» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
[Wykonam] Zapłon CDI z alternatorem 12V
Autor Wiadomość
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 1925
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2016-10-27, 18:26   [Wykonam] Zapłon CDI z alternatorem 12V

Oferuję alternatory 12V z bezstykowym system zapłonowym AC-CDI dla motocykla MZ ES/ETS/TS.
Przez zastosowanie zapłonu AC-CDI nie potrzeba akumulatora do odpalenia silnika.
Wykonałem bardzo szeroki kąt regulacji zapłonu.

W zestawie jest prądnica ze zintegrowanymi częściami zapłonu, regulator napięcia, sterownik zapłonowy, przekaźnik oraz śruby i inne elementy niezbędne do montażu.
Całość jest przygotowywana do montażu, także praktycznie nie ma potrzeby zmian czy dostosowywania do motocykla.

Istnieje możliwość modyfikacji układu na IDI czyli standardowy jak w np. ETZ przy fabrycznym zapłonie elektronicznym. Dostępna będzie także wersja mocniejsza oraz do mniejszych silników.

Ceny:
380zł za cały komplet z generatorem ok. 70W układ zapłonowy AC-CDI.
440zł za cały komplet z generatorem ok. 120W układ zapłonowy AC-CDI.


Kontakt: gg: 9740097 email: sofchjanek(malpa)wp.pl
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, obrotomierze, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2017-05-26, 13:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 800
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2016-10-27, 22:55   

:yess:

Ile wat będzie miała ta mocniejsza?
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) / MuZ Skorpion Traveller - 1996r
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 1925
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2016-10-27, 22:58   

Dokładnie nie wiem, niby mają coś koło 120W. Tak naprawdę to będę wiedział jak zdejmę z tego charakterystykę. W necie można znaleźć różne wersje na ten temat, już się przekonałem że nie ma się na tym co opierać tylko trzeba wrzucić układ na przystawkę, włączyć obciążenie i pomiary.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, obrotomierze, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 800
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2016-10-27, 23:00   

Rezerwuję pierwszy mocniejszy zestaw do mojej ptaszyny! :mrgreen:
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) / MuZ Skorpion Traveller - 1996r
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 1925
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2016-10-27, 23:02   

Ok. W przyszłym miesiącu będzie coś więcej.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, obrotomierze, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Savier 
Wuecha nie jest zła

Motocykl: Lelek i inne :)
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 7
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2016-10-28, 10:54   

Siaj, to bardziej prądnicą można nazwać niż alternatorem :mrgreen: . Ale fakt faktem po założeniu takiego cuda będzie po kłopotach z zapłonem :piwo:
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 1925
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2016-12-06, 18:28   

Post z 2016-10-28:
Hmm? Toż to alternator, wytwarza w końcu prąd przemienny. Alternator jest prądnicą ale nie każda prądnica jest alternatorem :wink: (przynajmniej w teorii ale nie będziemy wnikać).
Btw. sinusoida tutaj nie jest czysta i w sumie nie wiem czemu.

Dodano 2016-12-06:
Dostępna jest już mocniejsza wersja.
Trójfazowy alternator z bezstykowym zapłonem AC CDI.
W niedługim czasie powinna być jeszcze mocniejsza wersja z układem zapłonowym IDI.
Całość oczywiście przygotowana do montażu, w zestawie jest wszystko co potrzebne.
CENA: 440zł + wysyłka
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, obrotomierze, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2016-12-22, 08:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2404
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-12-07, 08:16   

A cena?:)
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
jannex 
Tańczący z Mz'ami

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1013
Skąd: Mikołów - Śląśk
Wysłany: 2016-12-07, 10:57   

A czy można tym sterować elektroniczny obrotomierz ?
_________________
Jak feniks z popiołów - moja Mz ts 250/1 wraca na drogi.
http://www.polskajazda.pl...MZ/TS,250/30762
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 1925
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2016-12-07, 13:53   

Hvil napisał/a:
A cena?:)
No tak :lol: Cena 440 + wysyłka.
jannex napisał/a:
A czy można tym sterować elektroniczny obrotomierz ?
Mojej produkcji czy jakiś inny? Mój można tylko oczywiście wersja przystosowana do tego rodzaju układu musi być.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, obrotomierze, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2016-12-22, 08:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
MZ ETZ 250 PZ 1245


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 142 razy
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3531
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2016-12-07, 21:20   

Ale napisz coś o wydajności tego układu, ile to Watt wyciąga?
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
Maciej S. 

Motocykl: MZ TS 150
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 52
Skąd: wlkp. Swarzędz
Wysłany: 2016-12-08, 08:40   

Czy bedzie pasować do TS 150? Tam jest bardzo mało miejsca na moduł impulstaora.
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2404
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-12-08, 09:00   

sIaj, ja to mam pełen zestaw Twoich produktów, więc na razie się wstrzymam z zakupem tego.... ale na przyszłość.... kuszące :piwo:
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 1925
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2016-12-08, 11:23   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
Ale napisz coś o wydajności tego układu, ile to Watt wyciąga?
Alternator dosyć dobrze startuje z niskich obrotów, moc podobno do 150W ale tego nie potwierdzę bo nie wiem.

Maciej S. napisał/a:
Czy bedzie pasować do TS 150? Tam jest bardzo mało miejsca na moduł impulstaora.
Do 150 jest inny zestaw przewidziany, niedługo będzie.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, obrotomierze, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
krzysiekm11
[Usunięty]

Wysłany: 2016-12-18, 20:01   

Wstępnie bym reflektował na wersję mocniejszą :mrgreen:

Ale do zapłonu jeszcze mam daleką drogę....
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1447
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2016-12-18, 22:50   

Ja juz założyłem taki zestaw do Es 250, śmiga aż miło :-)
_________________
Profesjonalne remonty/ renowacje MZ-tek.
Jakby co to piszcie na priva....
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 1925
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2017-08-19, 19:29   

UWAGA Wersja dla małych silników już dostępna. Generator 12V 80W. Układ zapłonowy AC-CDI. Wszystko pasuje pod pokrywę.
Cena to 480zł.

Można też zakupić wraz z zestawem elektroniczny przerywacz kierunkowskazów 12V, cena +5zł lub dla ES/2 +6zł.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, obrotomierze, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
krzysztof1992 
mz Rzepin

Motocykl: mz ts 250
Wiek: 25
Dołączył: 27 Sie 2017
Posty: 1
Skąd: Rzepin
Wysłany: 2017-08-27, 21:01   

Wita
interesuje mnie taki zestaw do MZ TS 250 4 biegi chętnie bym skusił się na mocniejszy
kolego jaki koszt z wysyłką i czy jakieś przeróbki trza wprowadzić itp. ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 16