 21:29   

krzysztof53, Niedaleko mnie jeden też podobne rowki robił, ale jak motocykl idbieraleś od niego to tylko z przyczepką bo inaczej nie dał.
:lol:
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Jack89 

Motocykl: es 250/2
Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 5
Skąd: Szlachtowa
Wysłany: 2017-07-06, 21:32   

Założyłem tak jak na zdjęciu widać stary tłok, nowe pierścienie chromowane oczywiście pierścienie trzeba było dopasować to tulei i zrobić im rowki na zamki bo nie było. Jak na razie rewelacja nie dzwoni , silnik pracuje tak jakby lżej , bardzo ładnie wkręca się na obroty jak do tej pory zrobiłem coś ponad 100 km a co będzie dalej to się okaże . Dawniej na tym samym tłoku bez przeróbki jak jeździłem to czasem przy większych obrotach to wydawało się że coś się tam rozsypuje.
_________________
Jack89
 
     
KolibeR

Motocykl: mz etz 250
Dołączył: 01 Cze 2020
Posty: 1
Wysłany: 2020-06-02, 19:40   

Taka modyfikacja była robiona w silnikach mocno wysilonych, przykładowo silnik cz 516 w kartingu, maluchy w kjs itp, miało to zapewnić lepsze smarowanie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13