» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Dookoła Polski- MZ TS 250/1....cdn...:)
Autor Wiadomość
Giemza 
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 25
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 809
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-11, 17:58   

A od jawy nie podpasuje? W jawach było więcej 6v.
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 80 razy
Wiek: 27
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2667
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-09-11, 19:57   

Jak prądnica jest ok a padł tylko regulator to możesz jechać po przekręceniu kluczyka max w prawo ale tylko bez świateł, jak nie pojedzie na tej pozycji to będzie coś nie tak z prądnicą.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Mzetka81 

Motocykl: MZ TS 250/1, yamaha
Dołączyła: 30 Sty 2015
Posty: 80
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-09-11, 20:36   

Jutro sprawdzę tę gumkę, przekrece tez Max kluczyk w prawo i jak przyjdzie kurierem nowy regulator to go włoże i okaże się wszystko.A czyli jak Max w prawo to wtedy można jechać bez akumulatora i działa tylko pradnica ?Swiatla sie swieca ,sygnal dzwieku tez glosno gra, mz odpala na nowiutkiej świecy ale jak jadę to przerywa i katuje się bidula...
_________________
Running wild- living free
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 80 razy
Wiek: 27
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2667
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-09-11, 21:30   

Po odpaleniu przygazuj I przelacz na max w prawo. Wtedy pradnica omija regulator I aku. To jest rozwiazanie tymczasowe bo bez świateł daleko nie zajedziesz, ale możesz szybko sprawdzić co jest nie tak.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
halcik 

Motocykl: MZ ES 250/2 i TS 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 369
Skąd: Kutno
Wysłany: 2017-09-11, 21:32   

Ta pozycja służy do odpalenia w przypadku rozladowanego akumulatora. Osobiście doświadczeń nie mam, ale raczej wszystkie odbiorniki w tej pozycji są odłączone, czyli oprócz zapłonu nic nie będzie działać.
_________________
Moje maszyny
MZ ES 250/2 68
MZ TS 250/1 76
OSA M50 59
OSA M52 65
WSK M06B1 125 69
WSK KOS 85
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 80 razy
Wiek: 27
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2667
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-09-11, 22:34   

Adax napisał/a:
Problem w tym, że w tamtych okolicach ciężko o cokolwiek do MZ, a szczególnie 6V.
Obdzwoniłem sklepy i warsztaty w Jeleniej Górze i nikt nie potrafi poradzić gdzie kupić regulator 6V. :shock:
Może uda Ci się doturlać do nas lub do Bajbusa to poratujemy, bo nie kojarzę łemzeciarzy z tamtych stron.


W Słubiach jest Stazet jak coś, duża hurtownia z gratami do mz.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 80 razy
Wiek: 27
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2667
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-09-11, 22:35   

halcik napisał/a:
Ta pozycja służy do odpalenia w przypadku rozladowanego akumulatora. Osobiście doświadczeń nie mam, ale raczej wszystkie odbiorniki w tej pozycji są odłączone, czyli oprócz zapłonu nic nie będzie działać.


Zgadza się, można na pych zapalić nawet. Ja osobiście próbowałem tak jak pisałem wyżej i uratowało mi to tyłek.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Mzetka81 

Motocykl: MZ TS 250/1, yamaha
Dołączyła: 30 Sty 2015
Posty: 80
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-09-12, 22:33   

Tak znam Stazet,kupowalam wczoraj u nich regulator, który z pomoca telefoniczna założyłam, miał inne oznaczenia niż poprzedni ,ale okazało się że to nie to. Dalej zalewa świece i przerywa ciągle. Jutro ciąg dalszy pracy przy MZ.Jakby ktoś był z okolic Karpacza proszę o pomoc pilna
.Dzieki
_________________
Running wild- living free
 
     
ETZ_PRORIDER 
MZ ETZ 250 PZ 1245


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 142 razy
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3536
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-09-12, 23:21   

Jak z gaźnikiem? Pływak nie jest uszkodzony? Nie słychać w nim paliwa jak potrząśniesz?
Cewka WN była zmieniana podczas remontu? Jeśli nie, to zmień ją jeśli masz do niej dostęp.
Kolejna sprawa to odzyskać ładowanie, bo bez odpowiedniego napięcia cewka WN nie jest w stanie się odpowiednio naładować przez co silnik będzie pracował prawidłowo.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
Bajbus16 

Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 69
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 299
Skąd: Babimost
Wysłany: 2017-09-12, 23:28   

Jeśli zalewa Ci świece, to przyczyny mogą być trzy. 1 uszkodzony uszczelniacz na wale, 2Uszkodzony zaworek w gaźniku, 3 przebity pływak, lub jego zatarcie uniemożliwiające płynne przesuwanie się wraz z poziomem paliwa w gaźniku. Do mnie masz tylko 250km i gdybyś w jakiś sposób pokonała tą odległość to niedomagania bym Ci usunął. Mam u siebie wszystkie potrzebne elementy i części potrzebne do naprawy. Pozdrawiam, życząc sukcesu.
_________________
MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200.
 
     
ETZ_PRORIDER 
MZ ETZ 250 PZ 1245


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 142 razy
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3536
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-09-12, 23:34   

Miejmy nadzieje, że się uszczelniacz na wale nie skończył tak nagle :(
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 7 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 295
Skąd: okolica zawiercia
Wysłany: 2017-09-13, 02:16   

A kopci w czasie jazdy tak że świata z tyłu nie widać?
Jeśli tak to uszczelniacz.Jeśli kopci normalnie to znaczy że coś innego.
Możesz spróbować zmniejszyć przerwę na świecy o jedną trzecią.Wtedy świeca jest trochę bardziej odporna na zalewanie.
Zaworek w gaźniku można sprawdzić,obserwując poziom paliwa w wężyku po ściągnięciu go od strony kranika.Jeśli przy zgaszonym silniku poziom w wyraźnie widoczny sposób się obniża to zaworek jest nieszczelny.
_________________
Tam gdzie kończy się rozsądek,zaczyna się pasja.
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
MZSIMSON 
MoTóR NASZ PAN

Motocykl: S51,ETZ 250,GSX 1400
Pomógł: 6 razy
Wiek: 24
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 501
Skąd: Okolice /Mogilno
Wysłany: 2017-09-13, 09:49   

Jeśli będzie jakiś problem a będziesz gzieś pomiędzy Gnieznem a Toruniem dzwoń 509 043 284 jestem z tych okolic i pomogę :mrgreen:
_________________
JAZDA NA ETZ-cie JEST NAJLEPSZĄ JAZDĄ NA ŚWIECIE
 
     
kolo83 

Motocykl: MZ TS 250 MZ TS 150
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 118
Skąd: K.ł.o.b.u.c.z.y.n
Wysłany: 2017-09-13, 12:41   

Hej. Dopiero co obczaiłem ten temat. Ja jestem z Dolnego Śląska. Jakbyś miała jakieś problemy po drodze to daj znać. Mieszkam w miejscowości Kłobuczyn w ciągu DK3. Najkrótszą trasą od Karpacza jest do mnie 115 - 130km. Niestety jestem na chacie tylko do piątku. Jakby co, to z tamtych rejonów (Jeleniej Góry) są Podo (Lubań Śląski) i MaxiPerwers (Zgorzelec) ale ostatnio raczej nie bywają na forum. Może na PW odpowiedzą.
 
 
     
Mzetka81 

Motocykl: MZ TS 250/1, yamaha
Dołączyła: 30 Sty 2015
Posty: 80
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-09-13, 13:25   

Raczej będzie modyfikacja tej trasy.Pieknie jest blisko Karpacza, ale chce już z MZ jechać dalej 😉Wczoraj była załamka,ale mam wielką nadzieję, że części zamienne od kolegów z forum pomogą i z impetem ruszę stad☺No mimo wszystko przygoda jest, poznaje się nowych ludzi ,w tym kolegów z Jawa Cezet Klub Polska, za co jestem im wdzięczna za checi, pomoc i mile towarzystwo, oraz dzieki czywiscie i Wam za rady, wsparcie i pomoc ogromna😚Jestem dluzniczką ☺ Jak tylko bedziecie na Roztoczu służę też pomoca ,noclegiem i jedzonkiem ☺pozdrawiam
_________________
Running wild- living free
  
 
     
Mzetka81 

Motocykl: MZ TS 250/1, yamaha
Dołączyła: 30 Sty 2015
Posty: 80
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Wczoraj 18:04   

Hej:) A więc w końcu się troche ogarnęłam i zmontowałam Wam mały filmik z wybranymi zdjęciami:) Cieszę sie,że na liczniku MZ kolejne 1623 km. Trasa jak wiecie uległa modyfikacji z powodu małego pecha, ale widocznie było mi to znów pisane;) Wszystko ma swoje plusy i minusy, a przygoda to przygoda:) Długo by pisać, ale postanowiłam pokazać to w filmiku. Zaliczyłam wszystkie góry na mojej MZ TS( południe kraju) i nic więcej się nie liczy ! :)
Pozdrawiam!!

https://photos.app.goo.gl/I3ds8AyzOHmYHxQz2

ps. Chciałam serdecznie polecic wyjątowe dla mnie miejsca z wyprawy:

-Przystań motocyklowa w Czarnej Górnej - bo sympatycznych motocyklistów przy ognisku sie spotyka:)

- Szybowisko, Bezmiechowa- miejsce gdzie startują szybowce, z przecudnym widokiem na Bieszczady:)

- Graffity w Sanoku- autorstwa ArtGarage, przypadkiem osobiście poznałam autora tych cudnych graffiti, to super pomocny człowiek i mega talent:) Robi extra malowania na motocyklach. Polecam

- Kopalnia Złota w Złotym Stoku- warto poświęcić 1,5 h i z bardzo sympatyczną przewodniczką zwiedzić kopalnię i bardzo dużo się o niej dowiedzieć:)

- Kolorowe jeziorka- ciekawe , tajemnicze miejsce.Można sie zrelaksować i porobić fajne zdjęcia:) Niestety jeziorko błękitne ciut inny miało kolor,ale tak też się zdarza. Trzeba samemu tam pojechać i sprawdzić na jaki kolor się trafi;)

- Okolice Kamiennej Góry czyli Gorzeszów, Opactwo cystersów, domki tkaczy- dużo atrakcji w bliskiej odległości:)

-Cyrkland w Miłkowie pod Karpaczem. Super pozytywna właścicielka ugości w wozie cyrkowym i nie tylko. Jest wiele miejsc noclegowych, nawet można zrobić jakiś zlot, bo obok jest pole do szaleństwa:):)

- Western City w Ścięgnach- o 15.00 jest inscenizacja na żywo napadu na bank.W pozostałych godzinach inne szaleństwa kowbojów:)

-Góra Wdżar w Pieninach z super widokiem na Jezioro Czorsztyn , zamki i góry. Trzeba jednak trafić na trochę mniej deszczową pogodę niż ja:)

- wszystkie serpenty od Bieszczad aż po Karpacz :) :) i wiele innych atrakcji, ale to już sami zbadajcie;)

Po prostu czad:)



A i jeszcze dodam,że jazda na MZ czy wogóle na motocyklach zabytkowych to dla mnie misja. Wiecie ile radości swoją MZ sprawiłam ludziom, motocyklistom, bo mogli sobie wrócić pamięcią do młodości, powąchać zapach oleju i opar z tłumika:) Ich szczery uśmiech i dobre słowa na drogę są nie do zapomnienia:)

Zabytek= mission possible:))))
_________________
Running wild- living free
Ostatnio zmieniony przez Mzetka81 Wczoraj 22:49, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 131 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 5902
Skąd: Żyrardów
Wysłany: Wczoraj 18:23   

Czad heavy
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
 
 
     
Miles Monroe 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 206
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: Wczoraj 19:57   

Szacunek za podjęcie takiego wyzwania, oraz gratulacje za przebytą trasę na MZ.
_________________
..."nie ma takiego wielkiego spryciarza, który by nie znalazł większego"...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 14